Laitoin tämän tekstin alunperin tuonne ihannenainen-palstalle (sinne tää ehkä enempi kuuluukin tosin olenhan myös sinkku :D), mutta lisään sen vielä tänne:
"Ihannenaiseni on sen verran miesmäinen ettei ota muiden mielipiteitä liian henkilököhtaisesti. Hän ymmärtää, että hänessäkin on ärsyttäviä piirteitä eikä tuo muiden ikäviä puolia toistuvasti esiin. Hän rakastaisi minua silloinkin, kun en hänen rakkauttaan ehkä ansaitse ja on anteeksiantavainen mutta realistinen.
Nainen on luotettava ja tärkeimmissä asioissa täysin rehellinen. Hän osaa nauraa myös itselleen :) Nainen tietää, että haluaa juuri minut ja on osaa olla myös epäitsekäs. Hän on älykäs ja nokkela ja minulla on häneltä paljon opittavaa. Ihailen häntä.
Hän ei tupakoi eikä juo alkoholia kuin kohtuudella. Sen sijaan hän tykkää harrastaa liikuntaa ja hänellä on tavotteita liikunnan ja urheilun suhteen. Eläimistä tykkääminen hyvä juttu.
Naisen on oltava mielestäni kaunis, koska haluan himoita naista. Pituudella ei ole väliä kunhan ei ole todella pitkä. Naisen rinnoilla ei myöskään juuri ole väliä kunhan sellaiset löytyy. Tärkeintä ehkä vartalossa naisellisen leveä lantio ja pyöreä peppu. Normaalipainoinen.
Kaikki ulkonäöstä ja vaatetuksesta huolehtiminen plussaa. Tärkeintä, että tuntee itsensä kauniiksi ja olo ei ole epävarma. Kunhan muiden mielipiteet eivät ole ratkaisevia.
Eli pääpiirteissään tuollainen nainen mulle. :D Jos mielestäsi olet edes lähes tällainen nainen (ja asut Helsingissä) niin haluan tutustua suhun. Voidaan vaikka vaihtaa kuvia ja voin kirjoittaa sinulle pienen mainospuheen itsestäni. Olen siis 19v poika/mies. Saa tietysti kaikin tavoin kommentoida, mut ei mielellään ilkeyksiä. :P"
Mun ihannenainen
Stube91
0
54
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483