Heippa, minkälaisia kokemuksia ihmisillä on HR-Housesta ? Nettisivujen perusteella vaikutti asialliselta ja oli paljon erilaisia työtehtäviä tarjolla.
Olisi mukava saada kuulla kokemuksien ääntä, kiitos !
HR- House
14
1272
Vastaukset
- Opiskelijatyttö111
EI taia kenelläkään olla kokemusta :( Entäs oisko kellään sanottavaa GO ON:ista ?
Ehkä mä vaan meen sitten kantapään kautta ojasta allikkoon.- Mene ihmeessä.
Kokemusta on molemmista. Mikäli olet alle 30 v, kannattaa yrittää...
- Eki5.
Kokemusta HR-Housesta. Huonohkot palkat, mutta maksettu ajallaan ja sopimusten mukaan.
- eero009
onko tää sama firma kuin capital jne??
- zero0000
mulla ainakin ihan hyvät kokemukset hr housesta..Teen edelleen sitä kautta töitä ja jos on koulutusta tai työkokemusta ni palkkakin tietenkin parempi
- Ei kannata
Paska firma, paskat palkat. En suosittele. paljon luvataan, vähän annetaan. Töihin pitää lähteä parin tunnin varoitusajalla ja iltaduunit muuttuvat aamuduuneiksi nopeasti. Kokille päiväkotikeikkaa jos on toivonut pääsevänsä ravintolaan.. :/
- minävain87
Hr Housesta huonoja kokemuksia, surkee palkka, ei maksettu niinkuin aikoivat, puhuivat että palkka tulee kerralla yhtenä summana, mutta se tulikin kolmessa osassa.. Tässä edelleen odottelen viimeistä palkkaa jos sitä nyt edes maksavat..
Go Onista on hyviä kokemuksia, osaavat hommansa hyvin ja palkkakin hyvä! - HR-Housella
HR-Housesta olen tykännyt. Esimieheen saa helposti yhteyttä ja muusta henkilöstöstä (tutustuttiin työhaastattelun aikana) jäi hyvä fiilis. Työsuhdetta on jatkettu yhden kerran ja palkkaa nostettu 2 kertaa. Tämä kaikki tapahtunut kolmen kuukauden aikana.
- DiMjau
Hr Housella palkka maksettiin ihan sopimuksen mukaan ja ajallaan. Se siinä vaan oli kumma, että töitä luvattiin 5 kk todellisuudessa oli 2 kk ja työtunteja luvattiin 20-30/vk todellisuudessa oli välillä hädin tuskin 10 tuntia/vk. Tosin nuo olivat ehkä enemmän asiakasyrityksen vikoja, niidenhän nuo ajat pitäisi tietää, mutta lupasivat samaa kuin itse HR housekin. Paitsi tietysti jos yhdessä sopivat lupaavansa liikoja, että paikka olisi houkuttelevampi.. tiedä häntä..
- kesätöihin?
Kannattakohan mennä kesätöihin HR Houselle? Onko kenelläkän kokemusta nimenomaan Mikkelin toimipisteestä? Ja sitten se että ottaako ala-ikäisiä kesäksi töihin?
- Vuokratyötä tehnyt
Muistakaahan että vuokrafirmat ei päätä palkkoja, vaan asiakkaat. Jos palkka ei kelpaa, neuvottele se korkeammaksi. Mitäs järkeä sitä on tulla jälkikäteen valittamaan että olipas paska palkka.
- varintbool
Joo ei kannata *******paikka ihme sähläämistä. Pahin paikka kaikista.
- Niin juurikin...
Jep, ei sinne näköjään saikun jäljiltä enää mitään töitä saa mutta pitäkööt hommansa, mä nimittäin löysin jo omani ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1536969Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142558Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk471810Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141431Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901315- 711127
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631083Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271069Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481065- 691007