Urheilullinen mies

urheilullinenNainen

Ihannemieheni on ehdottomasti pitkä 188-195cm, omaa lihaksia, ei läskiä missään, kiintee hyvä kroppa nam ;) Syö terveellisesti ja monipuolisesti mutta ei kuitenkaan ole sairaan tarkka aina mitä suuhunsa laittaa, voi siis syödä joskus roskaruokaakin jos huvittaa, ei polta tupakkaa, ei käy baareissa ainakaan usein parempi jos ei lainkaan, alkoholia voi nauttia kotonakin KOHTUUDELLA jos tekee joskus mieli, tykkää eläimistä, pitää huolta itsestään kaikin puolin, pukeutuu siististi eikä haise paskalle, käy salilla ja liikkuu ulkona, on hyvä seksissä ja ottaa naisenkin huomioon eikä ole kuten suurin osa miehistä että mietitään vaan kunhan ite saa kassit tyhjennettyä ja kyllä, miehen mulkun täytyy olla ainakin 18cm mieluiten yli ja paksuus 5-6cm. Ja tottakai tekniikankin täytyy olla kohdillaan. On romanttinen ja kehuu naistansa sillon tällön, uskollinen ehdottomasti, luotettava, avoin, huumorintajuinen, tulee ihmisten kanssa toimeen.

Siinä jotain mitä mieleen tulee. Tuntuu et jotku miehet ajattelee et naisen kuuluu olla hoikka mut mies saa olla kuinka läski tahansa. Hyi, ei se niin oo. Kyl miehen täytyy olla hoikka tai normaalikroppanen ei mikään lihava että läskit löllyy.

25

2240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Quantanamo

      Juupa juu. Ja mitähän sinulla on antaa tällaiselle miehelle vastineeksi? Olet taatusti perinteinen suomalainen nainen, ylipainoinen ja muuta.

    • kovat toiveet

      On siinä ämmällä isot toiveet..tuommosta saat ettiä et ikinä löydä toinen asia on että kuka vittu huolisi noin pinnallisen paskan emmää ainakaa.Tolla tekstilläs voi pyyhiä persettä

    • ap

      :D Kyllä te miehet ootte enemmän pinnallisia. Ja on kyllä säälittävää alkaa haukkumaan että taatusti oot suomalainen ylipainonen akka. Siis hitto oikeesti, mikä teitä miehiä riivaa?? Täältä saa niin usein lukea kuinka naisia, etenkin suomalaisia naisia haukutaan läskeiksi ja rumiksi. Kannattais mennä itteensä, tuskin te miehetkään jotka haukutte kovin kummosia ootte.

      Itse olen urheilullinen, pitkä ja hoikka nainen. Pitkät tummat hiukset, siniset silmät. En ole lihava. Mutta minulla ei ole mitään lihavia naisia vastaan, toisin kuin teillä miehillä.

      • :D :D :D :D

        "Mutta minulla ei ole mitään lihavia naisia vastaan, toisin kuin teillä miehillä."

        Tuohan kuulostaa melkein jo sellaiselta kommentilta, että nainen etsisi naista. :D


      • ReallyNigga

        Mitä v*ttua😂... Tää on suomi24 ja jos joku mies täällä on kusipää ni se tuskin meinaa mtn, sillä en usko monen miehen käuttävän suomi24


      • Ilmoitakokositilatessa

        Olisi kohtuullista esiittää millainen itse on, kun alkaa luetella vaatimuksia. On täysin ymmärrettävää, pelkillä vaatimuksilla toisesta, saada näitä epäileviä kommentteja.

        No ei minullakaan ole mitään lihavia miehiä vastaan (mies kun olen), vaikka olen hoikka urheilua harrastava. Ei myöskään lihavia naisia vastaan, en vain hyväksy heitä seurustelukumppaniksi.


    • ..................

      No itse olen kaikkea tuota, jopa pituus osui kohdalleen, vaikkakin olen ihan tuossa alarajalla, eli 188 cm. Olen myöskin sinkku ja tienaan keskimääräistä paremmin. Varallisuutta ei ole hirveästi ehtinyt 29 elinvuoden aikana kertymään, mutta sitäkin löytyy jo. Minulla on naiselle yhtä kovat kriteerit kuin itsellenikin, siksi varmaan sinkku olenkin.

    • Kiitos hyvistä nauruista näin ennen päivän ekoja treenejä! ;D

      • fasdfadsfdsf

        oox janne33?


      • fasdfadsfdsf kirjoitti:

        oox janne33?

        En. Vaikka ikäni kyllä on se 33. =)


    • nainen25**

      Jees, kyllä miehen täytyy olla kiintee ja hyvässä kunnossa ja lihaksia pitää löytyä. Itsekin haaveilen sellaisesta, jospa joskus saisin.. :)

      Suomalainen mies vaan meinaa olla sellanen lihava kaljamahanen joka makaa sohvalla ja käskyttää naista eikä itse tee koskaan mitään. Sellasta en huolitse koskaan. Ruotsalaiset miehet on aaaah..!! ;)

      • Melkein-Podari

        "Jees, kyllä miehen täytyy olla kiintee ja hyvässä kunnossa ja lihaksia pitää löytyä. Itsekin haaveilen sellaisesta, jospa joskus saisin.. :) "

        Fakta on, että lihaksikkaat ja urheilulliset miehet useimmiten haluavat rinnalleen samanlaiset elämäntavat omaavan naisen. Eli jos nainen on lihava, se harvoin lihaksikkaita uroita kiinnostaa.

        Usein meidän urheilullisten miesten perään kuolaavat naiset ovat juurikin niitä hirveimpiä ylipainoisia lorttoja, jotka eivät tajua, että meidän tasomme on korkeammalla.


    • jepajuuusaw

      Taitaa hymy hyytyä kun tämä aaaah! mainen ruotsinpoika puksutteleekin peräjunaa jörgenin kanssa eikä kiinnostu naisista. Onnea matkaan, ruotsissa ainoita heteroita ovat ne, jotka eivät edes homoille kelpaa!

    • 16:38

      itse seurustelen ruottalaisen miehen kans ja kyllä on aivan erilainen mitä suomalaiset miehet. pitää huolta kunnosta, urheilee paljon, syö terveellisesti, ei vedä kännejä, osaa arvostaa naisia, nainen on muutakin ku palvelija, on romanttinen, sanoo monesti kaunista minusta itestäni. suomi mies on aivan erilainen.. yleensä lihavia ja pitävät naista nyrkin ja hellan välissä. suomi miehet on myös tosi väkivaltasia ja alkoholi ongelmaisia. tuntuu et se baari on tärkein asia elämäsä. oikein puistattaa kun ajattelee niitä aikoja kun suomalaisen miehen kanssa seurusteli. mutta makujahan on monia!

    • urheilullinenNainen: tuollaisia miehiä ON olemassa. Jaksa vain odottaa ja etsiä!

      Mulla oli profiili ja ei nyt ihan noin tiukat kriteerit ollut mutta suurin osa (ainakin mielen perukoilla) esim ei pituudessa ylärajaa ja eikä tarvii nyt niin kiinteä olla eikä esim sixpackiä, ei todellakaan. Lähinnä se että pitää itsestään huolta, sitä kautta voi hyvin ja se näkyy ulospäin fyysisesti ja henkisesti.
      Ja siis minä myös etsin samantasoista miestä, en missään nimessä kurottanut kuuseen. Olen pitkä ja normaalivartaloinen (en vain omasta mielestäni vaan myös BMI) ja kauniiksi kehuttu, kaikki asiat kunnossa ja baaristakin seuraa löytyy mutta halusin kerrankin kokeilla nettitreffejä ja oli hyvä kokemus. Kunhan vaan ensin oppi suodattamaan tietyt asiat...

      Mutta siis olen ihmetellyt samaa että oikeesti kaljamahaiset nelikymppiset miehet ( - 5 vuotta) luulevat voivansa löytää jonkun hoikan ja kauniin ja fiksun ja rikkaan naisen just tolla tyylillä. Viikonloput kun vetää viinaa niin se maha kasvaa ja sit ei jaksa urheillakaan kun tuppaa krapula pukkaamaan alkuviikon puolelle.
      Ja lisäksi vielä profiilissa valehdellaan sellaisia pikkujuttuja ku ikä tai pituus tai ammatti, jotta pääsee treffeille ja sit täällä katkerana tilitetään ku naiset on niin leuhkoja eikä kellekään kelpaa kukaan.

    • SuperSisko

      "urheilullinenNainen: tuollaisia miehiä ON olemassa. Jaksa vain odottaa ja etsiä!"

      Hahaa.. Tämä oli kyllä melkein vielä hauskempi juttu kuin tämä aloittajan vuodatus. Ei sinulle tullut mieleen, että kyseessä on pelkkä keskenkasvuinen nettitrolli, tai sitten ihminen, jolla on todellisuudentaju kadonnut ties mistä syystä.

      Johan tuo juttu alkoi haisemaan jo siinä vaiheessa kun piti taas tuoda nuo mulkkujutut mukaan keskusteluun :D. Muutenkin tuo taas tyypillinen provosoiva viesti.

      Minua vaan ihmetyttää, että joku toinen nainen voi kehua moista soopaa ja oikein kannustaa ajatelemaan noin. Sinulla ja tuolla aloittajalla ei taida olla rakkaudesta ja hyvästä parisuhteesta mitään hajua, jos se elämän mies valitaan noiden kriteerien perusteella. Saatikka, että joku nyt ylipäätään sopisi noihin raameihin.

      Ja ilmankos tuokin nainen on yksin. Jos hän vaikka löytäisikin miehen joka on juuri melkein kuin hän toivoisikin, niin voih, koko homma saattaa kaatua siihen, että sillä jässikällä onkin vain 17 cm kalu tai jopa pienempi (hui!). Kalun kokohan se muutenkin kertoo, että mies on taitava sängyssä (just joo). Tuollainen ihminen vaan etsii tekosyytä, jotta voisi antaa toiselle rukkaset ja kyse ei tosiaan ole mistään itsevarmuudesta tms. Niin ja Catwoman, mittasitko oman ihanteesi mulkun ensitreffeillä vaiko vasta toisilla.

      Kuka muuten sanoi myöskään, että urheilullisen ja treenatun naisen pitäisi seurustella juuri laiskan, haisevan ja reilusti ylipainoisen miehen kanssa? On niitä muitakin vaihtoehtoja tarjolla. Mutta harva esim. urheilullinen ja muutoin kunnollinen mies on siltikään ihan täydellinen joka asiassa. Kaikilla on omia pikkuvikoja ja joskus ne vähän isommatkin antaa anteeksi jos kokonaisuus on kohdallaan. Yleensä ne jotka eivät jousta mistään ja jotka vaativat ihan kaikkea mahdollista, ovat yleensä niitä, jotka myös jäävät lopulta yksin tai päätyvät huonoon pinnalliseen suhteeseen. Sitten itketään kun ketään ei muka löydy, vaikka hyviä tarjokkaita olisi jos vain mielisi jättää mittanauhat ja ennakkoluulot pois. Kyllästyttää välillä kuunnella livenä sellaista tilitystä.

      No propsit niille, jotka tajusivat tuon vitsiksi, joskin tuo juttu on jo aika väljähtynyt.

    • ap

      No jopas tuli tekstiä.. Helevetti soikoon, en minäkään sentään niin tyhmä ämmä oo että jos muuten passeli mies mutta mulkku on 17cm niin heivaisin sen takia?? TSIISUS! EN!!

      Sanotaanko että jos mulkku on joku tyyliin 10cm niin ei kiitos vaikka mies ois muuten kuinka sopiva tahansa mulle.

      • :D :D :D :D

        Sun pitää etsiä itsellesi mittatilaustyönä tehty robotti. Vaikea on löytää ja saada noilla kriteereillä sopivaa miestä.

        Tai ota vaihtoehtoisesti ylipainoinen nainen. Itsehän jo tuossa aikaisemmassasi kommentissa sanoit, ettei sinulla ole mitään ylipainoisia naisia vastaan :D


      • gl

        Eli siis heivaisit peniksen takia miehen, joka muuten olisi täydellinen.


    • ap

      En ole lesbo enkä biseksuaali. Ja kerroin ihannemieheni.. Se ei tarkoita että juuri 100% täytyisi olla tuollainen.

    • ap

      Vittu enkö mä vasta oo sanonu että en heivaisi miestä mulkun pituuden takia. Helvetti mitä apinoita täällä kun ei osata lukea.

    • sportysmurf

      Kyllä me osataan, mutta sinulla taitaa olla vaikeaa käyttäytyä kunnolla :D Saat kuules juuri sellaista palauetta kuin tuollaiseen aloitukseen voisi odottaakin.

      Toisaalta on outoa, että et itsekään tiedä mitä oikein olet sanonut. Salli minun lainata itseäsi ja virkistää muistia:

      "...miehen mulkun täytyy olla ainakin 18cm mieluiten yli"

      Käytät muutenkin tekstissäsi paljon ilmauksia "täytyy" ja "ehdottomasti" jne. Eli älähän nyt puhu paskaa ja koita paikkailla typeriä kirjoituksiasi. Sitä saa mitä tilaa.

      Ei kannata kirjoitella humalassa/lääkkeiden vaikutuksen alaisena, tai ei ainakaan kannata alkaa riehumaan jos tekstistäsi ei tykätä. Pakkoko oli tänne kirjoittaa omista lapsekkaista haaveistasi.

      Olet varmaan siksi yksin, että harva oikeasti kunnollinen ja hyvä aikuinen mies tykkää tuollaisista lapsellisista ja pinnallisista junteista kuin sinä. Et ainakaan juttujesi puolesta vakuuta ollenkaan. Tosin ei sillä nyt niin väliä olekaan, kun minulla on kylläkin jo kumppani ja onneksi hän on vähän erilainen. Ei ole sentään tuollaiset kriteerit olleet mielessä. En olisi muuten minäkään läpäissyt noin tarkkaa seulaa. Mut jos haluaa olla yksin ja haaveilla vaan jostain täydellisestä he-man-ukkelista, niin fine by me. Me muut jatkamme elämäämme ja elämme sitä

    • ap

      :D Voi hyvä luoja... Ja sä tietenkin oot joku läski kaljamahanen haiseva mies kun pitää noin kovasti kritisoida mun ihannemiehestä kertovaa tekstiäni? Siltä ainakin tuntuu.

      Myönnän että olisin voinut erillä tavalla kirjoittaa, ettei tuosta saisi käsitystä että todellakin etsin juuri tuollaista ja yhtään ei olisi löysäämisen varaa.

      Mutta se siitä, tästä ei tartte kummemmin jauhaa :)

      Ja kiitos kiitos, haukkua saa ja solvata miten huvittaa, ei se mua hetkauta. Jokaisella saa olla omat mielipiteensä.

    • Voi ei

      Olen vain 185cm pitkä ja muuten sopiva kuvaukseen! No ehkä seuraavassa elämässä olen 3cm pitempi :(

    • onneaetsintään

      Kyllähän noista kohdista yli puolet täyttyy, mutta fakta on että lopulta ainakin jostain pitää useimmiten tinkiä ;) Ja tällä kertaa se ei ole mulkun mitta, koska sitä kuitenkin ehdotetaan ensimmäisenä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1128
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1124
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe