Millaiset ihmiset laittavat vappuna ylioppilaslakin?

NiiiN?

Millaiset eivät? Jos puhutaan ihmisestä, jolla sellainen on.

16

268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huomattu on

Sellaiset ainakin laittavat, joille ylioppilaslakki on suurin saavutus koulutuksen saralla. Jotka ovat lukion jälkeen menneet suoraan kaupan kassalla, duunari-töihin tai jääneet työttömiksi.

• yhteenvetona

Kaupallisen alan ihmiset laittavat, ekonomit, merkonomit jne. Samoin teekkarit, inssit. Vähiten laittavat humanistit, erilaiset ituhipit, taideopiskelijat jne. Niissä piireissä lakin laittaminen on oikea etikettivirhe ja naurun aihe. Muissa muoti vaihtelee tiedekunnittain ja kouluttain. Lisäksi on yksilöitä aina joukossa.

• idiootit

idiootit

• --tuntematon---

Sellanen laittaa, joka haluaa. Mä en kehtaisi laittaa, jos kouluni olisi jääneet siihen yliopillastutkintoon, mutta muuten kyllä, jos haluan tai jos en halua. Joskus olen laittanut lakin, useinkaan en. Ihan sama. Joskus parikymppisenä se oli mehevää heilua yliopiston haalareissa ja lakki päässä ja siinä oli jotain arvovaltaakin, muttta nyt sellaista ei jaksa. Kuolisin häpeästä, jos mun pitäisi laittaa kolmikymppisenä haalarit päälle opiskelijabileisiin. Voisin laittaa, mutta en enää samaistu nuoriin ihmisiin niin suuresti. Haalarit ja lakki pitää silti säilyttää.:) Voi viisikymppisenä alumnibileissä sitten brassailla., *vitsi*.

Vappu on suomalaisen työn juhla, eli lakkia ei sikäli kannata halveksua.

• jugurp

Leikitääks niin et kaikki jotka käyttäis niinku vappun yo-lakkii tai teekkarilakkii niin ne ois niinku tosi tyhmii. Silleen et kaikki aidosti fiksut, niin ne ei koskaan niinku käyttäis kerran vuodes vappuna yo-lakkii.
      Mut sit kaikki niinku tosi siistit tyypit ku ois oikeesti tosi fiksui, niin niil ois se lakki aina kotona kaapissa sillon kun sitä sais kerran vuodes käyttää.
      Sit ois sillee et ne fiksut tyypit niin ne naurais niinku niille kun käyttää kerran vuodes vappuna sitä lakkii.
      Sit ois viel silleen et ketää ei oikeesti haluis olla niiten kaa sillon vappun kun ne ois oikeesti niin tyhmii. Sit ne kaikki laittetais niinku lopuks johonkin tosi huonoon työhön mistä ne sais tosi huonoo palkkaa ja kaikki naurais niille. Sit niil ois ihan sairaan siistii niillä jotka ei käyttäis sitä lakkii.

• juuger

Tekis ihan sairaasti mieli kysyy että millaiset ihmiset pohtivat tällaista asiaa? Mutta en kysy kun ei liity aiheeseen.

• alv-liskot

no ilmeisesti se tuntuu jotakuta häiritsevän, ja juuri tällaisten pohdintojen hetkellä saan suurta mielihyvää valheellisesta vappu-ulkoasustani :D

• No ainakin tällaiset koskaan lukiota käymättömät feikit kuten minä. Olen kyllä hieman miettinyt, että pitäisikö se vaihtaa ensi vapuksi tohtorin silinteriin vai riittäisikö teekkarin tupsu? Onko se muuten se musta vai violetti, etten mogaa itseäni?

Vapaa-aikanahan minä kuljen amiraalin juhlapuvussa. Anselmikin pokkaisi kadulla, jos tulisi vastaan.

• compus sui

HAHHAA anzzy vetäisi lippaan, jos Ratikalla olisi edes matruusin puku tai jopa oikei ylimatruusin ansaittuna, mutkun Ratikalla on aina se jostain pöllitty ylioppilaslakki ja vappunaamari, etteivät työkaveri tunnnista peresevää merkanttia.

Käyttää yx vanha ämmä vappuna vahaa opistomerkonomilakkiaaa,

• compus sui
        compus sui kirjoitti:

HAHHAA anzzy vetäisi lippaan, jos Ratikalla olisi edes matruusin puku tai jopa oikei ylimatruusin ansaittuna, mutkun Ratikalla on aina se jostain pöllitty ylioppilaslakki ja vappunaamari, etteivät työkaveri tunnnista peresevää merkanttia.

Käyttää yx vanha ämmä vappuna vahaa opistomerkonomilakkiaaa,

Valkoine työmaakypärä olis ja minusta jo korkeampi arvonmerkkinä, jos pröystäillä haluaa

• Ihan tavalliset ihmiset laittavat tai ovat laittamatta. ps. suurin osa ihmisistä on ihan tavallisia.

• rusalkaa

No kuule. Minä pidin yo-lakkia vapun tienoilla, kun laittelin halkoja katokseen.

• alv-liskot

no kysymys on sikäli järkevä, että enhän minä tosiaan sitä voi laittaa kun minulla ei sellaista ole.

Ja sikäli vähän omituinen, että miksi vitussa olisin hankkinut jotain mitä en aio käyttää.

• compus sui

Eihän sellaista tarvita muulla, kuin lakkiasena valokuvassa ja kuva annetaa mummin kirahylllyyn ylpeyden aiheeksi ja mummi voi antaa opiskelurahaakin, että sais jonkin AMMATIN

• alv-liskot
        compus sui kirjoitti:

Eihän sellaista tarvita muulla, kuin lakkiasena valokuvassa ja kuva annetaa mummin kirahylllyyn ylpeyden aiheeksi ja mummi voi antaa opiskelurahaakin, että sais jonkin AMMATIN

en käynyt lakkiaisissani, koska niitä ei ollut. Mummi antoi joskus 90-luvun alussa satasen, mutta ei sillä nyt ihan ammattia saanut

• compus sui

Onko liskoillaki jokin ammattikoulukin?
      Eihän terraaroissa löhöilyyn ja pullansyöntiin mitään kurssia tarvita..................
      Kusemisenkin kaikki eliöt osaavat jo luonnostaan

http://www.youtube.com/watch?v=86LSuXi5TLU

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      278
      2593
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      77
      2443
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      54
      2192
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      70
      1854
    5. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1618
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      59
      1544
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      134
      1396
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      73
      1298
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      87
      1109
    10. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      76
      1089
    Aihe