Hei olen yrittänyt löytää jotain tietoa mitä tehdä kun otin n. 2 kk sitten kielilävistyksen ja se parani noin kahdessa viikossa.
Nyt kuitenkin(jo lyhyt tappi) kieli on syödessä melko arka ja jotekin sattuu hassusti "hermoon" tai sellainen todella inhottava vihlova kipu tulee silloin kun nostaa kieltä.. Varsinkin silloin kun syö! Kipu siis kielen alapuolella..
Ilman liikuttelua kieli ei satu yhtään, eikä ole mitenkään pahan näköinen. Alapuolella ehkä hitusen punoitusta lävistyksen vieressä.
Onko jollain samallaisia kokemuksia tai tietoa mitä tehdä?
(kipua ollut kolme päivää)
KAKSI KK vanha kielilävistys kipeä!
Kielivammainen -.-
2
620
Vastaukset 2
- Kett.
Korun vaihto paksumpaan saattaa auttaa. Eli sulla luultavasti on siinä nyt se 1,6mm paksu koru? Kokeile 2mm paksua, hyvinkin voi sillä se kipu mennä pois. Ja tuo 0,4mm "venytys" ei tunnu, se menee suoraan läpi.
- Mirtsi.
Onko koru liian pitkä, että se painaa kielen alle?
Mikä tuo "osa" onkaan tossa kielen alla, tuo kuoppa...
Itsellä ainakin tuotti kipua liian pitkä koru kun se painoi, kannattaa koittaa lyhempää korua :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568