Olen tapaillut yhtä miestä muutaman kerran, muttei vielä olla mikään pari. Tutustuminen on vasta menossa. Viikonloppuna mies on tulossa mun luokse kylään (katsellaan leffaan ja kokkaillaan).
Olettaako mies, että on tiedossa seksiä kun treffit on jommankumman kotona? Pettyykö mies, mikäli ei pääsekkään sänkyhommiin?
Treffit kotona= seksiä?
123
3178
Vastaukset
- gnffgnfgn
No jos olette muutaman kerran jo tavanneet niin tottakai se olettaa ja pettyy... Itse ainakin olettaisin...
- ????
Eli mikäli nainen ei oo viä valmis meneen sänkyyn, niin kannattaa sopia treffit jonnekin muualla kuin kotiin?
- gfhgffghgf
???? kirjoitti:
Eli mikäli nainen ei oo viä valmis meneen sänkyyn, niin kannattaa sopia treffit jonnekin muualla kuin kotiin?
No riippuu siitä että olettaako mies jäävänsä yöksi, vai jatkuuko treffit jossain muualla. Vaikea sanoa kun ei tiedä että mitä olette sopineet.
- bellanella
gfhgffghgf kirjoitti:
No riippuu siitä että olettaako mies jäävänsä yöksi, vai jatkuuko treffit jossain muualla. Vaikea sanoa kun ei tiedä että mitä olette sopineet.
Ollaan sovittu kokkailusta ja leffasta, eli ihan sellasesta mukavasta yhdessä olemisesta. Puhetta ei ole ollut mistään yökyläilystä.
- 8+15
Voi pettyä, mutta se ei ole sinun ongelmasi.
- kooiik
On se aloittajan ongelma jos mies olettaa jotain muuta ja alkaa lähentelemään ja siitä ei nainen pidäkään ja näin tulee noloja tilanteita. Mies ehkä jopa olettaa että hänen pitää tehdä aloite ja siitä nainen ärsyyntyy ja heittää ukon pihalle ja siihen kaatui se juttu. Asiat selväksi tekemällä voidaan välttää kiusallisia tilanteita.
ja miks vitussa toi kommentti on saanut 5 plussaa? - poppappaluula
kooiik kirjoitti:
On se aloittajan ongelma jos mies olettaa jotain muuta ja alkaa lähentelemään ja siitä ei nainen pidäkään ja näin tulee noloja tilanteita. Mies ehkä jopa olettaa että hänen pitää tehdä aloite ja siitä nainen ärsyyntyy ja heittää ukon pihalle ja siihen kaatui se juttu. Asiat selväksi tekemällä voidaan välttää kiusallisia tilanteita.
ja miks vitussa toi kommentti on saanut 5 plussaa?Noissa menee toisinaan niin, että jos nainen kutsuu miehen luokseen, niin miehen oletetaan tekevän aloitteen, mutta siitä ei välttämättä puhuta suoraan. Mies siis luultavasti "varmuuden vuoksi" tekee aloitteita, jos ei osaa oikein hyvin naista lukea.
- hypätään nyt ensin
Kyllähän tollaset kotitreffit jo mukavasti silakalle tuoksahtaa. Että varmaan kaverilla on jo toiveet korkealla. Ei silti välttämättä suuresti pety, jos ei saakaan.
- afsfsdaf
En itse välttämättä odota, riippuu vähän kuinka usein on tavattu ja miten ne ovat menneet. Mutta ilmeisesti aika moni vastapuolen edustaja käytöksen ja reaktioiden perusteella ajattelee juurikin, että odotan seksiä.
- erfger
No olisiko kovin paha mainita etukäteen, että sun kutsu tarkoittaa leffailtaa ja yökyläily on ohjelmassa vasta jollain toisella kerralla, niin ei ainakaan jää epäselvyyttä mitkä sun tavoitteet ovat... muuten kaverilla saattaa jopa olla paineita näyttää, että "osaa toimia kuin mies".
- 13+13
että "osaa toimia kuin mies".
Hyi helvetti. - True Man
13+13 kirjoitti:
Hyi helvetti.uga uga bundolo ugh
- Valitettavasti.
13+13 kirjoitti:
Hyi helvetti.Ikävä fakta vaan on, että naisten käsitys siitä "miten naisesta kiinnostunut mies toimii" määrittyy aika pitkälti sen mukaan, millaisia kontaktinottoja naiset jossain yöelämässä saavat kokea. Eli nainen kuvittelee että "kiinnostuneen miehen toiminta" on juuri sitä laatua miten se röyhkein kymmenys miehistä, joka panee eniten ja tekee eniten aloitteita, toimii. Toisella tavoin toimivat miehetä jäävät lehdelle soittelemaan tai paremminkin baaritiskille ujoa katsekontaktia hakemaan, kun alfat korjaavat potin, joten heidän tapansa toimia jää naisille tuntemattomaksi.
- 18
kun ei tiedä mis vaiheessa teidän suhde on. jos seksistä ei ole millään tasolla puhuttu, sanaakaan sanottu ääneen, niin tuskin odottaa että nyt sit tulee se teidän eka kerta. tai kun ei tiedä yhtään millasii ootte jne saattaahan se käydä hiprakassa vaikka käsiksi väkisin mistä sitä koskaan tietää
kyl se joka tapaukses haaveilee saavansa, se on selvä. käy suihkus ennen kuin tulee ja laittaa puhtaat vaatteet sekä ajaa parran - ES
Ihan sama vaikka pettyisi. Kyllä aikuisen ihmisen pitää sellainen kestää. Miksi sä edes mietit tuollaista? Et ole vastuussa toisen aikuisen ihmisen ajatuksista ja tuntemuksista. - Ja asioistahan voi puhua suoraan, siis sen miehen kanssa.
- m30.
Miten sinä ES sanoisit luoksesi ekaa kertaa tulevalle miehelle, että "tänään ei tule yrittää seksiä, mutta älä huoli pidän sinusta silti"?
Muista, että olisit nähnyt miestä vain kerran tai kaksi tätä ennen. - ES
m30. kirjoitti:
Miten sinä ES sanoisit luoksesi ekaa kertaa tulevalle miehelle, että "tänään ei tule yrittää seksiä, mutta älä huoli pidän sinusta silti"?
Muista, että olisit nähnyt miestä vain kerran tai kaksi tätä ennen.Voisiko sen sanoa suoraan noilla sanoilla?
Tuskin kutsuisin luokseni miestä jonka olen tavannut kerran tai kaksi. Ja ihmiset ovat luonteeltaan erilaisia - luulis että joku joka tuntee minua edes vähän, tietäisi etten ole kovin rohkea ja nopea tapaus (jotkin netin pikkupöksygallupit ovat oma mielikuvituslukunsa...). No, mä sanoisin suoraan, jos olisi sellainen tilanne. Tai mistä sen aina arvaisi mitä toisen päässä liikkuu, mutta se on ensisijaisesti jokaisen oma asia. - m30.
ES kirjoitti:
Voisiko sen sanoa suoraan noilla sanoilla?
Tuskin kutsuisin luokseni miestä jonka olen tavannut kerran tai kaksi. Ja ihmiset ovat luonteeltaan erilaisia - luulis että joku joka tuntee minua edes vähän, tietäisi etten ole kovin rohkea ja nopea tapaus (jotkin netin pikkupöksygallupit ovat oma mielikuvituslukunsa...). No, mä sanoisin suoraan, jos olisi sellainen tilanne. Tai mistä sen aina arvaisi mitä toisen päässä liikkuu, mutta se on ensisijaisesti jokaisen oma asia.Juuri siksi, että olen käsittänyt että et ole niin rohkea miesten kanssa (ja karvat pystyssä :), sitä sinulta kysynkin. Millä sanoilla sinä oikeasti uskaltaisit IRL, tositilanteessa sanoa miehelle tuon?
En usko, että saisit sanottua noilla sanoilla, mitä kirjoitin edelliseen. En usko, että moni rohkeakaan nainen saisi sanottua asiaa noin suoraan. - ES
m30. kirjoitti:
Juuri siksi, että olen käsittänyt että et ole niin rohkea miesten kanssa (ja karvat pystyssä :), sitä sinulta kysynkin. Millä sanoilla sinä oikeasti uskaltaisit IRL, tositilanteessa sanoa miehelle tuon?
En usko, että saisit sanottua noilla sanoilla, mitä kirjoitin edelliseen. En usko, että moni rohkeakaan nainen saisi sanottua asiaa noin suoraan.Eikö suoraan sanominen ole se helpoin tapa? Ei mulle olisi ongelmaa sanoa tuota suoraan. Ongelma voisi olla arvata toisen mielenliikkeitä ja odotuksia.
- m30.
ES kirjoitti:
Eikö suoraan sanominen ole se helpoin tapa? Ei mulle olisi ongelmaa sanoa tuota suoraan. Ongelma voisi olla arvata toisen mielenliikkeitä ja odotuksia.
Sikäli kuin yhtään asiaa ymmärrän, niin tuon sanominen suoraan olisi useimmille naisille tosi vaikeaa. Sen voi jakaa kahteen osaan
1) "tänään ei ole seksiä tiedossa" -> jos tämän sanoo suoraan, niin osa miehistä karkaa, ja vaikka ne karkaavat miehet ovatkin niitä, jotka eivät ole naisesta oikeasti kiinnostuneita, niin naisten on vaikea kestää tilannetta jossa mies ei pitänytkään hänestä. Naiset tykkäävät enemmän tilanteista, joissa he itse päättävät, että mies saa mennä menojaan.
2) "älä kuitenkaan huoli, kyllä pidän sinusta" -> tämä on ehkä vielä pahempi, sillä useimmat naiset eivät halua tunnustaa pitävänsä miehestä suhteen alkuvaiheessa. Naiset haluavat, että mies on se, joka imartelee naista, ja nainen sitten antaa joko hyväksyvän tai hylkäävän lausunnon miehelle.
Tuon lauseen sanominen on naisille siis tuplavaikeaa, ja jos oikeasti pystyisit sanomaan sen ääneen, kun mies on tullut luoksesi ensimmäistä kertaa kylään, niin ihmettelen. - ES
m30. kirjoitti:
Sikäli kuin yhtään asiaa ymmärrän, niin tuon sanominen suoraan olisi useimmille naisille tosi vaikeaa. Sen voi jakaa kahteen osaan
1) "tänään ei ole seksiä tiedossa" -> jos tämän sanoo suoraan, niin osa miehistä karkaa, ja vaikka ne karkaavat miehet ovatkin niitä, jotka eivät ole naisesta oikeasti kiinnostuneita, niin naisten on vaikea kestää tilannetta jossa mies ei pitänytkään hänestä. Naiset tykkäävät enemmän tilanteista, joissa he itse päättävät, että mies saa mennä menojaan.
2) "älä kuitenkaan huoli, kyllä pidän sinusta" -> tämä on ehkä vielä pahempi, sillä useimmat naiset eivät halua tunnustaa pitävänsä miehestä suhteen alkuvaiheessa. Naiset haluavat, että mies on se, joka imartelee naista, ja nainen sitten antaa joko hyväksyvän tai hylkäävän lausunnon miehelle.
Tuon lauseen sanominen on naisille siis tuplavaikeaa, ja jos oikeasti pystyisit sanomaan sen ääneen, kun mies on tullut luoksesi ensimmäistä kertaa kylään, niin ihmettelen.Taidat tehdä asiasta liian vaikean. Asioissa ei välttämättä ole salamyhkäisiä syitä ja piilotettuja merkityksiä eikä kaikki ole jotain kummaa valtapeliä.
- m30.
ES kirjoitti:
Taidat tehdä asiasta liian vaikean. Asioissa ei välttämättä ole salamyhkäisiä syitä ja piilotettuja merkityksiä eikä kaikki ole jotain kummaa valtapeliä.
Niin, asiat ovat yksinkertaisia, kunnes olet siinä tilanteessa jossa se pitäisi sanoa.
- ES
ES kirjoitti:
Taidat tehdä asiasta liian vaikean. Asioissa ei välttämättä ole salamyhkäisiä syitä ja piilotettuja merkityksiä eikä kaikki ole jotain kummaa valtapeliä.
Lisäys: en jaksaisi alkaa pelaamaan tuollaisia pelejä enkä miettimään noin hankalasti. Mitä tekee miehellä, joka ajattelee kuin hemmoteltu pikkukakara?
- m30.
ES kirjoitti:
Lisäys: en jaksaisi alkaa pelaamaan tuollaisia pelejä enkä miettimään noin hankalasti. Mitä tekee miehellä, joka ajattelee kuin hemmoteltu pikkukakara?
En minä ajattele kuin pikkukakara, vaan olen vain tottunut siihen, miten naiset ajattelevat. Tällaisten juttujen oppiminen ja niihin totuttautuminen on pakollista naisten kanssa. Vieläkään en ole kovin sulava toimimaan niiden mukaan. Minulle se on ollut todella perinpohjaista opettelua, siksi pystyn niin hyvin sanallistamaan näitä "sääntöjä". Useimmille ne säännöt ovat vain kirjoittamattomia, eli et ikinä näe niitä missään julkisesti. Siksi ne vaikuttavat omituisen monimutkaisilta ja piilomerkityksellisiltä, kun joku niitä kirjoittaa auki.
- Gordon Gekko
ES kirjoitti:
Olen kyllä vähän samaa mieltä m30. kanssa, noissa tilanteissa tulee ihme kikkailuja, joissa odotukset menee ristiin, ja jompikumpi helposti päätyy mököttämään tai lopettamaan tapailun.
- ES
m30. kirjoitti:
En minä ajattele kuin pikkukakara, vaan olen vain tottunut siihen, miten naiset ajattelevat. Tällaisten juttujen oppiminen ja niihin totuttautuminen on pakollista naisten kanssa. Vieläkään en ole kovin sulava toimimaan niiden mukaan. Minulle se on ollut todella perinpohjaista opettelua, siksi pystyn niin hyvin sanallistamaan näitä "sääntöjä". Useimmille ne säännöt ovat vain kirjoittamattomia, eli et ikinä näe niitä missään julkisesti. Siksi ne vaikuttavat omituisen monimutkaisilta ja piilomerkityksellisiltä, kun joku niitä kirjoittaa auki.
Naisten ajattelussa ja motiiveissa ei ole mitään sen erikoisempaa kuin miestenkään.
Oletko m30 ollut koskaan terapiassa? Vois tehdä hyvää sulle ja kummallisille käsityksillesi.
Ehkä olet itse varta vasten tapaillut pissisnaisia? Ihan kuten jotkut naiset "ajautuvat" kerta toisensa jälkee juopon ja pahoinpitelevän miehen kanssa suhteeseen. - ES
Gordon Gekko kirjoitti:
Olen kyllä vähän samaa mieltä m30. kanssa, noissa tilanteissa tulee ihme kikkailuja, joissa odotukset menee ristiin, ja jompikumpi helposti päätyy mököttämään tai lopettamaan tapailun.
Jaa. En ole ollut tuollaisissa tilanteissa, teen vain oletuksiani. Edelleen kuvittelen että vois sanoa suoraan. Miksei voisi?
- Veli Kani
ES kirjoitti:
Kyllä sitä seksiä olisi miehen silti saatava. Pihtaaminen on kylmää ja loukkaavaa. Naisten pitäisi huomioida enemmän miesten tunteita ja tarpeita! ES:n kin!
- ...................
ES kirjoitti:
Jaa. En ole ollut tuollaisissa tilanteissa, teen vain oletuksiani. Edelleen kuvittelen että vois sanoa suoraan. Miksei voisi?
Pihtaaminen on sellainen juttu, että jos sitä tapahtuu jo suhteen alussa, sitä tapahtuu takuuvarmasti myöhemminkin.
Ja pihtaavalla naisella ei tee mitään. Sillä onhan se nyt s-tana, jos ei omalta naisystävältäkään saa. - m30.
ES kirjoitti:
Naisten ajattelussa ja motiiveissa ei ole mitään sen erikoisempaa kuin miestenkään.
Oletko m30 ollut koskaan terapiassa? Vois tehdä hyvää sulle ja kummallisille käsityksillesi.
Ehkä olet itse varta vasten tapaillut pissisnaisia? Ihan kuten jotkut naiset "ajautuvat" kerta toisensa jälkee juopon ja pahoinpitelevän miehen kanssa suhteeseen.Olenko väittänyt, ettei miesten toiminta ja motiivit olisi yhtä monimutkainen juttu?
- ES
Veli Kani kirjoitti:
Kyllä sitä seksiä olisi miehen silti saatava. Pihtaaminen on kylmää ja loukkaavaa. Naisten pitäisi huomioida enemmän miesten tunteita ja tarpeita! ES:n kin!
Ai parin tapaamisen jälkeen? Miesten pitäisi huomioida enemmän naisten tunteita ja tarpeita! No, onhan niitä naisia jotka haluavat seksiä vaikka eka kerralla eikä' siinä mitään, toivottavasti kanit löytävät toisensa.
- ES
m30. kirjoitti:
Olenko väittänyt, ettei miesten toiminta ja motiivit olisi yhtä monimutkainen juttu?
Sulla on tapana esittää piilo-oletuksia siitä miten (kaikki) naiset ajattelevat, tuntevat ja toimivat.
- ES
................... kirjoitti:
Pihtaaminen on sellainen juttu, että jos sitä tapahtuu jo suhteen alussa, sitä tapahtuu takuuvarmasti myöhemminkin.
Ja pihtaavalla naisella ei tee mitään. Sillä onhan se nyt s-tana, jos ei omalta naisystävältäkään saa.Onko pihtaamista jos ei mee eka tapaamisella sänkyyn? Vai viimeistään kolmannenko jälkeen puhutaan pihtarista?
- m30 myös
ES kirjoitti:
Ehkä olet itse varta vasten tapaillut pissisnaisia? Ihan kuten jotkut naiset "ajautuvat" kerta toisensa jälkee juopon ja pahoinpitelevän miehen kanssa suhteeseen.ES:llä ei taida olla paljon kokemusta (onko ollenkaan?) näistä treffailu ja parisuhde ja seksikuvioista niin sieltä yksiöstä on helppo heittää tuomioita. Suurin osa naisista kyllä pelailee kaikenlaista "rivien välissä" tapahtuvaa pelailua joka on kuin miinakentällä kulkemista, yksikin väärä sana, liike, ele ja koko paska räjähtää käsiin ja sitten kaikki on just sen miehen syytä ja nainen alkaa suhtautua kylmästi pelkästään jonkun pienen jutun takia jota ei itsekään tajua tehneensä "väärin". Koettu on, monet kerrat.
- m30.
ES kirjoitti:
Sulla on tapana esittää piilo-oletuksia siitä miten (kaikki) naiset ajattelevat, tuntevat ja toimivat.
Toki on olemassa sellaisiakin naisia, jotka eivät toimi kuin suurin osa naisista. Toiseksi viimeisin nainen, jonka kanssa seurustelin, oli juuri sellainen. Hän on se, josta olen sanonut, että minua pari vuotta vanhempi löllöpylly ja samalla ihanin nainen kenen kanssa olen ollut.
Se on hienoa, jos sinä et toimisi kuten suurin osa naisista. On kuitenkin aika vaikea löytää naisista ne, jotka eivät tykkää siitä ketkuilusta. Jos kahdeksan naista kymmenestä ketkuilee ja kaksi ei, niin kai ymmärrät että on ihan luonnollista, jos mies tottuu niiden kahdeksan naisen toimintatapaan? - m30 myös
Ja pihtaavalla naisella ei tee mitään. Sillä onhan se nyt s-tana, jos ei omalta naisystävältäkään saa.Ei pidä paikkaansa. Monet ns. kunnon naiset pihtaa alussa, ja karsii näin kaikki pelimiehet pois. Rispektii vain jos ei heti ekalla tokalla tai kolmannellakaan tapaamisella "anna".
- käytetty on käytetty
m30 myös kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Monet ns. kunnon naiset pihtaa alussa, ja karsii näin kaikki pelimiehet pois. Rispektii vain jos ei heti ekalla tokalla tai kolmannellakaan tapaamisella "anna".
Mitä merkitystä sillä nyt on että monenk miehen käyttämä nainen on jos kerran on kuitenkin käytetty?
- Puhdas AT-SOTURI
käytetty on käytetty kirjoitti:
Mitä merkitystä sillä nyt on että monenk miehen käyttämä nainen on jos kerran on kuitenkin käytetty?
Niin just. Käytetyllä miehellä ei tee mitään. Sillä on lutkien pillulimat tarttunu pysyvästi kyrpäänsä, vois vaikka leikata munansa irti tai nussia vain eläimiä.
- ..........
m30. kirjoitti:
Olenko väittänyt, ettei miesten toiminta ja motiivit olisi yhtä monimutkainen juttu?
No ei ole. Miehet on aika suoraviivaisia verrattuna naisiin joille kaikki tapahtuu kiertoteiden ja vihjeiden kautta.
- ketkutar
käytetty on käytetty kirjoitti:
Käytetyllä miehellä ei tee mitään.
- ...................
m30 myös kirjoitti:
ES:llä ei taida olla paljon kokemusta (onko ollenkaan?) näistä treffailu ja parisuhde ja seksikuvioista niin sieltä yksiöstä on helppo heittää tuomioita. Suurin osa naisista kyllä pelailee kaikenlaista "rivien välissä" tapahtuvaa pelailua joka on kuin miinakentällä kulkemista, yksikin väärä sana, liike, ele ja koko paska räjähtää käsiin ja sitten kaikki on just sen miehen syytä ja nainen alkaa suhtautua kylmästi pelkästään jonkun pienen jutun takia jota ei itsekään tajua tehneensä "väärin". Koettu on, monet kerrat.
Näinpä tuo todellakin tahtoo olla. Miehen pitää tulkita sanattomista eleistä, missä mennään ja tietysti viedä suhdetta eteenpäin positiivisten merkkien perusteella oikea-aikaisesti, eihän hän muuten ole mies. Harjoitus tekee mestarin, mutta välillä koko homma tuntuu todella koomiselta. Sitä ei uskoisikaan, kuinka näin leppoisa mieskin voi olla pahimmillaan niin pelottava.
- ES
Näinpä tuo todellakin tahtoo olla. Miehen pitää tulkita sanattomista eleistä, missä mennään ja tietysti viedä suhdetta eteenpäin positiivisten merkkien perusteella oikea-aikaisesti, eihän hän muuten ole mies. Harjoitus tekee mestarin, mutta välillä koko homma tuntuu todella koomiselta. Sitä ei uskoisikaan, kuinka näin leppoisa mieskin voi olla pahimmillaan niin pelottava.
MIKSI JOKA IKINEN KESKUSTELU TÄLLÄ PALSTALLA PÄÄTYY ENNEMMIN TAI MYÖHEMMIN SIIHEN, MITEN TEESKENTELEVIÄ, AJATTELUKYVYTTÖMIÄ JA VASTENMIELISIÄ NAISET OVAT?
Eihän tuohon ole kuin yksi järjellinen ratkaisu: lopettakaa kaikki pienimmätkin haaveet naisista. - Ei pysty
ES kirjoitti:
MIKSI JOKA IKINEN KESKUSTELU TÄLLÄ PALSTALLA PÄÄTYY ENNEMMIN TAI MYÖHEMMIN SIIHEN, MITEN TEESKENTELEVIÄ, AJATTELUKYVYTTÖMIÄ JA VASTENMIELISIÄ NAISET OVAT?
Eihän tuohon ole kuin yksi järjellinen ratkaisu: lopettakaa kaikki pienimmätkin haaveet naisista.Kun muna seisoo niin muna seisoo.
- ES
Ei pysty kirjoitti:
Kun muna seisoo niin muna seisoo.
Käytä sohvannurkkaa.
- Essillä palaa pöksyt
ES kirjoitti:
Eihän tuohon ole kuin yksi järjellinen ratkaisu: lopettakaa kaikki pienimmätkin haaveet naisista.Heh heh. Älä nyt intoile. Ei naiset ole vastenmielisiä eikä ajattelukyvyttömiä, tuo teeskentely on vähän siinä ja siinä - suurin osa naisista on tottuneet toimimaan pelkkien vihjeiden varassa, koska sillä tavalla on helpompi perääntyä ja sanoa että "sä olet ymmärtänyt väärin" tms. Naiset ei tykkää ottaa vastuuta suhteen aloittamisesta koska silloin ei pääse karkuun jos mies onkin hullu tai epämiellyttävä. Sen takia aloitteet jätetään miehelle ja nainen passiiviseen tapaan vain vihjailee. Sillä tavalla jää aina pakotie valmiiksi ja selitys löytyy heti "olet ymmärtänyt väärin, en ole kiinnostunut sinusta" jne.
- ....................
ES kirjoitti:
Eihän tuohon ole kuin yksi järjellinen ratkaisu: lopettakaa kaikki pienimmätkin haaveet naisista.Ja missä niin on väitetty? Teeskenteleviä ehkä, mutta niin olemme me miehetkin. Suora puhe harvemmin nyt vain kuuluu tutustumisen ensiaskeliin, se on kylmä fakta. Poikkeuksiakin toki aina on suuntaan jos toiseen.
- Gordon Gekko
ES kirjoitti:
Naiset eivät ole tavanneet sanoa suoraan, ja jos lähtee kysymään jotain, niin siihen ei välttämättä tule suoraa vastausta, tai tapaaminen ehkä perutaan.
- Rhett Butler
Gordon Gekko kirjoitti:
Naiset eivät ole tavanneet sanoa suoraan, ja jos lähtee kysymään jotain, niin siihen ei välttämättä tule suoraa vastausta, tai tapaaminen ehkä perutaan.
Kaikkein suurin virhe tapailuvaiheessa on alkaa suoraan sanallisesti tunnustamaan tunteitaan. Se on varmin keino orastavan suhteen tappamiseen. Suoruus ei vaan yksinkertaisesti toimi naisten kanssa.
- trgtggrg
m30. kirjoitti:
Tuon lauseen sanominen on naisille siis tuplavaikeaa, ja jos oikeasti pystyisit sanomaan sen ääneen, kun mies on tullut luoksesi ensimmäistä kertaa kylään, niin ihmettelen."1) "tänään ei ole seksiä tiedossa" -> jos tämän sanoo suoraan, niin osa miehistä karkaa, ja vaikka ne karkaavat miehet ovatkin niitä, jotka eivät ole naisesta oikeasti kiinnostuneita"
lisätään tuohon karkaajiin vielä toinen, harvinaisempi mieskategoria, sellaiset kokemattomat miehet, joilla on ennakko-odotuksena, että nainen arvostaa heitä juuri siksi, että heidän käytöksestään ei paista se, että he olisivat heti ekana seksi mielessä. Tällainen mies saattaa pettyä, jos nainen sitten miehen herrasmiesmäisestä käytöksestä riippumatta osoittaakin tuollaisella kommentilla niputtavansa hänet seksinvonkaajaääliöiden joukkoon. - ...........
trgtggrg kirjoitti:
"1) "tänään ei ole seksiä tiedossa" -> jos tämän sanoo suoraan, niin osa miehistä karkaa, ja vaikka ne karkaavat miehet ovatkin niitä, jotka eivät ole naisesta oikeasti kiinnostuneita"
lisätään tuohon karkaajiin vielä toinen, harvinaisempi mieskategoria, sellaiset kokemattomat miehet, joilla on ennakko-odotuksena, että nainen arvostaa heitä juuri siksi, että heidän käytöksestään ei paista se, että he olisivat heti ekana seksi mielessä. Tällainen mies saattaa pettyä, jos nainen sitten miehen herrasmiesmäisestä käytöksestä riippumatta osoittaakin tuollaisella kommentilla niputtavansa hänet seksinvonkaajaääliöiden joukkoon.Niin, kyllä tuo vähän ikävältä ja leimaavalta kuulostaa jos on menossa naisen luokse tosiaankin vain sitä leffaa katsomaan tai syömään ja heti kynnyksellä täräytetään naamaan että "pillua ei sit heru". Menee aikalailla fiilis koko treffeiltä. Paitsi jos olet vonkamies, jolle tuo on pelkästään haaste ja lisää vain kiihotusta.
- Sohva vs nainen
ES kirjoitti:
Käytä sohvannurkkaa.
Muuten kyllä, mutta kun nainen tuntuu paremmalta. Tosin sohvannurkka on rehellisempi ja reilumpi, mutta ei se edes ääntele. Naisten ääntely antaa heille kilpailuvaltin sohvannurkkaa vastaan.
- ES
........... kirjoitti:
Niin, kyllä tuo vähän ikävältä ja leimaavalta kuulostaa jos on menossa naisen luokse tosiaankin vain sitä leffaa katsomaan tai syömään ja heti kynnyksellä täräytetään naamaan että "pillua ei sit heru". Menee aikalailla fiilis koko treffeiltä. Paitsi jos olet vonkamies, jolle tuo on pelkästään haaste ja lisää vain kiihotusta.
On se vaan kumma, ettei ATM:ille ole missään asiassa olemassa muuta kuin ääripäät. Jos mies menee naisen luo kylään, nainen joko tietenkin haluaa seksiä tai täräyttää heti ovella suoraan naamaan "pillua ei sit heru".
Ehkä ATM:ien ydinongelma onkin juuri tuo hyvin yksinkertainen ja lapsenomainen ajattelu, kaikki on mustavalkoista etenkin jos se liittyy naisiin. - käytetty on käytetty
........... kirjoitti:
Niin, kyllä tuo vähän ikävältä ja leimaavalta kuulostaa jos on menossa naisen luokse tosiaankin vain sitä leffaa katsomaan tai syömään ja heti kynnyksellä täräytetään naamaan että "pillua ei sit heru". Menee aikalailla fiilis koko treffeiltä. Paitsi jos olet vonkamies, jolle tuo on pelkästään haaste ja lisää vain kiihotusta.
Fiilis tippuu, koska tuo lause kertoo, että nainen on jakanut ennen pilluaan, mutta haluaa nyt pihdata ja esittää muuta kun on.
AT-mies on myöhässä. - ES
Sohva vs nainen kirjoitti:
Muuten kyllä, mutta kun nainen tuntuu paremmalta. Tosin sohvannurkka on rehellisempi ja reilumpi, mutta ei se edes ääntele. Naisten ääntely antaa heille kilpailuvaltin sohvannurkkaa vastaan.
Eikö naista voisi käyttää muuhunkin kuin seksiin?
- .........
ES kirjoitti:
Käytä sohvannurkkaa.
Käytetyllä sohvannurkalla ei tee mitään.
- Nelli_Noora
m30. kirjoitti:
Toki on olemassa sellaisiakin naisia, jotka eivät toimi kuin suurin osa naisista. Toiseksi viimeisin nainen, jonka kanssa seurustelin, oli juuri sellainen. Hän on se, josta olen sanonut, että minua pari vuotta vanhempi löllöpylly ja samalla ihanin nainen kenen kanssa olen ollut.
Se on hienoa, jos sinä et toimisi kuten suurin osa naisista. On kuitenkin aika vaikea löytää naisista ne, jotka eivät tykkää siitä ketkuilusta. Jos kahdeksan naista kymmenestä ketkuilee ja kaksi ei, niin kai ymmärrät että on ihan luonnollista, jos mies tottuu niiden kahdeksan naisen toimintatapaan?Niin totta kai mies tottuu niiden kahdeksan tapaan koska ne kahdeksan ovat niitä jotka saavat sen miehen niillä ketkuiluillaan. Ne kaksi jotka ovt niitä jotka jotain uskaltaisivat tehdäkin omana itsenään ja tuoda ihan oikeasti omia mielipiteitään julki, ovat niitä joista miehet eivät kiinnostu.
Luonnollista juu, mutta ei tarkoita silti samaa kuin kaikki naiset. - ES
Nelli_Noora kirjoitti:
Niin totta kai mies tottuu niiden kahdeksan tapaan koska ne kahdeksan ovat niitä jotka saavat sen miehen niillä ketkuiluillaan. Ne kaksi jotka ovt niitä jotka jotain uskaltaisivat tehdäkin omana itsenään ja tuoda ihan oikeasti omia mielipiteitään julki, ovat niitä joista miehet eivät kiinnostu.
Luonnollista juu, mutta ei tarkoita silti samaa kuin kaikki naiset.Niin juuri. Miksi miehiä kiinnostaa vain ketkuilijanaiset?
- Munaa ei sit heru
ES kirjoitti:
On se vaan kumma, ettei ATM:ille ole missään asiassa olemassa muuta kuin ääripäät. Jos mies menee naisen luo kylään, nainen joko tietenkin haluaa seksiä tai täräyttää heti ovella suoraan naamaan "pillua ei sit heru".
Ehkä ATM:ien ydinongelma onkin juuri tuo hyvin yksinkertainen ja lapsenomainen ajattelu, kaikki on mustavalkoista etenkin jos se liittyy naisiin.Tunge ne ATM:t nyt vaan syvälle sinne pilluus ja opettele lukemaan ihan ajatuksen kanssa. Täällä on muitakin kirjoittajia kuin vihaamasi/rakastamasi ATM:t.
Tuo yllä oleva kommentti liittyy noihin neuvoihin että suoraan sanotaan ettei seksiä heru, kuten sinäkin taisit neuvoa. Kyllä se on ihan vitun tökeröä jos nainen sanoo heti kättelyssä että "pillua on turha odottaa".
Vai miltä kuulostais jos mies tulee kylään ja sanoo ovella että "munaa ei sit heru". - Nelli_Noora
Essillä palaa pöksyt kirjoitti:
Heh heh. Älä nyt intoile. Ei naiset ole vastenmielisiä eikä ajattelukyvyttömiä, tuo teeskentely on vähän siinä ja siinä - suurin osa naisista on tottuneet toimimaan pelkkien vihjeiden varassa, koska sillä tavalla on helpompi perääntyä ja sanoa että "sä olet ymmärtänyt väärin" tms. Naiset ei tykkää ottaa vastuuta suhteen aloittamisesta koska silloin ei pääse karkuun jos mies onkin hullu tai epämiellyttävä. Sen takia aloitteet jätetään miehelle ja nainen passiiviseen tapaan vain vihjailee. Sillä tavalla jää aina pakotie valmiiksi ja selitys löytyy heti "olet ymmärtänyt väärin, en ole kiinnostunut sinusta" jne.
Höpö höpö. Nainen joka osaa sanoa suoraan mitä ajattelee kiertelemättä ja kaartelematta pelottaa miehiä. Jostain syystä pelailemista ja kaartelemista pidetään naisellisena ominaisuutena ja vaaditaan naiselta. En usko että monikaan mies sulattaisi tilannetta sujuvasti jos sanoisin miehelle koti ovellani tuo "tänään ei ole tiedossa seksiä vaan katsomme leffaa."
- Ketkuilijametkuilija
ES kirjoitti:
Niin juuri. Miksi miehiä kiinnostaa vain ketkuilijanaiset?
Koska kaltaisesi suoran puheen naiset viettävät kaiken aikansa yksiössään kissojensa kanssa.
Jos 8/10 naisista ketkuilee, niin on hyvät todennäköisyydet ettei koskaan tule elämänsä aikana edes tapamaan muunlaisia.
"Niin juuri. Miksi miehiä kiinnostaa vain ketkuilijanaiset"
Miksi naisia muuten kiinnostaa vain ne ketkuilijamiehet, eli röyhkeät pelimiehet. Ihan sama ongelma teillä suorapuheisilla ATN:llä tuntuu olevan kuin kilteillä ja rehellisillä ATM:llä jotka ei jaksa tai osaa jotain pelimiesvedätyksiä. - Nelli_Noora
Ketkuilijametkuilija kirjoitti:
Koska kaltaisesi suoran puheen naiset viettävät kaiken aikansa yksiössään kissojensa kanssa.
Jos 8/10 naisista ketkuilee, niin on hyvät todennäköisyydet ettei koskaan tule elämänsä aikana edes tapamaan muunlaisia.
"Niin juuri. Miksi miehiä kiinnostaa vain ketkuilijanaiset"
Miksi naisia muuten kiinnostaa vain ne ketkuilijamiehet, eli röyhkeät pelimiehet. Ihan sama ongelma teillä suorapuheisilla ATN:llä tuntuu olevan kuin kilteillä ja rehellisillä ATM:llä jotka ei jaksa tai osaa jotain pelimiesvedätyksiä.En ole ATN.
- Pillumangusti
Nelli_Noora kirjoitti:
Höpö höpö. Nainen joka osaa sanoa suoraan mitä ajattelee kiertelemättä ja kaartelematta pelottaa miehiä. Jostain syystä pelailemista ja kaartelemista pidetään naisellisena ominaisuutena ja vaaditaan naiselta. En usko että monikaan mies sulattaisi tilannetta sujuvasti jos sanoisin miehelle koti ovellani tuo "tänään ei ole tiedossa seksiä vaan katsomme leffaa."
No tuo sun antama esimerkki osoittaakin vain huonoa tilannetajua. En todellakaan pitäisi jos nainen täräyttää jotain tuollaista, koska siihen sisältyy oletus että kaikki miehet on vain pillun perässä. Vastaisin tuohon että katso sinä sitä leffaa vaan yksinäsi.
Suorapuheisuuttakin on hyvä harjoittaa tilannetajulla ja muita ihmisiä huomioidaan eikä vaan töksäytellä. - Nelli_Noora
Pillumangusti kirjoitti:
No tuo sun antama esimerkki osoittaakin vain huonoa tilannetajua. En todellakaan pitäisi jos nainen täräyttää jotain tuollaista, koska siihen sisältyy oletus että kaikki miehet on vain pillun perässä. Vastaisin tuohon että katso sinä sitä leffaa vaan yksinäsi.
Suorapuheisuuttakin on hyvä harjoittaa tilannetajulla ja muita ihmisiä huomioidaan eikä vaan töksäytellä.Näinpä. Ainahan niitä selityksiä löytyy.
- töks töks
Nelli_Noora kirjoitti:
Näinpä. Ainahan niitä selityksiä löytyy.
Mitähän tuokin nyt sitten tarkoitti.
- Fiksumpi ES
Nelli_Noora kirjoitti:
En ole ATN.
ES ei kai käsitä, ettei ole tavallinen nainen. Suurin osa naisista ajattelee ja toimii eri tavoin, paljon kusipäisemmin kuin hän.
- Sohva vs nainen
ES kirjoitti:
Eikö naista voisi käyttää muuhunkin kuin seksiin?
Kyllä joidenkin naisten kanssa on ihan mielenkiintoista jutellakin. Sohvannurkka on vain keskivertoa keskusteluseuraa, eli sen jutut eivät juuri kiinnosta mutta eivät toisaalta ole rasittavia myöskään.
- Puheet ja teot
ES kirjoitti:
Voisiko sen sanoa suoraan noilla sanoilla?
Tuskin kutsuisin luokseni miestä jonka olen tavannut kerran tai kaksi. Ja ihmiset ovat luonteeltaan erilaisia - luulis että joku joka tuntee minua edes vähän, tietäisi etten ole kovin rohkea ja nopea tapaus (jotkin netin pikkupöksygallupit ovat oma mielikuvituslukunsa...). No, mä sanoisin suoraan, jos olisi sellainen tilanne. Tai mistä sen aina arvaisi mitä toisen päässä liikkuu, mutta se on ensisijaisesti jokaisen oma asia.Minkähänlainen on se mies, jonka ES aikanaan kelpuuttaa?
Veikkaan: törkeä ja röyhkeä panosika. - ES
Munaa ei sit heru kirjoitti:
Tunge ne ATM:t nyt vaan syvälle sinne pilluus ja opettele lukemaan ihan ajatuksen kanssa. Täällä on muitakin kirjoittajia kuin vihaamasi/rakastamasi ATM:t.
Tuo yllä oleva kommentti liittyy noihin neuvoihin että suoraan sanotaan ettei seksiä heru, kuten sinäkin taisit neuvoa. Kyllä se on ihan vitun tökeröä jos nainen sanoo heti kättelyssä että "pillua on turha odottaa".
Vai miltä kuulostais jos mies tulee kylään ja sanoo ovella että "munaa ei sit heru"."Kyllä se on ihan vitun tökeröä jos nainen sanoo heti kättelyssä että "pillua on turha odottaa". "
Kyllähän sitä voi omassa mielessään keksiä vaikka mitä kärjistettyjä tilanteita ja tunteita kuohuttavia äärimmäisyyksiä. Järki käteen ja tyhjänpäiväinen vouhkaaminen pois, ATM! - Munaa ei heru
ES kirjoitti:
"Kyllä se on ihan vitun tökeröä jos nainen sanoo heti kättelyssä että "pillua on turha odottaa". "
Kyllähän sitä voi omassa mielessään keksiä vaikka mitä kärjistettyjä tilanteita ja tunteita kuohuttavia äärimmäisyyksiä. Järki käteen ja tyhjänpäiväinen vouhkaaminen pois, ATM!En ole mikään ATM. Järki käteen kommentoinnissakin, vitun tyhjäpää luuserimuija. Kissojesi kanssa siellä runkkailet netissä ja pelkäät elämää. Vedäpä vähän unilääkettä taas, tuskin jäädään kaipaamaan.
Itsehän tuolla ylempänä ehdotat että pitäisi suoraan sanoa miehelle että tänään ei ole seksiä tiedossa. Tuollainen on pelkästään moukkamaista, ja tietysti odotettavissa kaltaiseltasi no-life-nyhveröltä jolla ei ole mitään kokemusta miesten tapailusta. Kyllähän sitä voi omassa mielessään kehitellä kaikenlaisia ihanteellisia teorioita kun ei ole mitään omaa kokemusta. Luuseri. - Tuhmat sedät
Munaa ei heru kirjoitti:
En ole mikään ATM. Järki käteen kommentoinnissakin, vitun tyhjäpää luuserimuija. Kissojesi kanssa siellä runkkailet netissä ja pelkäät elämää. Vedäpä vähän unilääkettä taas, tuskin jäädään kaipaamaan.
Itsehän tuolla ylempänä ehdotat että pitäisi suoraan sanoa miehelle että tänään ei ole seksiä tiedossa. Tuollainen on pelkästään moukkamaista, ja tietysti odotettavissa kaltaiseltasi no-life-nyhveröltä jolla ei ole mitään kokemusta miesten tapailusta. Kyllähän sitä voi omassa mielessään kehitellä kaikenlaisia ihanteellisia teorioita kun ei ole mitään omaa kokemusta. Luuseri.Ei saa haukkua Essiä!
- m30 myös.
Munaa ei heru kirjoitti:
En ole mikään ATM. Järki käteen kommentoinnissakin, vitun tyhjäpää luuserimuija. Kissojesi kanssa siellä runkkailet netissä ja pelkäät elämää. Vedäpä vähän unilääkettä taas, tuskin jäädään kaipaamaan.
Itsehän tuolla ylempänä ehdotat että pitäisi suoraan sanoa miehelle että tänään ei ole seksiä tiedossa. Tuollainen on pelkästään moukkamaista, ja tietysti odotettavissa kaltaiseltasi no-life-nyhveröltä jolla ei ole mitään kokemusta miesten tapailusta. Kyllähän sitä voi omassa mielessään kehitellä kaikenlaisia ihanteellisia teorioita kun ei ole mitään omaa kokemusta. Luuseri.Ota sormi pois perseestä vajakki.
- ES
Munaa ei heru kirjoitti:
Itsehän tuolla ylempänä ehdotat että pitäisi suoraan sanoa miehelle että tänään ei ole seksiä tiedossa. Tuollainen on pelkästään moukkamaista, ja tietysti odotettavissa kaltaiseltasi no-life-nyhveröltä jolla ei ole mitään kokemusta miesten tapailusta. Kyllähän sitä voi omassa mielessään kehitellä kaikenlaisia ihanteellisia teorioita kun ei ole mitään omaa kokemusta. Luuseri.eATMe väläyttelee sielunsa rumuutta.
"Itsehän tuolla ylempänä ehdotat että pitäisi suoraan sanoa miehelle että tänään ei ole seksiä tiedossa. Tuollainen on pelkästään moukkamaista"
Saman asian voi ilmaista monella tavalla, kohteliaastikin ja toista loukkaamatta. Suhtaudut asiaan kummallisesti. - Munaa munaa munaa
ES kirjoitti:
eATMe väläyttelee sielunsa rumuutta.
"Itsehän tuolla ylempänä ehdotat että pitäisi suoraan sanoa miehelle että tänään ei ole seksiä tiedossa. Tuollainen on pelkästään moukkamaista"
Saman asian voi ilmaista monella tavalla, kohteliaastikin ja toista loukkaamatta. Suhtaudut asiaan kummallisesti.Ensinnäkään en ole eATMe, toisekseen en ole mikään vitun ATM. Kolmannekseen voisit itsekin ilmaista asiasi ilman että haukut kaikkia tänne kirjoittavia ATM:iksi.
Itse olet monta kertaa vaatinut tänne tasokkaampaa keskustelua, mutta silti jaksat räksyttää ja tehdä oletuksia toisista kirjoittajista ja pidät tason just yhtä paskana kuin se on aina ollutkin. - Tauko ohi
Munaa munaa munaa kirjoitti:
Ensinnäkään en ole eATMe, toisekseen en ole mikään vitun ATM. Kolmannekseen voisit itsekin ilmaista asiasi ilman että haukut kaikkia tänne kirjoittavia ATM:iksi.
Itse olet monta kertaa vaatinut tänne tasokkaampaa keskustelua, mutta silti jaksat räksyttää ja tehdä oletuksia toisista kirjoittajista ja pidät tason just yhtä paskana kuin se on aina ollutkin.Jaaha, tänne ilmestyi päivystävä tosimies. Menes nyt sinne työpaikallesi tienaamaan niitä veroeuroja.
- cbmxvbmx
Munaa munaa munaa kirjoitti:
Ensinnäkään en ole eATMe, toisekseen en ole mikään vitun ATM. Kolmannekseen voisit itsekin ilmaista asiasi ilman että haukut kaikkia tänne kirjoittavia ATM:iksi.
Itse olet monta kertaa vaatinut tänne tasokkaampaa keskustelua, mutta silti jaksat räksyttää ja tehdä oletuksia toisista kirjoittajista ja pidät tason just yhtä paskana kuin se on aina ollutkin.No olihan tuo sun edellinen postaus paljon härskimpi kuin Essin edelliset. Tosi rakentavaa ja tasokasta sultakin.
- Päivystävä tosimies
Tauko ohi kirjoitti:
Jaaha, tänne ilmestyi päivystävä tosimies. Menes nyt sinne työpaikallesi tienaamaan niitä veroeuroja.
Eli jos ei tunnustaudu ATM:ksi niin on "päivystävä tosimies"? Tämä taitaa nyt olla sitä ATM:ien mustavalkokärjistelyä mistä ES kirjoitti aiemmin.
Ärsyttää vain että koko palstan mieskirjoittajat niputetaan johonkin ATM kategoriaan (tai vaihtoehtona "päivystävä tosimies"). - Tosimiehestä päivää
cbmxvbmx kirjoitti:
No olihan tuo sun edellinen postaus paljon härskimpi kuin Essin edelliset. Tosi rakentavaa ja tasokasta sultakin.
No ehkä hieman ylireagoin, mutta vituttaa tuollaiset näsäviisaat oletukset vaikka ylempänä jo sanon etten ole mikään ATM. Essillä kun on tapana niputtaa koko palstan mieskirjoittajat yhteen ja samaan paskasakkikategoriaan jota vastaan voi käydä jotain loputonta ristiretkeä.
- ...
Päivystävä tosimies kirjoitti:
Eli jos ei tunnustaudu ATM:ksi niin on "päivystävä tosimies"? Tämä taitaa nyt olla sitä ATM:ien mustavalkokärjistelyä mistä ES kirjoitti aiemmin.
Ärsyttää vain että koko palstan mieskirjoittajat niputetaan johonkin ATM kategoriaan (tai vaihtoehtona "päivystävä tosimies").Voi olla panoeinokin ;)
- ES
Ja pihtaavalla naisella ei tee mitään. Sillä onhan se nyt s-tana, jos ei omalta naisystävältäkään saa."Pihtaaminen on sellainen juttu, että jos sitä tapahtuu jo suhteen alussa, sitä tapahtuu takuuvarmasti myöhemminkin."
Niin, ja jos nainen antaa heti alussa, niin tietenkin se nainen jakelee aina kaikille. Ärsyttää joidenkin miesten yksinkertaisuus!!
- saatanan huijari
Et kai ala käytettyä reikää pihtaamaan?
- limainenHuijarireikä
Monenko miehen käyttämä olet sitten ennestään? Tarkoitan, että miksi haluat esittää tälle miehelle käyttämätöntä/vaikeast saatavaa reikää?
Minua oksettaa tuollaiset teeskentelijähuorat.- ....
Ei kaikki naiset oo ollu monen miehen kanssa sängyssä, vaikka palstan miehet niin tuntuukin luulevan.
- VanhaSpermaHöyryää
.... kirjoitti:
Ei kaikki naiset oo ollu monen miehen kanssa sängyssä, vaikka palstan miehet niin tuntuukin luulevan.
Suomalainen nainen on keskimäärin 15 miehen käyttämä.
- ....
VanhaSpermaHöyryää kirjoitti:
Suomalainen nainen on keskimäärin 15 miehen käyttämä.
Suomalainen mies on pannut kymmeniä naisia, joten ei niillä oo mitään oikeutta vaatia neitsyttä.
- nössö=gay
Äijä haluaa sun panevan sitä strapoonilla..
- mies 35v
Kerrot sille että et ole sellanen tyttö joka harrastaa seksiä niin lyhyen tuttavuuden jälkeen. Koti-illat on kivoja mut ei ole pakko harrastaa seksiä ellet nimenomaan halua. Olis hyvä jos tutustuu ens kunnolla ainakin kuukauden verran.
- muuten vaan
No joka tapauksessa kannattaa ainakin tehdä selväksi, että ette te kumminkaan vaan laita ruokaa ja katso leffaa vain kavereina.
Kareipoikafiiliksiin luisuminen on paha turn-off, jos hommasta olisi tarkoitus saada kehkeytymään jotain jytkympää. - ..........
Jos mies ei lähentele, niin nainen pitää miestä epämiehekkäänä ja voi päätyä kaveripojaksi. Niin tai näin aina väärin.
- gjhkfhk
Niinpä. Järkevin ratkaisu on yrittää lähennellä mahdollisimman tyylikkäästi aina kun voi.
- sopimusluonnos
Voidaanko sopia nyt tässä palstalla, että kun on treffit jommankumman kotona, niin se tarkoittaa seksiä, ellei kumpikaan tee pahoja virheitä?
- ..........
No enpä nyt tiedä. Jos on yökyläilystä kyse niin siinä tapauksessa. Jos vaan päiväsaikaan tavataan ja katsotaan joku leffa tms. niin silloin tilanne etenee ihan tilanteesta ja ihmisistä riippuen. Todennäköisyys ja toiveet seksinsuuntaan on kuitenkin suuremmat kuin vaikkapa kahvilatreffien tapauksessa.
- sopimusluonnos
.......... kirjoitti:
No enpä nyt tiedä. Jos on yökyläilystä kyse niin siinä tapauksessa. Jos vaan päiväsaikaan tavataan ja katsotaan joku leffa tms. niin silloin tilanne etenee ihan tilanteesta ja ihmisistä riippuen. Todennäköisyys ja toiveet seksinsuuntaan on kuitenkin suuremmat kuin vaikkapa kahvilatreffien tapauksessa.
Tuo oli hyvä lisäys.
- sir_eino
Eiköhän se toivo että jossain vaiheessa päädytte punkkaan?
No joo. Jos tuota omalle kohdalle ajattelen niin kyllä mä ainakin toivoisin että tiedossa on seksiä mutten nyt hirveän vakavasti pettyisi jos nainen haluaisi vielä tutustua paremmin. Riippuu tietenkin myös siitä naisesta. Pidemmälle viedyt hyväilyt ym. saattavat aiheuttaa lievää rajumpaa seksuaalista turhautumista jos ei mennä loppuun saakka. Pieni suukottelu ja halailu ei sitä vielä tee.
Aika moni nainen ei ihan ymmärrä tuota juttua... Jos ihan kunnolla haluaa käynnistää mut niin sitten olisi kohteliasta vetää homma loppuun. Kahvittelu ei sitä vielä tee vaikka se toisen kotona tapahtuisikin. - Anonyymi
Soita heti mulle kuumaan tapaamisen merkeissä heti 0449332817
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei833739Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1071114
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165865- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745