Ratikkakuskin japanilainen vaimo.
Suurin piirtein yhtä uskottava kuin joku väittäisi, että frost-free on nainen.
Mistä näitä hulluja riittää?
Vuoden vitsi
5
88
Vastaukset 5
- satusetä.
Ei Ratikkakuski erota totta tarusta.
Hän varmaan uskoo itsekin nuo sadut.
Väitti olevansa stadilainen, mutta ei tunnistanut Helsingin keskeisempiä paikkoja. - alv-liskot
oli muuten htvät bileet eilen, olisit päässyt tutustumaan vaimoihin jos olisit saanut kutsun
- oliko?
htvät bileet ??
- no se
pitäisi varmaan olla hyytävät.
Jos joku haluaa olla japanilaisen kanssa naimisissa, niin mitä se on sulta pois? Jos soot miäs, niin onpaha enemmän suomalaisia neitsyitä sulle tarjolla. Jos soot naine, niin sitte se tietty onkin jo paskempi juttu. Suamalaasista miähistä ku on jo muutoonki pulaa.
Siis, mä en ymmärrä moniakaan asioita, mutta sen mä ymmärrän, jos tällä palstalla haluaa päteä nk. älykkyydellään, tiedoillaan, varallisuudellaan, naisillaan ym. ja niistä joku voi valehdella(saadakseen naisia). Yks kuitenkin niistä olennaisista asioista, mitä en ymmärrä on se, että mitä lisäarvoa miehelle tuo se, että valehtelis olevansa naimisissa? Ei sillä saa naisia... Tai siis netistä sillä ei saa naisia, kun täällä on jo muutenkin ylitarjontaa seuraa hakevsista muiden naisten miehistä. Kyllähän muualla naisia varatut miehet kiinnostaa ja niin on ollut kautta aikain.
Itse henk.koht. epäilen joitain Ratikkakuskin tarinoita(samoin kuin tietysti monen muunkin). Siitä olen kuitenkin lähes satavarma, että tyyppi on naimisissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2903007Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.1521236- 2101191
- 841183
- 881164
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2051070- 65882
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?25785- 71757
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?59647