Jenkkakahvoista eroon ja heti!

-10kg!

Elikkä olen 22-vuotias nainen, joka on innostunut liikunnasta! Olen nyt vuoden päivät harrastanut monipuolista liikuntaa, puolen vuoden ajan 5 kertaa viikossa. Käyn salilla sekä harrastan aerobista liikuntaa. Olen saanut saliohjelman joten treenin pitäisi olla juuri minulle sopivaa. Painoin vielä vuosi sitten 68, nyt mittani ovat 169/58. Olen siis suht. tyytyväinen tällä hetkellä mittoihini, mutta pieni pömppis ja jenkkakahvat eivät lähde sitte millään! Olen saanut personal trainerilta ruokavalion ja noudatan sitä, joten syön kyllä terveellisesti, tosin kerran viikossa sallin pienen herkun itselleni jotta motivaatio säilyy.. :) Kaipaisin nyt neuvoja millä ihmeellä saan pömppiksen ja jenkkikset pois, melkeen kaikkea on kokeiltu! Viekö se vaan tosiaan niin paljon aikaa vai olisiko jollai jotain erityisiä vinkkejä niiden suhteen? Kaikki ketkä ovat päässeet niistä eroon, kertokaa miten! :)

Hyvää kevättä kaikille ja tsemppiä laihdutukseen!

2

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksinkertaista

Rasvaahan ne on, eli syötävä vähemmän kuin kuluttaa, niin rasva palaa, kärsivällisyyttä ja kovaa tahtoa.

• valintoja valintoja

Näinpä, hedelmällisessä iässä olevan nuoren naisen tarpeellista rasvaahan se.

Nyt täytyy vain valita:

joko tämänhetkinen elämäntapa (johon olet tyytyväinen)
        TAI
        teinitytönlitteä vatsa, mutta mahdollisesti jatkuvaa syömisten tarkkailua = ei normaalia elämää.

Minusta pieni pyöreys vatsan seudulla on naisellista, ja mitoillasi on todellakin kyse pienestä pyöreydestä vain :)

Voit valita, mikä on tärkeää. Normaalipainoisena kannattaa myös miettiä, millaisia muutoksia tuo muutama sentti pois oikeasti elämässä toisi? Olen itsekin normaalipainoinen (tosin lähempänä sinun lähtömittojasi!) joten tiedän kyllä miltä tuntuu puntarointi normaalin kivan elämän ja vielä hoikemman olemuksen (hyvästi normaali, kiva elämä) kanssa.
        Mutta jokainen elää, liikkuu ja syö, miten haluaa ja tekee näistä niin ison osan elämää kuin itselle sopii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      246
      4051
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      127
      2333
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2006
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1491
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      38
      953
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      128
      949
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      939
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      332
      871
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      857
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      780
    Aihe