Jeps, eli kertokaas kokemuksia, millasella aamutankkauksella mielestänne aamuinen juoksu on lähtenyt kulkemaan, ja erityisesti suht raskas juoksu, cooper ym. Itsellä ei ole vielä oikein löytynyt oikea ravinto ja määrä kohdalleen aamulla, kun yleensä jossakin vaiheessa juoksua alkaa vatsan seudulla tuntumaan "painoa" ja vauhti vähän tuntuu hyytyvän ja matkanteko vaikeutuu. Toisin taas alkuillan juoksussa, rakennustöiden jälkeen juoksu kulkee ja tuntuu paljon paremmalta. Tällöin olen syönyt pitkin päivää oikeastaa pelkkiä leipäpalasia. Onhan tämä hyvin yksilöllistä, mutta jos sieltä tulisi joitain hyviä niksejä. Kits.
Aamujuoksu ja tankkaus
2
383
Vastaukset
- Herra Hakkarainen
Jotkut tutut on alkaneet käyttään noita palautusjuomia, jotka nauitaan ennen nukkumanmenoa. Idea on ottaa valkuaisainepitoinen juoma, joka levossa edistää palautumista ja edellisen treenin aiheuttamaa kataboliaa.
Mulla oli aikoinaan tapana lähteä viikonlopun pitkälle lenkille lähes täysin syömättä. Kuppi pari kahvia, maitolasillinen ja pieni pala leipää. Ideana oli saada pitkällä lenkillä tuntumaa energiavajeesta, joka maratonilla tulee lopussa vastaan. Jotkut puhuivat rasvanpolton tehostumisesta tuollaisessa valmistautumisessa. Ei taida olla tutkimuksellista näyttöä toimivuudesta.
Mutta ei kai aamulla sen kummempaa ohjetta ole ruokailun suhteen. Riittävän kevyesti kannattaa varmaan syödä, ettei homma käy pönäkäksi. Jugurttia, maitoa, sämpylä tms. - Serg
Kiitokset ensimmäiselle vastanneelle !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad821310- 44938
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että362767- 132720
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56594