Tarvisin apua, osaisko kukaan auttaa ??

Anna16

Eli osaisko kukaan auttaa mitä mun pitäis tehdä kun menin kertomaan mun poikaystävän kaverille asioista joita en todellakaan olis saanu kertoa, olin mun jätkäkaverille todella vihainen ja en miettinyt sillon yhtään mitään?

Mua kaduttaa ihan älyttömästi ja oon sanonu sen mun jätkäkaveril ja samoin oon pyytäny siltä monta kertaa anteeks. Se tietenkin jätti mut ton takia, ja en tiedä nyt et mitä mun pitäis tehdä? Oon pyytäny siltä myös anteeks ja sanonu että oon tosi pahoillani siitä ja et se ei voi uskoakaa kuinka paljon kadun sitä.

Pitäiskö mun antaa olla vaikka rakastan sitä iha älyttömästi? Hän antoi sen mulle anteeks pari kertaa ja palattiin yhteen, mutta nyt se taas jätti mut. Osaisko kukaan auttaa et mitä voisin sanoa sille? Vai voiko mikää enää auttaa? Ja en halua, että tuutte tänne haukkumaan mua vaan haluaisin apua/neuvoja

5

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rakastunut34

Puheet ei paljon auta, mut sun varmaan pitää näyttää kuinka paljon rakastat sitä.
      lupaa olla sen kaa koko viikonloppu alasti kotona niin ehkä se tajuaa kuinka sinä rakastat sitä. Mun tyttöystävä teki jotain kamalaa aikoinaan ja se katui niin paljon et lupas olla alasti koko viikonlopun mun luona. Tietty jos vieraita tulee tai ulos pitää mennä niin sitte vaatteet päälle mut muuten alasti. Mun tyttöystävä ei pettänyt mua vaan teki jotain muuta jota katui, mut annoin anteeksi.

• ...................

Sä olet tehnyt oikein kertomalla kuinka pahoillasi olet ja että tiedät tehneesi väärin. Mutta tossa ollaan jo menty sille alueelle, että sun tekemiset ja tekemättä jättämiset ei vaikuta. Vaikka et henkisesti irti päästäiskään, niin et voi pakottaa häntä yhteen kanssasi.

Ei ole haukkumista, mutta siis mitä muuta hän on pariin kertaan sulle anteeksi antanut? Jos nyt tuli kolmannen kerran mokattua ja kun olette vielä niin nuoria, niin toisaalta ymmärrän poikaystäväsi ratkaisun. Ja jos sitä luottamusta ei saa takaisin, niin ei siinä auta enää yhteenpaluut. Eli neuvona: Jatkossa muista miettiä mitä seuraamuksia teoilla voi olla ja miten ne voivat loukata rakastettuasi. Näissä kaikkista parasta on se, jos mokistaan oikeasti oppii jotain, jonka voi sitten viedä tulevaisuudessa seuraavaan parisuhteeseen. Nyt kävi näin, mutta jos sitten sen seuraavan kanssa muistaisit paremmin.

Ja avuksi: Kyllä tuostakin sydänsurusta selviät, vaikka muulta nyt tuntuisi. Elämä edessä ja tukka takana.

• Anna16

Miten sen luottamuksen sitte sais takaisin? Mitä mun pitäis tehdä? En teidä meinaa, osaako kukaa sanoa?

• määmy

Jossain vaiheessa anteeksiannot on loppu ja se tietää suhteen loppua.

Se, et poikaystävä ottaa päähän, ei oikeuta puhumaan selän takana hänestä pahaa. Oli sitten totta tai ei.

• alastomuus lähentää

Mun tyttöystävä kysy kans joskus samaa et miten luottamuksen saa takaisin. sanoin et vietä viikonloppu ilman vaatteita mun tykönä. Sis ihan alasti koko ajan.Ulos kun meni niin tietty vaatteet päälle. No tyttöystävä oli alasti koko viikonlopun ja nyt on ollut kaikki hyvin jo vuosia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      81
      4620
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3837
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      176
      3627
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      63
      2062
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      78
      1268
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1125
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      140
      1050
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      979
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      26
      891
    Aihe