Laitoin tämän tekstin alunperin tuonne ihannenainen-palstalle (sinne tää ehkä enempi kuuluukin tosin olenhan myös sinkku :D), mutta lisään sen vielä tänne:
"Ihannenaiseni on sen verran miesmäinen ettei ota muiden mielipiteitä liian henkilököhtaisesti. Hän ymmärtää, että hänessäkin on ärsyttäviä piirteitä eikä tuo muiden ikäviä puolia toistuvasti esiin. Hän rakastaisi minua silloinkin, kun en hänen rakkauttaan ehkä ansaitse ja on anteeksiantavainen mutta realistinen.
Nainen on luotettava ja tärkeimmissä asioissa täysin rehellinen. Hän osaa nauraa myös itselleen :) Nainen tietää, että haluaa juuri minut ja on osaa olla myös epäitsekäs. Hän on älykäs ja nokkela ja minulla on häneltä paljon opittavaa. Ihailen häntä.
Hän ei tupakoi eikä juo alkoholia kuin kohtuudella. Sen sijaan hän tykkää harrastaa liikuntaa ja hänellä on tavotteita liikunnan ja urheilun suhteen. Eläimistä tykkääminen hyvä juttu.
Naisen on oltava mielestäni kaunis, koska haluan himoita naista. Pituudella ei ole väliä kunhan ei ole todella pitkä. Naisen rinnoilla ei myöskään juuri ole väliä kunhan sellaiset löytyy. Tärkeintä ehkä vartalossa naisellisen leveä lantio ja pyöreä peppu. Normaalipainoinen.
Kaikki ulkonäöstä ja vaatetuksesta huolehtiminen plussaa. Tärkeintä, että tuntee itsensä kauniiksi ja olo ei ole epävarma. Kunhan muiden mielipiteet eivät ole ratkaisevia.
Eli pääpiirteissään tuollainen nainen mulle. :D Jos mielestäsi olet edes lähes tällainen nainen (ja asut Helsingissä) niin haluan tutustua suhun. Voidaan vaikka vaihtaa kuvia ja voin kirjoittaa sinulle pienen mainospuheen itsestäni. Olen siis 19v poika/mies. Saa tietysti kaikin tavoin kommentoida, mut ei mielellään ilkeyksiä. :P"
Mun ihannenainen
Stube91
0
53
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",94033Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1423567Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/922233Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1421883- 1321856
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee371789Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1131439- 1381415
"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551206Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1641155