Nautitteko, kun peppuanne katsellaan (kireissä farkuissa)?

Herra Hyväpeppu

Naiset tapaavat pitää kireitä, tiukkoja farkkuja, jotka paljastavat pakaroiden ja reisien muodot hyvin. Nautitteko silloin, kun miehet katselevat peppuanne hyvin istuvissa housuissa? Tai tiedostatteko ylipäätään, että kaikki miehet katselevat?

Minulle miehenä naiset kehuvat, että peppuni on todella hyvä, ja koska se on harvoja osia vartalossani, johon itsekin olen tyytyväinen, pukeudun mielelläni tiukkoihin, peppua korostaviin farkkuihin. Pidän tietysti itse siitä miltä näytän ne jalassani mutta eniten saan nautintoa, kun näen sivusilmällä jonkun naisen katselevan peppuani ihaillen tai himoiten. Mietinkin, ajattelevatko naiset vastaavissa tilanteissa samoin? Minusta katseet ovat imartelevia ja tuntuvat hyvältä.

Pidän jopa siitä, jos joku nainen kouraisee takapuolta esim baarissa, mutta arvaan, että naiset eivät nauti sellaisesta. Varmaan miehiä vähemmän käpälöidään, joten ne harvat poikkeuskerrat eit ehkä tunnu niin vakavilta siks, vaan enemmän hauskoilta.

28

9518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdsvfgfgdfgdf

Tottakai naiset tykkäävät, että heidän peppuaan katsotaan. Lähinnä kuitenkin vain jos jaksoja on hyvännäköinen.

• fdsvxfdsfds

jaksoja=katsoja

• ap

Niin, kysyin naisilta. Jäi epäselväksi oliko edellinen vastaaja nainen.

• ....................

Vastauksia kysymyksiisi naiselta:

Riippuu fiiliksestä haluanko pukeutua löysiin vai tiukkoihin housuihin, mutta kyllä tiedän ja huomaan jos miehet katselevat peppua. Ei haittaa minua, koska kyllähän miehet katselee naisia muutenkin jos katsoo sillain asiallisesti hetken, mutta pitkä möllöttävä tuijotus saattaa alkaa ärsyttämään. Tuijottaminen ylipäätään on epäkohteliasta käytöstä, mutta saa kuitenkin vilkaista.

En tykkää jos minuun käydään käsiksi, eli jos baarissa joku kouraisee peppuani niin suutun! Olen nähnyt kerran erään naisen läppäisevän miestä suoraan avokämmenellä kun tämä meni puristelemaan baarissa takapuolesta.

• asdvcasdfv

Naiset sais läpsiä vähän enemmän, mieluummin ottas vastaan vaikka niitä poski-iskuja, hellää kuristamista, puremista ja kynsillä raapimisia kuin kirkumista ja pistäviä suullisia loukkausia. Mutta nainen on tappelutilanteissa niin toivottoman epäfyysinen. Samoin mies ei voi ymmärtää sitä että nainen kiihottuu kuulemastaan ku mies taas näkemästään

• hyvässä seurassa joo

Riippuu ihan siitä, kuka katsoo!

Jos joku epäsiisti juntti kehuu pebaa, niin se ei ole kohteliasta tai kunniaksi, vaan vastenmielistä. Jos taas miellyttävä ja siisti mies ihastelee, niin se tuntuu hyvältä.

Jos esimerkiksi humalainen, huonohampainen ja epäsiisti menneiden aikojen naistenmies alkaa ihastella ja flirttailla naiselle, niin hän olettaa, että hänen kehullaan tai persoonallaan on henkilölle jotain merkitystä. Siten hän tavallaan määrittelee naisen itsensä tasoiseksi. Tilanne on kaikkea muuta kuin imarteleva tai mieltä ylentävä. Juuri sen vuoksi ainakin minä katson, missä paikoissa peitän kehoani ja missä yhteydessä käytän paljastavampia vaatteita.

• ap

Niin joo, mä en ajatellut niin sitä, että mitenkään kommentoidaan toisen vartaloa, peppua tai muuta osaa. Sellainen on musta aika junttimaista. Ajattelin lähinnä vain katseita, ja sitä että tuntuuko se naisista kivalta, kun joku katsoo vaikka peppua. En tarkoita myöskään mitään tuijotusta ja kuolaamista yms.

Joskus voi kyllä käydä niinkin, että jonkun naisen peppu vaikka kadulla on niin upean näköinen että menee vähäksi aikaa pasmat sekaisin ja huomaan tuijottavani sitä pidempäänkin. Se on kyllä sellainen "WAU!!!"-tilanne, jossa ei tule ajateltua mitään sellaista että "tuota kun sais", vaan on vain niin sanaton ja häkeltynyt siitä näyn upeudesta, ettei tajua siirtää katsetta kohteliaasti muualle heti, ennen kuin tokenee siitä. :)

• Cloetta...

Miehethän käsittääkseni katselevat naisia, olipa farkut kireät tai eivät. No, en tykkää ylikireistä farkuista ja en saa kikcsejä, jos joku mies katselee pidempään. Itse asiassa sillä ei ole mitään merkitystä minulle; katselkoon se joka haluaa.

• ap

Mietin vielä sitä, pitävätkö naiset tiukkoja farkkuja siksi, että tykkäävät niistä niin paljon vai siksi, että muunlaisia ei oikein löydy vaatekaupoista? Vai onko kyse vain siitä, että naisten ruumiinrakenteen vuoksi housut istuvat automattisesti tiukemmin?

Eli onko tiukkojen farkkujen käyttöön syynä muodin sanelema pakko, halu esitellä peppua vai vain se, että naisten pakarat vain sattuvat erottumaan housuissa paremmin kuin miesten?

• hujoppi tyttö

Tällä hetkellä on kyllä aika vaikea löytää farkkuja, jotka eivät istuisi tosi napakasti.

Housujen mallista kyllä riippuu miltä ne naisen pyllyn päällä näyttää. Taskujenkin koko, asento tms merkitsee yllättävän paljon, saa pyllyn näyttämään pyöreämmältä tai kapeammalta, silläkin perusteella voi olla housut valittu että kumpaan suuntaan haluaa korostaa.

Itse esimerkiksi luennoilla istuskelen mieluummin niissä vähemmän tiukoissa ettei ihan veri lakkaa kiertämästä, mutta sitten vaikka illanviettoon valitsen istuvammat vaatteet. Yleensä en huomaa kovin helposti että katsellaanko minua kuinka mittaillen, mutta joskus on kyllä lämmittänyt kun baaritiskiin nojaillessa oman ikäiset jantterit tulee ihan nätisti sanomaan että näytät hyvältä. :)

• ,

Aiheeseen liittyen, kannattaisiko minun (mies) alkaa käyttää tiukempia farkkuja? En tiedä tosin onko takalistoni hyvä, ei ole paljoa kommentoitu. Mutta siis pidättekö naiset tiukoista farkuista miehellä? xD

• xMila

Aina ne tiukat farkut polvissa roikkuvat lökäpöksyt voittaa.

• Itse tykkään käyttää tiukkoja hyvin istuvia farkkuja ja korkkareita. Koulussa niitä tuli yleensä aika käytettyä, enkä koskaan ajatellut kuinka moni mies minua katselee (olen insinööri, joten opiskelin miesvaltaisessa koulussa).

• .....

Soisin mummona ettei ainakaan kaupan kassajonossa tuijoteltaisi pe---.

• HAH

En edes koskaan mieti moista asiaa katsooko joku.Pidän farkkuja koska viihdyn niissä.Eikä mua sitäpaitsi edes kiinnosta kuka persettä tuijottelee.

• nelikymppinainen

No minä harvoin huomaan jos peppua katsellaan, se kun on tuolla eri puolella kuin omat silmät. ;) Toisin kuin rinnat, sen huomaa heti jos katsotaan. Joskus jossain jonossa seistessä huomaa että sivusta päin tuleva katsoo bärssiä. Mutta joo, ihan kivahan se on katseita saada, tietysti sitä kivempi, mitä kivemman näköinen mies. Kyllä minä tykkään peppua korostaa farkuilla kun tiedän sen olevan paras osa itselläni. Ihan näitä kapeimpia skinny jeanseja en käytä, ne menee jo yli, mutta sellaiset peruskapeat ja myötäilevät farkut tuo ihan riittävästä muotoja esille. Varsinkin jos on vähänkään korkoa kengissä.

• mirotic

Itseni kohdalla en ole huomannut että peppua katseltaisiin. Miehet katsoo mussa kyllä aivan jotain muuta kuin peppua... :"D pukeudun pidempiin neuleisiin ja muihin vaatteisiin ettei peppua edes näy. Eli kaikki kyylää tissejä.
      Mutta en tietenkään ole omaa rintavarustustani saanut valita... Mutta miehet tuijottaa aika paljon... Enkä pukeudu edes palastavasti! Pidän jopa huivia kaulassa että peittäisin jotain.
      Törkeää oli kun luokallani eräs vähän itseäni vanhempi jätkä(ammatillisessa taidekoulussa) niin hän tokaisee koko luokan kuullen ryhmätehtävän aikana että: "Sulla on oikeesti ihan älyttömän isot tissit! Ei siis huonolla tavalla mut... Huhhuh!"
      Ja hänellä oli vieläpä tyttöystävä. Istuimme isossa ympyrässä tuoleilla ja voi kamala se kiusaantumisen tunne kun kaikkien luokkalaisten silmät siirtyivät katsomaan tissejäni...
      Vastaavia tilanteita on ollut useita.
      On kuulemma isot tissit muuhun kehoon nähden.

En pidä muiden ihailuista ja katseista. Riittää että läheiset kehuu ja oma mies :)

• tytsy

Kybällä nautin! Ja jos miehen käsikynkässä kävelee joku akka ja se mies katsoo siltikin mieluiten mun perzettäni, niin sitä enemmän nautin! :D

Katsoa saa muttei koskea, boys. ;)

• herkku pyörii

Tykkään kyllä koska minulla on naisellinen ja muodokas peppu. Viihteellä kynähame tai minihame saa miehet villiksi. Siitä en pidä että takamusta taputellaan tai jopa kouritaan ohimennessään. :0

• ,.-,.-,.-,.,.-.,

En kyllä juurikaan huomaa, jos takapuoltani tuijotetaan. Melkein tekisi mieleni sanoa, ettei sitä edes tuijoteta, mutta muutaman harvan kerran olen jostain syystä katsonut yllättäen taaksepäin esimerkiksi kauppakeskuksessa tai kadulla jonkin terassin vieressä kävellessäni ja sellaisissa tilanteissa olen todennut, että useampikin miehen pää kääntyy nopeasti takapuolestani pois. Aika yhdentekevää se minulle on, että katsooko joku vai ei. Ehkä juuri siksi, että en sitä itse yleensä huomaa. Tissien tuijotus häiritseekin sitten ihan eri tavalla.

• ……...

Mulla on toi peba tuolla takana, mutta silmät ei. Vaikea sanoa, katsooko sitä joku. Tuijottaminen on joka tapauksessa epäkohteliasta, ja näpit saa kyllä pitää irti.

• Ville 5v

Sieltä se kakka tulee.

• pikeb

Näihin kun miehet kuolaa!

• Ois kivempi jos porukka osais salata sen katselun. Ei voi olla niin vaikeaa.

• fädääss

Tykkään. Pidän istuvia farkkuja mielelläni ihan siksikin, että olen reilusti ylipainoinen, ja kapeat farkut hoikentavat huomattavasti. Leveissä vaatteissa ja teltoissa näytän todellakin massiiviselta. Jalkani ovat hyvänmuotoiset ja peppu varsinkin, vaikka olenkin lihava. Katseita ja kehujakin tulee usein. Sitten joskus kun olo tuntuu epävarmalta tai en halua olla niin katsottu, peittelen enemmän pidemmillä yläosilla. Eron huomaa heti, vaikka silloinkin katsellaan.

• nimimerkitönj

En nauti, en myöskään käytä farkkuja nykyisin. Liian ahdistavaa kangasta, tulee olo kuin olisi muottiin sullottu taikina. :)

Noin muuten en ole tainnut koskaan osata nauttia objektina olemisesta (olen yrittänyt) vaan olen aina nauttinut enemmän katsella muita silmääni miellyttäviä.

• Mimax

En ymmärrä sellaisia lantiosta suoria farkkuja, eli kun vyötärö on 58 cm ja lantio 91, niin aina jää farkut vyötäröstä isoksi.

Jos ostaa vyötäröstä vähän sopivammat farkut, niin ne puristavat pakarat tiukasti vierekkäin kuin paketiksi, poikamaiseksi, mitä järkeä?

• Itse lähinnä arvostan niitä kehuja omalta mieheltä / läheisiltä kavereilta. Ja jälkimmäisiltä en kyllä sillä "onpa sulla hyvä perse"- tyylillä, vaan "näytät hyvältä".

Olen miesvaltaisella alalla ja jos jään siitä suoraan salille (työpaikalla ilmainen), niin pukkarista kävellessä moni työkaveri kyllä bongaa minut ja tiedän heidän katsovan. En tuolloin ole ottanut pahalla, että he ovat kommentoineet:
      "Hyvältä näyttää."
      "Kuuma tulee jo ilman urheilua."
      "Pitääkö itsekin alkaa käydä salilla?"

Tutuilta tämä on OK, tuntemattomilta en oikein ottaisi hyvällä. Minusta on moukkamaista kommentoida toisen ulkonäköä hyvässä tai pahassa, jos ei ennestään henkilöä tunne. Tällöinkin riippuu sitten asianyhteydestä, onko OK kommentoida. Eli tilannetajua,

Koskemista en salli mistään hinnasta muille kuin omalle miehelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1576
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1413
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1279
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      1259
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      76
      1189
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1173
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      972
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      177
      865
    Aihe