Terve. onko ks.luikkareista kellään mitn faktoja kerrottavana. olisikohan minkälaiset käytössä. mitä eroa "normi" radicaleihin muuta,kuin renkaat ja hinta. tässä vielä linkki.
http://www.skater-schuhe.de/miesten-inlineluistimet-c-43_56.html?language=fi
K2 Radical Pro FLX
3
454
Vastaukset
- Koettua en suosittel
semmoisia luistimia joissa on renkaat 100/110 ei kannata suomen huonoille asvalteille hommata .
Rengaskoko tulee olla vain 100 ,silloin se rengas on paksumpi ja vanne ohuempi ja pelittää paremmin huonoilla asvalteilla joita suomessa lahinnä on eikä ole niin agressivinen irtokiville? - palle vikström
jos en ihan sokea ole,niin ks.luikkarissa renkaat ovat 90/100mm...
- rullaaaavaa
Jos noissa luistimissa on se "joustava takanivel", niin unohda, mielestäni. Ainakin kuvassa näytti siltä mallilta. Kaiketi ktsoin oikeaa mallia.
Pikaluikkareissahan on ns klapsi ja noissa on matkittu sitä. Sileen meni pieleen, että asfaltilla sitä ns. klapsia ei oikein tarvitse.
Jos puristaa tosi leveeltä, niin se pitohan loppuu. Pikaluikkareissa se terähän on eri muotoinen kuin rullien kaareva pinta. Vaikea selittää näin kirjallisesti.
Vielä sellainen juttu rullien koosta. Ei se tärinä Suomen asfalteilla johdu rullien koosta vaan rullien kovuudesta, keskiön kovasta materiaalista tai rullailijan vaan niiin herkistä jaloista. Ja tuo viimeinen on otettava vakavasti.
Enpä ole huomannut, että 100millisissä olisi paksumpi rengas tai ohuempi vanne, ainakaan itse käyttämissäni. On kyllä olemassa ns Light renkaita, joissa on ohuempi rengas ja ne ovat kevyempiä. Nämä sopivat kevyille henkilöille ja hyvälle asfaltille esim radalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli295594Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144164Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403217IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512880Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3021419Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861328- 601239
- 791159
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3991148Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2221148