iskeä baarissa parikymppistä kaveriani, nainen oli siis itse 35 vuotias. Kaverini ei tietenkään lämmennyt kurpan lähenteylihin ja nainen oli kuulemma sanonut, että hän on tottunut saamaan mitä haluaa.
Samainen nainen on myös mainostanut olevansa kova puuma ja seurustelleensa 29 vuotiaan nuoren miehen kanssa.
No, kyllähän hän ehkä on saanutkin mitä haluaa 15 vuotta sitten.
Olen myös kuullut erään todella läskin ja ruman nuoren naisen sanova, että hän saa mitä haluaa.
Kerran baarissa myös yksi vähemmän viehättävä neitokainen kehui, että hän tietää miehen joka tulee ja tekee hänelle mitä hän haluaa. Pokkani petti ja käännyin toiseen suuntaan nauramaan.
Kysymykseni kuuluu, että mistä johtuu rumien/vanhojen naisten ylimielisyys ja tarve kehuskella miesjutuilla?
Vanha nainen yritti
40
2891
Vastaukset
- Reipas Poikamies
Ties miten hyvät kyydit missasi?? Hiukan nyt hei sitä pilkettä silmäkulmaan ja homma hoitoon. Siis se nainen ;)
UKK:n sanoja mukaillen: "saatanan tunarit" :D
Tässä lohdutus biisi: http://youtu.be/v_Z9NfzXNwM - Mies1985
Pahin kokemukseni on kun 60v mummo lähenteli minua. Samassa pöydässä mummelin sisarenpoika (nelikymppinen ATM) tunsi voimakasta myötähäpeää. Portsari vei mummelin myöhemmin ulos.
Muita kokemuksia;
-arviolta 50v nainen istahti sedulassa viereen vaikka tilaa olisi ollut hehtaarikaupalla.
-lähes kääpiökokoinen vanhahko nainen tarjosi juomaa. Kieltäydyin kohteliaasti.
-35v ikäluokkaa olevan naisjoukon yksilö tölväisi jotain "Lähdetäänkö Rovaniemelle?" tms. ja olin silleen "Täh?" ja tilanne oli ohi.
-Yksi baari-ilta minulla meni kokonaan jutellessa 49-vuotiaalle naiselle joka kertoi että käytettävissä oleva pillu pitää aina hyödyntää yms. ja että jos olisi nuorempi, niin voisi ehkä yrittää iskeä minua. Yritin vähän selitellä naiselle palstalta tuttuja visioitani mutta nainen ei oikein jaksanut kuunnella.- diipa daapa
"Yritin vähän selitellä naiselle palstalta tuttuja visioitani mutta nainen ei oikein jaksanut kuunnella."
No enpä kyllä ihmettele..Kukaan nainen tällä palstallakaan ei jaksa..koska ne ovat nimenomaan omia visioitasi, ei totta. - Mies1985
diipa daapa kirjoitti:
"Yritin vähän selitellä naiselle palstalta tuttuja visioitani mutta nainen ei oikein jaksanut kuunnella."
No enpä kyllä ihmettele..Kukaan nainen tällä palstallakaan ei jaksa..koska ne ovat nimenomaan omia visioitasi, ei totta.Ei se oikeastaan ollut sitä. Nainen ei vain ollut valmis puhumaan mitään syvällisiä kun halusi puhua omia juttujaan enemmän kuin kuunnella.
- Vai miten on?
"Kysymykseni kuuluu, että mistä johtuu rumien/vanhojen naisten ylimielisyys ja tarve kehuskella miesjutuilla? "
Samasta syystä kun oma (ja muiden samankaltaisten) katkera vuodatuksesi, nimittely ja muiden haukkuminen. Surkea itsetunto, tyytymättömyys omaan elämään, itsensä korostaminen tai sen yritys muiden kustannuksella, vastuuttomuus omasta elämästä, sen sijaan että siihen yritettäisiin hankkia todellisia arvoja, syvällisyyttä, aitoa ja oikeaa mitään, syytetään muita, leuhkitaan muilla, haukutaan muita jne. Ja tottakai, täysi keskenkasvuisuus, siis henkinen kehittymättömyys.
Eli siis katso peiliin: oireet ovat erilaiset mutta syyt on aivan samat.
Näin se vaan on, ei ihmiset ole toisistaan ollenkaan niin kaukana kun luulevat ja katkeruus on ikäänkuin moninaista, mutta aika yksinkertaista se on. Samaan "ryhmään" kuuluu siis kateelliset seläntakanajuoruajat, esim. ne vittupäät työmailla, mitkä eivät tee muita kun etsi vikoja muista, kyttää ja hauku, ja yleensä sitten leuhki omalla erinomaisuudellaan. Tai vastakohta näille sinun kertomuksesi naisille, on ne miehet, joilla menee avioliitossa huonosti/pettymykset painavat naissuhteista ja sitten leuhkitaan ties millä huorissakäymisellä jauhetaan surkeita vitsejä "kaikki naiset/naisen logiikka" tyyliin tai sitten just miten ois saatu ja kaikki juoksee perässä: ja todellisuudessa on turpiin saatu, vanhettu, sydän hajalla jne. Nää miehet ja noi naiset jos ei herää ajoissa, niin etsivät aina jotain ja parempaa, eivät koskaan löydä ja voip käydä siinä mielessä huonostikin.
No, mutta kai se katkeruus sitten tekee onnelliseksi :) - V.E. Ikkaaja
Johtuu varmaan suunnilleen samasta jutusta, miksi sinulla on tarve mainostaa kuinka komea ja lihaksikas olet, tai muistuttaa kuinka joku nainen oli bongannut sut Facebookista ja olisi ajanut satoja kilsoja sua panemaan?
Varmaan siis jonkinlainen epävarmuus itsestä ja tarve tuntea itsensä viehättäväksi?- Naisasialooseri.
No en minä nyt todellakaan mainosta saavani kaiken mitä haluan. Enkä varsinkaan sanoisi niin jos olisin 30 kg ylipainoinen.
- mother fucker
Heheh, vanhat kurpat on niin hupaisia kun valehtelevat itselleenkin. Harva mies kehtaa kävellä kurpan kanssa.
Sääli etteivät kauniit 16-19v naiset ymmärrä markkina-arvonsa romahtimasta ja ota selkeästi vanhempaa miestä. Suomessa on joku kirjoittamaton sääntö naisten keskuudessa, että maks 5v vanhempi mies. Joka sitten muuttuu maks 15v vanhempi mies kun nainen täyttää maagiset 30v.- Oikea puuma
tihhihii. Mä olen 41v ja kävin just tänään 23v pojan kans treffeillä. Ei mulla muuta, jatkakaa.
- Soul&Funk
Oikea puuma kirjoitti:
tihhihii. Mä olen 41v ja kävin just tänään 23v pojan kans treffeillä. Ei mulla muuta, jatkakaa.
Olitteko sielunkumppaneita?
- Kävikö mielessä?
Ehkä ne nuoret naiset ei vaan halua seurustella hupaisien vanhojen ukkokurppien kanssa... tai ei kehtaisi.
- Game is over
35 v nainen
- Game never started
25 kokematon neitsytpoika.
- jepujepujee
Game never started kirjoitti:
25 kokematon neitsytpoika.
Jos nää alhasen tason miehet ei saa naisia edes nuorina, niin tuskinpa tsäänssit vanhetessa siitä paranee. Nirsoudelle tuskin on heillä varaa.
- Mies alkaa
jepujepujee kirjoitti:
Jos nää alhasen tason miehet ei saa naisia edes nuorina, niin tuskinpa tsäänssit vanhetessa siitä paranee. Nirsoudelle tuskin on heillä varaa.
saamaan naista vasta vanhempana. Naiset ovat markkinoiden valtiaita nuorena ja miehet vanhempina. Tuskin esim. Hjallis ja Keskinenkään olisivat 18 kesäsinä kovin paljon naisia saaneet.
- mies-37v..
Wanha?
Eihän tuo ole vanha ollenkaan vai oletko vaippaikäinen kakara?
Voi voi poika, kasvappa pikkaisen isommaksi, syö puuroa että tulet mieheksi. En ymmärrä tosin mitä aikuinen nainen halusi kusen ja paskan hajuisesta vaipasta? Oliko äitee kaukana? - 97nivu6n76
Ettäkö nainen muka yritti baarissa iskeä miehen? Mitä ihmettä te satuilette?
- tutkailija7594
Tästäkin on kohta jo vuosi. Onko mikään muuttunut?
- kylläpä onkin ......
Säälittävää....
- Naisasialooseri.
Eipä ole muuttunut mihinkään vaikka kiristelin talven aikana kaiken ylimääräisen läskin kropastani ja sain sikspäkin komeasti esille. ATM=ATM=ATM.
- Oikeasti
Kuvitelmissani vanha nainen yritti iskeä...
- kaaleppilyllröppmp
Entä kun tulee lisää ikää ja neitsyenä jo 40v.? Miehille siis suunnattu kysymys. Nämä johonkin markkinateoriaan uskovat atm:t uskovat itseensä samoin juopot, että joku päivä sitten... Ja koko ajan laskee se oma arvo. Kun vihdoin se 1/10000000 tapahtuu ( toki joka atm sen loton voittaa), eli nuori ja kaunis nainen saadaan, mitä sitten? Miten se pidetään? Entä jos se haluaa vain ne rahat eikä miestä? Tai pitää sivussa sitä tosirakkauttta, joka OSAA naida ja on nuori, pitkä ja komea? Ja se, miten saatte sellaisen teinin kiinnostumaan itsestänne? Rahoja jakaville pelleille nauretaan selän takana melko pahasti. Vaatia saa, saada on eri asia saati ansaita.
- tgqaegatgag
Mitä mitä? Onko miniseksuaaleilla muka kiimaa?
- Reipas Mies
"joka OSAA naida ja on nuori, pitkä ja komea?"
Peruspaketti hyvästä miehestä taso-uskovalle naiselle?
Myös iso talo, osakesalkku ja kunnon jorma kuulunevat vaatimuslistaan? - wait what
No eihän 35-vuotias mikään puuma ole, jos seukkailee 29-vuotiaan kanssa. 29-vuotias on aikuinen mies, eikä 6 vuoden ikäero ole mikään erikoinen.
- Naisasialooseri.
Kyllähän se on jos nainen on vanhempi.
- Naisasialooseri.
Naisasialooseri. kirjoitti:
Kyllähän se on jos nainen on vanhempi.
P.S. 29 vuotias mies on pojankloppi, mutta 35 vuotias nainen on tätisarjaa, muutama vuosi enemmän niin on jo haaska.
- trolllol
P.S. 29 vuotias mies on pojankloppi, mutta 35 vuotias nainen on tätisarjaa, muutama vuosi enemmän niin on jo haaska.
Mistä lähtien 29 vuotias on ollut pojankloppi? 29 vuotias mahtuu väestötieteellisestikin juuri ja juuri nuorten aikuisten sarjaan.
- Mies1985
trolllol kirjoitti:
Mistä lähtien 29 vuotias on ollut pojankloppi? 29 vuotias mahtuu väestötieteellisestikin juuri ja juuri nuorten aikuisten sarjaan.
Siksi että 29-vuotiaalla miehellä on aina itseään nuorempi nainen joten mies on suhteellisesti nuorekkaampi. 35-vuotiaalla miehellä on elokuvissa aina hieman alta kolmekymppinen nainen. Tämä kuvastaa niin naisten kuin miestenkin ihanteita.
Naisellisissa urheilulajeissa naiset eläköityvät aina alle kolmekymppisinä. Miesten urheilulajeissa taas maailmanennätyksiä tehdään yli 30-vuotiaana. - Se tuli jo selväksi
Mies1985 kirjoitti:
Siksi että 29-vuotiaalla miehellä on aina itseään nuorempi nainen joten mies on suhteellisesti nuorekkaampi. 35-vuotiaalla miehellä on elokuvissa aina hieman alta kolmekymppinen nainen. Tämä kuvastaa niin naisten kuin miestenkin ihanteita.
Naisellisissa urheilulajeissa naiset eläköityvät aina alle kolmekymppisinä. Miesten urheilulajeissa taas maailmanennätyksiä tehdään yli 30-vuotiaana.et osaa argumentoida.
- mustispeppers
OMG!!!
Mitä jos ks. naisen tarkoitus oli vain jutella?- Naisasialooseri.
Ei ollut. Oli jo aikaisemmin ehdotellut minulle rajua seksiä, mutta kun kieltäydyin kunniasta niin hän siirtyi nuorempaan kaveriini.
- ..............
Ei ollut. Oli jo aikaisemmin ehdotellut minulle rajua seksiä, mutta kun kieltäydyin kunniasta niin hän siirtyi nuorempaan kaveriini.
Eli et ole mikään ATM. Olet vain tyhmä.
- chat-no-thanks
Aloituksesta asti tuhoon tuomittu ketju, pahaisen klopin päiväunia...
- tosinainen taas
Voi vitsi, kuinka hauskaa lukea teidän miesten juttuja siitä, että päivän kaavat sekoaa moisesta. Siis noin pienistä jutuista ja niin kovin, että tännekin pitää tulla asiaa itkemään ja ihmettelemään.
Kuulkaapas, me naiset saamme jo nuorena oppia siihen, että vanhat äijät tulevat iskemään eri taktiikoilla. Kun elämää elää tarpeeksi kauan, oppii, ettei oma elämä sekoa siitä. On vain kyse siitä, miten itse asiaan suhtaantuu.
Olkaapa miehet miehiä. Älkää jotakin iniseviä pikkuneitejä! - hyi saatana
Olen 24 ja kerran yksi kulahtanut haahka koitti iskeä ja lähennellä... ja vieläpä mun tyttöystävän nähden. Ei vittu sitä myötähäpeää... Mummelit ja muut yli 40v etsikää tasoistanne seuraa.
- Yöäk !
Tällä ajatuksen juoksulla kannattaa tarkistaa oma taso ennen kuin huolehtii muiden vastaavasta.
- riks raks poks
Tollattis teil Turkuses, hähää
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703