Naisen hiukset

....

Onko pitkät vai lyhyt hiuksen naisella paremman näköiset? Perustele vastauksesi.

16

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mNmNmNm

On. Siksi kun on paremman näköiset.

• Mies1985

Pitkät;
      -koska ne vain on
      -niitä voi muotoilla monipuolisemmin ja säädellä ulkonäkyä, kuten silmälasit monipuolistavat ulkonäköä koska ne voi myös ottaa pois

muuta;
      -pitkillä hiuksilla voi koskettaa ja kiihottaa miestä
      -pitkissä hiuksissa on miehellä enemmän näplättävää

• töröööö

Mitä suussakin on kiihotettavaa...

• long hair w

Mitä väliä hiuksilla loppupeleissä on? Itselleni on sama onko mies kalju tai onko hänellä hirmuinen heviletti, kunhan muut asiat synkkaavat. Ulkonäön osalta hiukset on usein osa persoonaa ja siksi on mahdotonta ajatella, että kaikilla olisi samanlaiset hiukset.

Itselläni on pitkät, kiiltävät ja paksut hiukset, mutta ei se mitään auta, jos ei muuten ole miesten mielestä kiinnostavan näköinen. Miehet puhuvat helposti, että pitkät hiukset ovat naiselliset, mutta aika harva kuitenkaan uskaltaa niitä kosketella. Itse olen harkinnut vakavissani hiusten leikkauttamista lyhyiksi.

• 6+5=65

Tykkään itelläni pitkistä hiuksista, samoin tykkään miehellä pitkistä hiuksista, mutta siro nainen, jolla on todella lyhyt malli, sytyttää!

• näin onnnnn

Naisella pitää olla pitkä vahva musta tukka joka uluttuu lähelle sitä mistä perse alkaa. Juuri tukastahan mies naisen kiinni ottaa.

• mr_groove

Itse tykkään enemmän pitkistä, koska niitä on mukavampi haroa, naista voi vetää huksista sekstaillessa, ne näyttävät naisellisemmilta ja nainen voi hyväillä hiuksillaan miestä. Kiinni olevat pitkät kiukset ovat myös seksikkäät ja ne on mukava vapauttaa sopivan hetken tullen.

Huonojakin puolia pitkissä toki on mm. pidempi kuivumisaika ja hitaampi kampauksen tekeminen, mistä seuraa pidempi valmistautumisaika viihtelle tai juhliin lähdettäessä. Pitkät hiukset tukkivat myös viemärikaivot ja silloin miehen täytyy tehdä, mitä miehen täyty :D

• Nainen 24v

Minun hiuksista ei miehen auta ottaa kiinni sekstaillessa.. En pidä siitä yhtään. mutta ilmeisesti joku tykkää.

• Nainen 24v.

Siis juu, muuten saa koskea esim hiuksiin, kunhan ei vedä.
        Sanoppa mistä löytyiski mies, joka tykkäis kosketella hellästi eikä aina järein ottein. Lantion kohdalta toki saa ottaa kunnolla kiinni aika monen naisen kohdalla. Tuskin kenelläkään lantio lasia ole..

• mr_groove
        Nainen 24v kirjoitti:

Minun hiuksista ei miehen auta ottaa kiinni sekstaillessa.. En pidä siitä yhtään. mutta ilmeisesti joku tykkää.

Joku tykkää kyllä ;)

• Nainen 24v.

No omalla kohdalla muualta saa ottaa kiinni kunnolla mutta hiuksista ei vedetä.
        Toki se on eri lailla itse kullakin.

• :) Virvon varvon....
        Nainen 24v kirjoitti:

Minä taas todella pidän siitä. Ei tietenkään väkivalloin repimällä eikä niin että koko ajan ollaan "tukistamassa", mutta sopivalla hetkellä ja oikealla otteella se tuntuu minusta mahtavalta.

• Free Fanny

Eiköhän tuo täysin riipu kasvojen muodosta ja hiuslaadusta.

• siksipitkät
    • sir_eino

Ilman muita taustatietoja vastaan että pitkät. Oikeasti riippuu siitä naisesta. Monille sopii sekä pitkät että lyhyet ja joillekin vain lyhyet.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      182
      2707
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      164
      2529
    3. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      2217
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      61
      2073
    5. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      3
      1739
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1444
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      205
      1440
    8. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      226
      1173
    9. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1138
    10. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      370
      1073
    Aihe