Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

HR- House

Opiskelijatyttö111

Heippa, minkälaisia kokemuksia ihmisillä on HR-Housesta ? Nettisivujen perusteella vaikutti asialliselta ja oli paljon erilaisia työtehtäviä tarjolla.

Olisi mukava saada kuulla kokemuksien ääntä, kiitos !

14

1219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Opiskelijatyttö111

      EI taia kenelläkään olla kokemusta :( Entäs oisko kellään sanottavaa GO ON:ista ?

      Ehkä mä vaan meen sitten kantapään kautta ojasta allikkoon.

      • Mene ihmeessä.

        Kokemusta on molemmista. Mikäli olet alle 30 v, kannattaa yrittää...


    • Eki5.

      Kokemusta HR-Housesta. Huonohkot palkat, mutta maksettu ajallaan ja sopimusten mukaan.

      • eero009

        onko tää sama firma kuin capital jne??


    • zero0000

      mulla ainakin ihan hyvät kokemukset hr housesta..Teen edelleen sitä kautta töitä ja jos on koulutusta tai työkokemusta ni palkkakin tietenkin parempi

      • Hei minkä alan töitä olet tehnyt HR Hausen kautta?


    • Ei kannata

      Paska firma, paskat palkat. En suosittele. paljon luvataan, vähän annetaan. Töihin pitää lähteä parin tunnin varoitusajalla ja iltaduunit muuttuvat aamuduuneiksi nopeasti. Kokille päiväkotikeikkaa jos on toivonut pääsevänsä ravintolaan.. :/

    • minävain87

      Hr Housesta huonoja kokemuksia, surkee palkka, ei maksettu niinkuin aikoivat, puhuivat että palkka tulee kerralla yhtenä summana, mutta se tulikin kolmessa osassa.. Tässä edelleen odottelen viimeistä palkkaa jos sitä nyt edes maksavat..

      Go Onista on hyviä kokemuksia, osaavat hommansa hyvin ja palkkakin hyvä!

    • HR-Housella

      HR-Housesta olen tykännyt. Esimieheen saa helposti yhteyttä ja muusta henkilöstöstä (tutustuttiin työhaastattelun aikana) jäi hyvä fiilis. Työsuhdetta on jatkettu yhden kerran ja palkkaa nostettu 2 kertaa. Tämä kaikki tapahtunut kolmen kuukauden aikana.

    • DiMjau

      Hr Housella palkka maksettiin ihan sopimuksen mukaan ja ajallaan. Se siinä vaan oli kumma, että töitä luvattiin 5 kk todellisuudessa oli 2 kk ja työtunteja luvattiin 20-30/vk todellisuudessa oli välillä hädin tuskin 10 tuntia/vk. Tosin nuo olivat ehkä enemmän asiakasyrityksen vikoja, niidenhän nuo ajat pitäisi tietää, mutta lupasivat samaa kuin itse HR housekin. Paitsi tietysti jos yhdessä sopivat lupaavansa liikoja, että paikka olisi houkuttelevampi.. tiedä häntä..

    • kesätöihin?

      Kannattakohan mennä kesätöihin HR Houselle? Onko kenelläkän kokemusta nimenomaan Mikkelin toimipisteestä? Ja sitten se että ottaako ala-ikäisiä kesäksi töihin?

    • Vuokratyötä tehnyt

      Muistakaahan että vuokrafirmat ei päätä palkkoja, vaan asiakkaat. Jos palkka ei kelpaa, neuvottele se korkeammaksi. Mitäs järkeä sitä on tulla jälkikäteen valittamaan että olipas paska palkka.

    • varintbool

      Joo ei kannata *******paikka ihme sähläämistä. Pahin paikka kaikista.

    • Niin juurikin...

      Jep, ei sinne näköjään saikun jäljiltä enää mitään töitä saa mutta pitäkööt hommansa, mä nimittäin löysin jo omani ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2013
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 50
      1215
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe