Mitenhän tämä on mahdollista? Voisiko joku kiltti auttaa....
Jos työaika on 38h 15min viikossa ja arkipyhäviikolla työajan lyhennys on 7h 15min eli työaika on 30h 36min tälläisellä viikolla niin miten ihmeessä en saa tätä (30h 36min)määrää laskimella vaan olen aina saanut itse työajakseni 31h ja nytkin saan. Onko tässä joku desimaalijutta vai mikä ihme juju?
Harmi, kun olen tehnyt sitten jo 5 vuotta liian pitkiä arkipyhäviikkoja enkä ymmärrä tuota laskusääntöä, mistä tuo tulee. :(
TYÖAIKA ARKIPYHÄVIIKOLLA
Harminharminharmi
2
892
Vastaukset
- laskeskentelija
Johtuisikohan se siitä, että muistat väärin arkipyhälyhennyksen. Lukusi viittaisivat kunnalliseen yleistyöaikaan 38 h 15 min, joka lyhenee arkipyhää kohti 7 h 39 min. Silloin 38 h 15 min - 7 h 39 min = 30 h 36 min.
- Harminharminharmi
Kiitti laskeskentelijalle. Selvensi asiaa kummasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11510223
- 525010
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422181Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052038- 261904
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131581Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411382Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31971Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54967Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24953