haluaisin vielä kerran seurustella naisen kanssa

joka on horoskoopiltaan härkä, sit joutaiskin kuolemaan hymyssä suin

44

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • timanttia.

Oliko tämä kosinta? :))))))))))

• Sulla taitaa olla kevättä rinnassa, ainakin kuukausi on oikea. :)

• lähes puoltoista vuotta kuivaa kautta takana, joten alkaishan se olemaan aikakin.

• monte24 kirjoitti:

lähes puoltoista vuotta kuivaa kautta takana, joten alkaishan se olemaan aikakin.

Käy kurkkaamassa vaikka tuolta treffitpuolelta, jos sattuisi löytymään viehättävä härkä-neito.
        Nyt omatoimisuutta peliin, tuskin kukaan tulee sua himasta hakemaan.
        Tsemppiä!

• tosi..typy kirjoitti:

Käy kurkkaamassa vaikka tuolta treffitpuolelta, jos sattuisi löytymään viehättävä härkä-neito.
        Nyt omatoimisuutta peliin, tuskin kukaan tulee sua himasta hakemaan.
        Tsemppiä!

mie en luota noihin, oon 3 kertaa ollut treffeillä noiden kautta eikä siitä tullut mitään.
        pittää vaan olla kärsivällinen ja luottaa siihen et se joskus eteen tupsahtaa.

90-luvun alussa oli lähellä saada se härkänainen mut jostain syystä tuttu nainen kenen serkusta oli kyse ei tiedottanut miulle asiaa kunnolla, ol nääs molemminpuolinen ihastuminen, ainoo haitta et välimatka 80 kilometriä

• monte24 kirjoitti:

mie en luota noihin, oon 3 kertaa ollut treffeillä noiden kautta eikä siitä tullut mitään.
        pittää vaan olla kärsivällinen ja luottaa siihen et se joskus eteen tupsahtaa.

90-luvun alussa oli lähellä saada se härkänainen mut jostain syystä tuttu nainen kenen serkusta oli kyse ei tiedottanut miulle asiaa kunnolla, ol nääs molemminpuolinen ihastuminen, ainoo haitta et välimatka 80 kilometriä

Eihän toi 80 kilometriä ole matka eikä mikään, jos rakkaudesta on kyse. Se voi olla hidaste, vaan ei este missään nimessä. Taino jos jalkapatikalla pitää kulkea, niin sitten se voi olla jo rankempaa. :-)

• tinka_tiger kirjoitti:

Eihän toi 80 kilometriä ole matka eikä mikään, jos rakkaudesta on kyse. Se voi olla hidaste, vaan ei este missään nimessä. Taino jos jalkapatikalla pitää kulkea, niin sitten se voi olla jo rankempaa. :-)

en kehtoo 20 vuoden jälkeen lähteä tavoittelemaan sitä :( sillä on jo lapset ja kaikki.

• monte24 kirjoitti:

en kehtoo 20 vuoden jälkeen lähteä tavoittelemaan sitä :( sillä on jo lapset ja kaikki.

Ei nyt enää, kerta siitä noin kauan aikaa on (tai ei sekään este välttis olis) ja asettunutkin jo. Mutta siis ihan matka matkana meinaan, ei ole ongelma. Tietty se joillekkin on, jos läheltä haluaa löytää siksi ettei jaksa/pysty kauemmas raahautua. Ja mikäs siinä, läheltäkin voi löytää.

Parinvalinta nyt pitäskin perustua, siihin et molemmista tuntuu hyvältä, kaikki sekin mikä muille on kompastuskivinä. Jollekin se kivi on välimatka, uskonto, lapset, ura, harrastukset, ulkonäkö tms. Jollekin noi asiat ei haittaa mitään.

Lähinnä nyt tarkotin, että rakkauden takia niitä esteitäkin voi raivata joskus pois tieltä. Riippuen tietty esteistä ja rakkauden syvyydestä/laadusta jne jne.

• Mikään este:.!1%#?+
        monte24 kirjoitti:

.

monotat ne kersat nurkkaan pois tieltä

.

• hamara kaunoinen

Kristallipalloni näyttää, että olet tavannut naisesi jo. Ilimankos se naurattaa :D

• niuhis :)

Sulla on jääny kesken eellisen jääräpään kans :)

• Eiks ne olekaan kaikki siis lehmiä?

• vaik lehmillä kauniit silmät onkin niin en ihmisnaaraita lehmiksi hauku

• c'babe

Etkö sä yhtään muka säikähtänyt? Mun elämän suurimmat suhteet on olleet härkiä. Olen loistava käsittelijä ;)

• ????en ymmärtänyt

• c'babe
        monte24 kirjoitti:

????en ymmärtänyt

Jaaha :) Käy vilkaisemassa Hemaiseva Pörröpää musaa jos uskallat! :D

"Musa joka ei kuvaa sinua" Ajattelin vähän sinua ;)

• ismoK
        monte24 kirjoitti:

????en ymmärtänyt

Oltko puppeli, kun härkää haluat, minä olisin kyllä kuohittu sonni, mutta peppureikä pelaa
        Hetero ottaisi lehmän

• c'babe
        ismoK kirjoitti:

Oltko puppeli, kun härkää haluat, minä olisin kyllä kuohittu sonni, mutta peppureikä pelaa
        Hetero ottaisi lehmän

Häivy!

Laitan sulle pikapostina vilin paketissa!

NIIN!... BUA-HA-HA-HAA >:)

• Onnee vaan ja oksentaa, hyvä homo menee hukkaan. Kerro mulle miten Michael Myers saa naisen vakuuttuneeksi ettei sitten ikinä vehtaa sen takaiskuventtiilillä.

• kenen naamasta se maski oli tehty?

• monte24 kirjoitti:

kenen naamasta se maski oli tehty?

Jos tiedät jotain niin pidä turpas kii tai vittu muuten sun nimimerkistä lähtee noi numerot ja niitten tilalle tulee roikkuu sun kassis.....

• modelli kirjoitti:

Jos tiedät jotain niin pidä turpas kii tai vittu muuten sun nimimerkistä lähtee noi numerot ja niitten tilalle tulee roikkuu sun kassis.....

aivan oikein william shatnerin naaman mukaan maski muokattu.
        hihiihhii miun kassit sopis ihan hyvin kohtaan johon haluat ne.

• Mr.Kalluppi

Aloituksestasi aasinsillan kautta ajauduin erääseen keskusteluun, jossa lut. pappi totesi suurimpana toiveenaan olevan sen, että vielä kerran saisi kokea rakastumisen tunteen.

• mie en niin siitä rakastumisesta välitä, mut olis kiva kokea pitkästä aikaa suurta intohimoa

• Mr.Kalluppi

Tuosta härkänaista vielä sen verran, haluatko aikuisen oikeesti naisen, joka kaapinpaikan määrää ja vie sinua, sinä vain vikiset.

• Mr.Kalluppi
        monte24 kirjoitti:

mie en niin siitä rakastumisesta välitä, mut olis kiva kokea pitkästä aikaa suurta intohimoa

Härkänainen ei intohimosta mitään tiedä. Hänelle riittää se kun saa määrätä ja manipuloida.

• Mr.Kalluppi kirjoitti:

Tuosta härkänaista vielä sen verran, haluatko aikuisen oikeesti naisen, joka kaapinpaikan määrää ja vie sinua, sinä vain vikiset.

Hymyilyttää sun kommentti. :)
        Pakko sanoa tähän väliin, ettei tuo luonneanalyysi härkänaisesta pidä ollenkaan paikkaansa!!!

• tosi..typy kirjoitti:

Pakko sanoa tähän väliin, ettei tuo luonneanalyysi härkänaisesta pidä ollenkaan paikkaansa!!!

joo ei pidä, tiedän kokemuksesta

• Mr.Kalluppi
        tosi..typy kirjoitti:

Niin, härkänaisia lienee hyvin monenlaisia. Kerroin vain omasta kokemuspiiristäni. Pari härkänaista tunnen, jotka ovat juuri sellaisia, kuten analysoin. Toiselle olen jopa lähestymiskiellon tekstarilla antanut, että älyää elämäni rauhaan jättää manipuloinniltaan ja muka tietämykseltään kuka/millainen minä olen.

• niuhis :)
        Mr.Kalluppi kirjoitti:

Härkänainen ei intohimosta mitään tiedä. Hänelle riittää se kun saa määrätä ja manipuloida.

Eikaikki härkänaiset ole tuommoisia, ei ainakaan minun tuntemani,vaan pikemminkin sellaisia vakaita kodinrakentajia, jotka murehtivat kaikkea vähän turhankin paljon.

• Tunnen vain yhden härkä-naisen..

Ja yhden härkä-miehen :)
      Että ymmärrän kyllä tuon kaipuun..

• Öömm TOTA:.!1%#?+

.

miksi???????

.

• Tarkoitit varmaankin saimaan norppaa ja tekisit sille pari kuuttia vielä

• ois siinä luontoihmisillä ihmettelemistä ku ilmestyis kuutteja joilla olis hemaiseva pörröpäää

• Mä ymmärrän sua ;)

• siusta toi eilen tuli mieleen

• monte24 kirjoitti:

siusta toi eilen tuli mieleen

No miten se musta tuli mieleen?

• timanttia kirjoitti:

No miten se musta tuli mieleen?

eilen aattelin vaan et siun synttärithän on näitä aikoja myös

• monte24 kirjoitti:

eilen aattelin vaan et siun synttärithän on näitä aikoja myös

Joo 41 tuli mittariin :)!

• timanttia kirjoitti:

Joo 41 tuli mittariin :)!

mie täytin viikko sit neljä enemmän :)

• monte24 kirjoitti:

mie täytin viikko sit neljä enemmän :)

Onneks olkoon neljävitosesta :)

• kokoomuslainen.....
        timanttia kirjoitti:

Onneks olkoon neljävitosesta :)

AI ai:( 40v on naiselle paha ikä.
        Vaitkeaa saada töitä ammattitaitosenkaan kokeneen osaajan, vaikkei vauvoje väsääminen enää esteenä. ja nyt kun saneerataan pihalle vanhemmasta päästä,
        onkin lainojenmaksu paha pulma

Rupsahtaminen alkaa ja jää vaille elättävää miestäkin

Miehellä työnsaanti vaikeutuu vasta 50v

• kokoomuslainen..... kirjoitti:

AI ai:( 40v on naiselle paha ikä.
        Vaitkeaa saada töitä ammattitaitosenkaan kokeneen osaajan, vaikkei vauvoje väsääminen enää esteenä. ja nyt kun saneerataan pihalle vanhemmasta päästä,
        onkin lainojenmaksu paha pulma

Rupsahtaminen alkaa ja jää vaille elättävää miestäkin

Miehellä työnsaanti vaikeutuu vasta 50v

Ei se mulle ole paha ikä koska olen sinut ikääntymiseni kanssa. Työnsaannin kanssa ei ole onneksi ollut vielä vaikeuksia. Sit ihan toisekseen en oo vielä tarvinnut miestä elättämään :)

• timanttia kirjoitti:

Ei se mulle ole paha ikä koska olen sinut ikääntymiseni kanssa. Työnsaannin kanssa ei ole onneksi ollut vielä vaikeuksia. Sit ihan toisekseen en oo vielä tarvinnut miestä elättämään :)

kiitti onnittelusta ja onneksi olkoon siulle :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      94
      7756
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      172
      3761
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3279
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      249
      2487
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      48
      2155
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      42
      2015
    7. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      25
      1903
    8. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      48
      1902
    9. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      60
      1778
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1773
    Aihe