Olemme seurustelleet miesystäväni kanssa noin 5kuukautta. Kun olen mieheni seurassa, tuntuu kuin haluaisin olla siinä aina, kuin olisin missä minun kuulukin olla. Tuntuu etten haluaisi erota koskaan. Mutta kun olemme erossa toisistamme, en edes ikävöi tai ajattele häntä. Mies on puhunut jo minun muuttamisesta hänen luokseen (asumme eri paikkakunnilla). Hän todella rakastaa minua ja olen hänelle kaikki kaikessa. . Hän on todella kiltti ja kaikin puolin hyvä mies. Mutta minua häiritsee omat tunteeni. Suhteemme alussa oli toisin. Odotin innolla tapaamistamme, ajattelin häntä päivin ja öin. Mutta en enää.
Pitääkö tässä erota vai annanko vain ajan kulua ja katson josko tämä menisi ohi?
Mitä teen vai teenkö mitään?
3
303
Vastaukset
- alana85
no ei minun mielestä kannate erota . Jokainen normaali aikuinen ihminen kaipaa välillä omaa tilaa jopa parisuhteessa. Ja alussahan on aina kaikki kiihkeää ja ihanaa :) Juuri monet parit eroaa sen takia kun arki tulee parisuhteeseen ,hohhoijaa sanon minä ..... arki kuuluu parisuhteeseen ja siksi sen myös on tultava siihen
- 2+15
Jos ei tunnu enää miltään, niin luultavasti kyse on alunalkaenkin ollut vain ihastumisesta. Ystäväsi kanssa on hyvä olla, koska luotat häneen ja hän välittää sinusta, mutta riittääkö se pitämään suhdetta yllä ellei välillänne ole oikeaa rakkautta. Oikeassa rakkaudessa toinen on mielessä aina ja hänen poissaolonsa tekee levottomaksi ja ikävä on aina.Ystävän kanssa jaettu hetki tuntuu hyvältä, mutta hänestä erillään oleminen ei satuta, kun taas rakkaan poissaolo on raastavaa ja läsnäolon kaipuu tekee hulluksi.
Anna ajan kulua ja katso mistä on kysymys. - aikuinen nainen :)
2 15 : No en usko että 5 kuukauden yhdessäolon jälkeen varsinkin jos he näkevät säännöllisesti niin jos ei tunne raastavaa ikävää ja kaipuuta koko ajan niin tarkota mitään tuollaista. Minusta se on tosi outoa jos koko ajan miettii toista ja mitä tämä tekee ja möllöttää vaan kotona ja itkee ikäväänsä . Pitäähän parisuhteessa herranjumala olla omakin elämä! ja kun sellainen on niin ei kultaansa ehdi miettiä edes 24/7. Tuo jatkuva ikävöiminen tekee vaan läheisriippuvaiseksi ja sitten yhtäkkiä koko elämä pyöriikin oman kullan ympärillä. Ei ei ei....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 243712
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402712Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532270Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122251Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131739Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191529Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip521501- 971389
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621231Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951194