Niin se vaan on, että karvanen miehinen mies voi mieluusti tuoksua myös hieltä. Hiessä on monia naisia kiihottavia tuoksuaineita. Ainakin itse olen huomannut, että hien tuoksuni on vastustamaton veto naisiin. Ovat pian kainalossa, ja sitten kohta petiin! :)
Kyllä miehen hien tuoksukin kiihottaa
10
445
Vastaukset
- Myski härkä
Riippuu naisesta, riippuu miehestä ja riippuu tuoksusta.
Aika kova tarve naisella pitää munalle olla jos joidenkin miesten hajuja pitää kiihottavana.
Kyllä naiset pitävät enemmän suihkunraikkaista fresheista miehistä. - c.c.c.c.c.c.
Feromonit
- asiallinen mies
Ehkä, jos molemmat haluavat jo alun perin vain petiin. Itse etsin jotain muuta.
- Fermonii niin
Ei monia vaan ainoa...
Sen takia onkin ironista, et naisel sama haju erittyy vaan virtsassa =(- hehdhfdölmhdfmöldh
Kerropa mikä siitä tekee IRONISTA?
- niinpä niin
hehdhfdölmhdfmöldh kirjoitti:
Kerropa mikä siitä tekee IRONISTA?
Kusi haisee kuselle..se tekee siitä ironista.
- tudfhgvfhy
niinpä niin kirjoitti:
Kusi haisee kuselle..se tekee siitä ironista.
Niin? Samaa ainettahan hiessäkin on.
- ihme jutku
Niinhän mä sanoin..onks sul yhtään omaa ajatusta?
- jenniiina
Joo siis puhdas hiki, kyllä. Saunan jälkeinen hiki, jees.
Mutta viikon ryyppyputkessa rymynneen, peseytymättömän miehen hiki HYI HEEE ei todellakaan!
Kyllä deodoranttia kuuluu käyttää, mutta ne kaikista tuimimmin hajustetut saisi kyllä jättää kauppaan. - Ei vetoa minuun
Riippuu vähän siitä, keneltä kysyy. Jos minulta kysyisit, niin en todellakaan kiihotu hien hajusta enkä ainakaan karvaisista miehistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37940- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780