Naisille kysymys

asdasdasddas

Kun te saatte jatkuvasti aloitteita ja seksiä niinkuin ihan normaalielämässä niin oletteko koskaan ajatelleet antaa hyvän kiertää. Eli oletteko ajatelleet myös itse tehdä aloitteita ja antaa seksiä myös hieman ujommille miehille. En tiedä mutta minulle ainakin tulee naisten käytöksestä hyvin ylimielinen ja itsekeskeinen tuntuma kun ette tunnu itse antavan mitään vaikka saatte koko ajan ihailua. Okei tottakai teidän ei tarvitse tehdä yhtään mitään koska sukupuolijakauma on mitä on , mutta minulle ainakin tulee naisten käytöksestä hyvin kiittämätön ja röyhkeä kuva.

44

381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei edes säälistä

      Kiittämätön? Haluat siis, että koska miehet ovat koko ajan vonkaamassa, naisten pitäisi pyrkiä harjoittamaan seksiä niidenkin kanssa, joiden kanssa eivät halua?

    • ghfghfgfdfgdfgdfgdfd

      Antaisitko sinä kassialmalle jos kassialma vonkaisi sinua? Jotkut miehet ovat ainakin psyykkisesti kassialmatasoa, esim. Naisasialooseri.

      • asdasdasddas

        Mun asiat on siinä pisteessä että kassialmankin aloite piristäis ja buustais itsetuntoa. Naiset eivät vaan tajua että vaikka saattekin ihailua ja aloitteita suurimmaksiosaksi vain miehiltä jotka eivät teitä kiinnosta, niin on sekin parempi kuin ei mitään.


      • Kyllä rumankin

        naisen aloite tuntuisi hyvältä sellaisesta miehestä, jolle kukaan ei ole koskaan tehnyt aloitetta.


      • ----------------
        asdasdasddas kirjoitti:

        Mun asiat on siinä pisteessä että kassialmankin aloite piristäis ja buustais itsetuntoa. Naiset eivät vaan tajua että vaikka saattekin ihailua ja aloitteita suurimmaksiosaksi vain miehiltä jotka eivät teitä kiinnosta, niin on sekin parempi kuin ei mitään.

        "vaikka saattekin ihailua ja aloitteita suurimmaksiosaksi vain miehiltä jotka eivät teitä kiinnosta, niin on sekin parempi kuin ei mitään. " -> itseasiassa ei pidä paikkaansa, minun itsetuntoni ei rakennu sen perusteella saanko huomiota miehiltä, minun itsetuntoni ei rakennu siitä että minulta vongataan seksiä.

        Kun minä saan huomionosoituksen sellaiselta suunnalta mistä sitä en toivo saavani - se saa minut huonon tulliseksi ja ärsyttää aivan suunnattomasti!!!!!

        Kaikki naiset eivät ole huomionkipeitä ja kaikki naiset eivät kaipaa saamaansa huomiota ja vonkaamista.

        On olemassa myös ihmisiä (aikuisten oikeasti - jopa näin 2000 -luvulla) joiden arvomaailmassa seksi ei ole kulutustavaraa jota tarjotaan ihan jokaiselle halukkaalle tai ylipäätään satunnaisena toimintona, vaan se on asia joka kuuluu osana arvostavaa ja kunnioittavaa parisuhdetta.


      • Tarkennetaan
        asdasdasddas kirjoitti:

        Mun asiat on siinä pisteessä että kassialmankin aloite piristäis ja buustais itsetuntoa. Naiset eivät vaan tajua että vaikka saattekin ihailua ja aloitteita suurimmaksiosaksi vain miehiltä jotka eivät teitä kiinnosta, niin on sekin parempi kuin ei mitään.

        Menisit siis sänkyyn kassialman kanssa?


      • en näe
        ---------------- kirjoitti:

        "vaikka saattekin ihailua ja aloitteita suurimmaksiosaksi vain miehiltä jotka eivät teitä kiinnosta, niin on sekin parempi kuin ei mitään. " -> itseasiassa ei pidä paikkaansa, minun itsetuntoni ei rakennu sen perusteella saanko huomiota miehiltä, minun itsetuntoni ei rakennu siitä että minulta vongataan seksiä.

        Kun minä saan huomionosoituksen sellaiselta suunnalta mistä sitä en toivo saavani - se saa minut huonon tulliseksi ja ärsyttää aivan suunnattomasti!!!!!

        Kaikki naiset eivät ole huomionkipeitä ja kaikki naiset eivät kaipaa saamaansa huomiota ja vonkaamista.

        On olemassa myös ihmisiä (aikuisten oikeasti - jopa näin 2000 -luvulla) joiden arvomaailmassa seksi ei ole kulutustavaraa jota tarjotaan ihan jokaiselle halukkaalle tai ylipäätään satunnaisena toimintona, vaan se on asia joka kuuluu osana arvostavaa ja kunnioittavaa parisuhdetta.

        "Kun minä saan huomionosoituksen sellaiselta suunnalta mistä sitä en toivo saavani - se saa minut huonon tulliseksi ja ärsyttää aivan suunnattomasti!!!!!"

        muuta selitystä kuin sen, että olet todella ylimielinen jolle kuuluu ainoastaan kaikkien "hienostojen" lähestyminen.


    • ES

      Viksahtanut ajatusmaailmasi suoristuu, kun vaihdat näkökulmaa: mitä jos naiset eivät anna vaan naiset saavat. Mitä annettavaa sinulla ap ja muilla mölönpölömiehillä on?

      • mies joka ei saa

        Naiset antavat ja miehet saavat. Niin se vaan menee. Kysyntä ja tarjonta.


      • asdasdasddas

        Oletko sinä kokeillut vaihtaa näkökulmaa? Kysymys kun oli nimenomaan siitä että kun naiset SAAVAT jatkuvasti aloitteita ja ihailua, niin voisivatko naiset myös joskus antaa jotain niille jotka eivät koskaan saa mitään huomiota. Minä olen antanut naisille itsetuntoa tekemällä aloitteita. Olen saanut heidät tuntemaan itsensä sentään normaaleiksi joilla on mahdollisuus valita. Itse en ole naisilta saanut ikinä mitään. Kertoo myös aika paljon sinunkin itsekeskeisyydestä että kun perustin ketjun jossa puhuin tasavertaisesta antamisesta ja saamisesta niin osasit kääntää keskustelun siihen että SINUN tulisi vain saada ja minun antaa.


      • möllönmöllönmöö

        Todellista rakkautta ja aitoja tunteita, kuten laulussa sanotaan?


      • sir_eino
        asdasdasddas kirjoitti:

        Oletko sinä kokeillut vaihtaa näkökulmaa? Kysymys kun oli nimenomaan siitä että kun naiset SAAVAT jatkuvasti aloitteita ja ihailua, niin voisivatko naiset myös joskus antaa jotain niille jotka eivät koskaan saa mitään huomiota. Minä olen antanut naisille itsetuntoa tekemällä aloitteita. Olen saanut heidät tuntemaan itsensä sentään normaaleiksi joilla on mahdollisuus valita. Itse en ole naisilta saanut ikinä mitään. Kertoo myös aika paljon sinunkin itsekeskeisyydestä että kun perustin ketjun jossa puhuin tasavertaisesta antamisesta ja saamisesta niin osasit kääntää keskustelun siihen että SINUN tulisi vain saada ja minun antaa.

        Minä olen saanut aloitteita naisilta.

        Ja lisäksi yleensä jos olen suhteessa naisen kanssa saan paljon muutakin. Vastavuoroisuutta... Sitä se on. Jos annan naiselle hellyyttä ja rakkautta, saan vastaanottaa sitä. Jos annan naiselle seksuaalista nautintoa, hän saa minut nauttimaan koska palkitsee sen jollain tavalla.


      • ES
        asdasdasddas kirjoitti:

        Oletko sinä kokeillut vaihtaa näkökulmaa? Kysymys kun oli nimenomaan siitä että kun naiset SAAVAT jatkuvasti aloitteita ja ihailua, niin voisivatko naiset myös joskus antaa jotain niille jotka eivät koskaan saa mitään huomiota. Minä olen antanut naisille itsetuntoa tekemällä aloitteita. Olen saanut heidät tuntemaan itsensä sentään normaaleiksi joilla on mahdollisuus valita. Itse en ole naisilta saanut ikinä mitään. Kertoo myös aika paljon sinunkin itsekeskeisyydestä että kun perustin ketjun jossa puhuin tasavertaisesta antamisesta ja saamisesta niin osasit kääntää keskustelun siihen että SINUN tulisi vain saada ja minun antaa.

        Suurin osa naisista ei saa "jatkuvasti aloitteita ja ihailua" eikä ole mitään syytä miksi pitäisikään saada. Ei normaalien naisten itsetunto ja elämä ole huomion varassa.


      • miten suhtautuisit
        sir_eino kirjoitti:

        Minä olen saanut aloitteita naisilta.

        Ja lisäksi yleensä jos olen suhteessa naisen kanssa saan paljon muutakin. Vastavuoroisuutta... Sitä se on. Jos annan naiselle hellyyttä ja rakkautta, saan vastaanottaa sitä. Jos annan naiselle seksuaalista nautintoa, hän saa minut nauttimaan koska palkitsee sen jollain tavalla.

        siihen jos tekisit aloitteen ja saisitkin haistattelua osaksesi?


      • kysyn vaan
        asdasdasddas kirjoitti:

        Oletko sinä kokeillut vaihtaa näkökulmaa? Kysymys kun oli nimenomaan siitä että kun naiset SAAVAT jatkuvasti aloitteita ja ihailua, niin voisivatko naiset myös joskus antaa jotain niille jotka eivät koskaan saa mitään huomiota. Minä olen antanut naisille itsetuntoa tekemällä aloitteita. Olen saanut heidät tuntemaan itsensä sentään normaaleiksi joilla on mahdollisuus valita. Itse en ole naisilta saanut ikinä mitään. Kertoo myös aika paljon sinunkin itsekeskeisyydestä että kun perustin ketjun jossa puhuin tasavertaisesta antamisesta ja saamisesta niin osasit kääntää keskustelun siihen että SINUN tulisi vain saada ja minun antaa.

        Oletko sinä pyrkinyt antamaan sitä huomiota ja ihailua juuri sellaisille naisille jotka eivät sitä muuten niin paljon saa? Vai oletko sortunut ihailemaan juuri niitä naisia keitä muutkin miehet ihailee?


    • X)

      Vaatimukset menevät koko ajan ääliömäisemmiksi. Nyt ei enää vaadita, että naisten pitää "antaa seksiä" silloin, kun pyydetään, vaan nyt sitä pitäisi tyrkyttää jo pyytämättä! Ja vielä juuri niille, joihin ei koskisi tikullakaan.

      • jotain rajaa sentään

        Just näin. Ei voi käsittää näitten valopäiden ajatuksen juoksua. Vai vielä mennä tarjoomaan itteään jollekin nysvälle. Viikon vitsi, sanon minä.


    • 3 tähden kenraali

      Lopeta se ujostelu.

    • Mollamaijanen

      Itse en ainakaan koe olevani mikään hyväntekeväisyyslaitos, jonka pitää antaa säälistä joka suuntaan. Enkä todellakaan aio tehdä aloitteita miesten suuntaan jotka eivät kiinnosta. Nehän vaan innostuisivat ja mitäs sitten pitäis tehdä? "no eikai.. ihan vitsillä vaan pokailin sua"?

    • Reipas Poikamies

      "Ja vielä juuri niille, joihin ei koskisi tikullakaan. "

      Totta. Kaikki miehet eivät osaa olla jännittäviä pelipanomiehiä, joka nostaa naisen statuksen sosiaalisesti, kelpaahan se komea beckham esitellä frendeille ja tokaista että makkarissakin näkyy naisella kerrankin tähtiä silmissä.

      Kauniit naiset ovat sisäistäneet sen että vain komeimmat miehet ovat heidän arvoisia, ja tätä astelmaa meidän kulttuuri pönkittää joka taholla. Kun mies on tarpeeksi laadukas nainen seuraa hänen jokaista oikkua ja tarjoaa täyden tukensa vaikka miten vaikeaa se olisi: itku silmässä yt-miehen oikut niellen on ihanaa, kun se tuo sen tunne latauksen epätoivosta palavaan rakkauteen- jota tavis mies ei pysty saavuttamaan, noh ehkä sillä la illan kännillä ja keittiön kalusteiden hajoittamisella känni päissään korkeintaan.

      • Haa täälläkin elää myytti et miesten pitää olla jännittäviä pelipanomiehiä jotta kelpaa. Ehkä joillekin bileprinsessoille tartteekin olla. Maalaisjärjellä varustetulle tavannaiselle kelpaa viksu ja vilmaattinen mies. Henkisesti kypsä. Ei mitkään oikkupussit kiinnosta.


    • multa meni nyt tän jutun pointti täysin ohi... Ai siis meinaatko sä, että naiset ei tee alotetta?
      Kyllähän se niin on, että ne joita ujommat ihmiset vetää puoleensa, aika varmasti tekevät aloitteita niiden kanssa. Eikai kukaan lähde mitään alotetta tekemään, jos ei kiinnostusta ole? Ja tämä pätee kyllä ylipäätään kaikkiin, eikä vaan ujoihin ihmisiin...

    • overseer

      Tämä homma on miehestä itsestään kiinni. Jos ei viitti niin ei saa naistakaan.

      • ...

        Jossain vaiheessa se loputon viittiminenkin alkaa kyrsiä jos ei onnista.


    • 25maikki

      Eiväthän tämän palstan tollot miehet edes tajua kun heille tehdään aloitteita. Täysin hukkaan menis. Enkä todellakaan tee minkäänlaisia aloitteita muutoinkaan sellaisille miehille jotka koen vastenmielisiksi vaikka miten kävis sääliksi. Pillu ei ole joku yleishyödyke joka kuuluu jaettavaksi kaikille riippumatta siitä haluatko vai et. Nainen ei ole joku hyväntekeväisyyslaitos. Jos ette kelpaa niin muuttakaa asenteitanne ja tapojanne ja hakekaa psyykkisiin ongelmiinne apua. Kelpaamattomuus löytyy itsestä eikä ole muiden vikaa. Hyvällä miehellä jolla on terve tunne-elämä on aina kysyntää.

    • nyt tämä

      menee väärille urille. Kaikistä tärkein olisi positiivinen huomio yleensäkin kaikkia kohtaan, ei ainoastaan niitä jota himoitaan vaan kaikkia kohtaan. Väittäisin aika varmasti, että kaikinainen haukkuminen loppuisi tälläkin palstalla jos kaikki saisi sitä huomiota. Ei tarvitse kuin kokea olevansa jotankin hyväksytty itsenään niin silti on tyytyväinen, mutta jos ei saa minkäänlaista hyväksyntää niin silloin tulee katkeraksi ja kaikke muuta.

    • kaikista ei voi tykätä. Mut mieluummin minä sit jo täysin välttelen ihmistä josta en pidä, kun että alkaisin väen vängällä juttua vääntämään jos ei edes kiinnosta.
      Positiivisuus kuuluu kaupan kassalle tai ylipäätään asiakas palveluun: pakko olla mukava niillekin, keistä ei pidä. Mutta vapaa-ajalla ei ole mikään pakko kaveerata ihmisen kanssa, joka ei itteään miellytä.

      Ja hei, nää on keskustelupalstoja.... omat mielipiteensä saa ja pitääkin ilmasta, joitakin pään aukojia tulee aina jostakin, mut nekin voi sitten jo tyystin jättää omaan arvoonsa. Helppo se ruudun takaanta on leukoja louskutella.

      • häh?

        "Mut mieluummin minä sit jo täysin välttelen ihmistä josta en pidä, kun että alkaisin väen vängällä juttua vääntämään jos ei edes kiinnosta."

        Mitä se henkilö on tehnyt sinulle jotta ansaitsee totaalisen dissaamisen? Ei siinä tarvitse mitään jutella kunhan jotenkin edes huomioi. Jos itse en pidä jostakin henkilöstä seksuaalisessa mielessä niin en minä sitä kuitenkaan totaalisesti dissaa, katson silmiin ja muuta kohteliasta käytöstä.


    • n 19

      Älä jauha paskaa. Ei naisena saa helpommin hyväksyntää/ihalilua tai edes seksiä.En ole saanut baarista kun kerran vaikka useammin olisin halunnut,mutta mies ei ole kutsunut luokseen. Ei kyl haittaa..irtopanot on aika paskoja yleensä.
      Eikä seksiä ANNETA. voi luoja ja jos säälistä panisi miestä niin mitä siitä ite saisi? ja sittehä täällä atm:t vasta lutkaksi haukkuiskin...

      • heh...

        "En ole saanut baarista kun kerran vaikka useammin olisin halunnut,mutta mies ei ole kutsunut luokseen."

        Varmasti olisit saanut enemmän jos olisit itse kysynyt. Mikä teitä naisia vaivaa? ylpeys tai joku muu?


      • djdlfdl

        "useammin olisin halunnut,mutta mies ei ole kutsunut luokseen."

        No ei miehetkään mitään ajatustenlukijoita ole. Mutta todennäköisesti ei kiinnostanut, jos ei mitenkään ehdottanut luokseen menoa.


      • powepqwp
        heh... kirjoitti:

        "En ole saanut baarista kun kerran vaikka useammin olisin halunnut,mutta mies ei ole kutsunut luokseen."

        Varmasti olisit saanut enemmän jos olisit itse kysynyt. Mikä teitä naisia vaivaa? ylpeys tai joku muu?

        Sehän on ihan hirveetä, jos nainen saa pakit. Se kasvojen menetys. Ja miehillähän ei ole tietenkään mitään vaikeuksia ottaa pakkeja vastaan, eeeeii.


    • Ihanaa yleistämistä

      En selvästikään ole määritelmäsi perusteella "Nainen", sillä en saa jatkuvasti aloitteita tai seksiäkään normaalissa elämässäni. Voin kyllä vakuuttaa, että anatomisesti ja henkisestikin olen nainen. Itseasiassa olen jopa melko naisellinen nainen, vaan en ole normaalipainoinen tai muutenkaan erityisen kaunis, ainakaan miesten kriteereillä. En todellakaan saa jatkuvasti alotteita, enkä saa niitä edes säännöllisesti. Turhaan siis kuvittelet, että kaikki naiset saisivat jatkuvasti alotteita ja/tai seksiä elämässään.

      Koska en ole perustanut omaa itsetuntoani miesten mielipiteille, en tarvitse alotteita tai seksiä pitääkseni itseäni kauniina, viehättävänä tai arvokkaana ihmisenä. Alotteiden puute ei haittaa, eikä seksinkään puute, sillä yksinkin voi pitää kivaa (mielestäni jopa kivempaa kuin kurjan, juuri baarista pokatun miehen kanssa). Toki joskus olisi mukavaa, että olisi mies. Olen kuitenkin mieluummin yksin kuin sellaisen miehen kanssa, joka ei edes olisi valmis suhteeseen ja jonka kanssa en näkisi yhteistä tulevaisuutta realistisena tavoitteena. Miksi siis antaisin seksiä myös ujommille miehille, kun en etsi edes seksiä itselleni? Aloitteita en tee ujommille miehille, koska en ensisijaisesti hae ujoa miestä kumppanikseni. Olen kyllä aiemmin seurustellut ujojenkin miesten kanssa, mutta homma ei toiminut, joten tarkoitus olisi kokeilla vähän jotain muuta.

      Näiden perusteella olenko siis ylimielinen, ryöhkeä, kiittämätön ja itsekeskeinen? Totta kai olen itsekeskeinen, enkä pyytele edes anteeksi sitä. Pakkohan se on olla, koska kukaan muu ei tule puoliani pitämään, jos en itse sitä pidä. Röyhkeä en ole, koska alotteita vastaanottaessani kieltäydyn kohteliaasti, enkä johda miehiä harhaan antamalla heidän tehdä ymmärtää enempää. Kiittämätönkään en ole. Ylimielinen saatan olla, mutta en jaksa niin paljon murehtia muitten mielipiteistä, että tästä välittäisin.

      Kehottaisinkin ap:ta miettimään, mitä hän voi tarjota naiselle. Onko olemassa tilanteita, joissa et olisi ujo? Tai voisitko jollakin tapaa päästä ujoudestasi eroon? Olin itsekin aiemmin todella ujo, mutta olen pitkälti kasvanut siitä ulos. Olen yhä joissakin tilanteissa ujo, mutta en kaikkialla. Jos korostat sitä, mitä hyvää sinussa on, ja kohdistat aloitteesi naisiin, joihin sinulla on realistiset mahdollisuudet, etkä vonkaa vain seksiä, vaan oot valmis muuhun, saatat saada lopulta sen mitä kaipaat.

      • oho!

        "Aloitteita en tee ujommille miehille, koska en ensisijaisesti hae ujoa miestä kumppanikseni."

        Ihan niinkuin ujossa miehessä olisi jotain "vikaa"! Mistä tiedät jonkun miehen ujoksi ennen kuin teet aloitteen?


      • asdasdasddas

        //offtopic
        yllättävän kovat keskustelut on tullut mun baarin jälkeisestä kännipostauksesta jota vain hieman komppasin krapulapäissäni eilen aamulla. Luulin tätä varmaksi nollapostaus materiaaliksi, mutta ilmeisesti oli tarpeeksi laaduton
        //offtopic end
        Mun mielestä sun postauksessa on ristiriitaista se että sanot että et saa aloitteita mutta kommentoit myös miten reagoit aloitteisiin jotka eivät sinua kiinnosta. Moni ketjun kirjoittaja on myös tajunnut asiat tahallaan väärin että pisäis antaa pillua ihmiselle jota ei oikeasti halua. Alkuperäinen ajatus kännipäissäni oli kuitenkin antaa positiivisen fiiliksen kiertää eli te naiset jotka saatte jatkuvasti aloitteita ihailua seksiä ja muuta, niin miksi ette voi jakaa tätä eteenpäin myös hieman epätäydellisemmille miehille. Kaikkien asioiden ei tarvitse välttämättä johtaa seksiin mutta olen minä tälläkin palstalla lukenut miesten "positiivisista kokemuksista" kun nainen ei annakkaan tylyjä pakkeja vaan juttelee ystävällisesti. Nyt hain vain sitä että naisetkin tekisivät jotain vaikka onnistuminen ei olisikaan satavarmaa vaikka se naisten kannalta usein onkin.

        Edelleenkin minusta sinä olet röykeä toiseten aloitteilla loisija jos et itse tee aloitteita vaikka sinulle niitä kokoajan satelee vaikkakin epämieluisia sellaisia. Valitsin sanan ujo aloitukseeni hieman tarkoitushakuisesti koska se on oikeasti aika vähän määrittelevä sana. 80% ihmisistä voi kuvailla itseään ujoksi eli hain tuolla vain mahdollisimman paljon samoja sieluja. Ns ujo olen itse siinä mielessä että keskustelu ei minulta suju aivan luontevasti kenentahansa kanssa vaan tarvitsen yleensä oman valmiiksi mietityn ice breakerin jonka jälkeen keskustelu voi alkaa rullata vastapuolesta riippuen. Minä olen ehkä jopa liikaakin kunnian mies eli en vonkaa seksiä enkä myööskään sitä kautta saakaan seksiä. Lähtökohtani on aina naiseen tutustessa siinä että siitä alkaisi mahdollinen pitempi seurustelu. Pitkään ilman seksiä oleminen on kuitenkin nyky yhteiskunnasa varsin epänormaalia enkä voi kieltää etten seksiä haluaisi, mutta ensisijaisena tavoitteenani on aina parisuhde.


      • nf6n8ib87

        Eli tiedoksi vain ujoille miehille: Ei kannata yrittää rohkaista itseään ja tehdä aloitteita naisille. Naiset nimen omaan vihaavat ujoja miehiä.


      • Täsm.
        asdasdasddas kirjoitti:

        //offtopic
        yllättävän kovat keskustelut on tullut mun baarin jälkeisestä kännipostauksesta jota vain hieman komppasin krapulapäissäni eilen aamulla. Luulin tätä varmaksi nollapostaus materiaaliksi, mutta ilmeisesti oli tarpeeksi laaduton
        //offtopic end
        Mun mielestä sun postauksessa on ristiriitaista se että sanot että et saa aloitteita mutta kommentoit myös miten reagoit aloitteisiin jotka eivät sinua kiinnosta. Moni ketjun kirjoittaja on myös tajunnut asiat tahallaan väärin että pisäis antaa pillua ihmiselle jota ei oikeasti halua. Alkuperäinen ajatus kännipäissäni oli kuitenkin antaa positiivisen fiiliksen kiertää eli te naiset jotka saatte jatkuvasti aloitteita ihailua seksiä ja muuta, niin miksi ette voi jakaa tätä eteenpäin myös hieman epätäydellisemmille miehille. Kaikkien asioiden ei tarvitse välttämättä johtaa seksiin mutta olen minä tälläkin palstalla lukenut miesten "positiivisista kokemuksista" kun nainen ei annakkaan tylyjä pakkeja vaan juttelee ystävällisesti. Nyt hain vain sitä että naisetkin tekisivät jotain vaikka onnistuminen ei olisikaan satavarmaa vaikka se naisten kannalta usein onkin.

        Edelleenkin minusta sinä olet röykeä toiseten aloitteilla loisija jos et itse tee aloitteita vaikka sinulle niitä kokoajan satelee vaikkakin epämieluisia sellaisia. Valitsin sanan ujo aloitukseeni hieman tarkoitushakuisesti koska se on oikeasti aika vähän määrittelevä sana. 80% ihmisistä voi kuvailla itseään ujoksi eli hain tuolla vain mahdollisimman paljon samoja sieluja. Ns ujo olen itse siinä mielessä että keskustelu ei minulta suju aivan luontevasti kenentahansa kanssa vaan tarvitsen yleensä oman valmiiksi mietityn ice breakerin jonka jälkeen keskustelu voi alkaa rullata vastapuolesta riippuen. Minä olen ehkä jopa liikaakin kunnian mies eli en vonkaa seksiä enkä myööskään sitä kautta saakaan seksiä. Lähtökohtani on aina naiseen tutustessa siinä että siitä alkaisi mahdollinen pitempi seurustelu. Pitkään ilman seksiä oleminen on kuitenkin nyky yhteiskunnasa varsin epänormaalia enkä voi kieltää etten seksiä haluaisi, mutta ensisijaisena tavoitteenani on aina parisuhde.


    • Ujo-o mies

      En ole kertaakaan tehnyt aloitteita, eikä mulla ole kuin positivista sanottavaa naisten aloitteellisuudesta ja aktiivisuudesta. Tuossa asiassasi ei ole edes kysymys kiittämättömyydestä ja röykeydestä, siis jos joku ei valmis miellyttämään, harrastamaan seksiä tai buustmaan jonkun itsetuntoa, huolimatta siitä vaikka miten paljon toineosapuoli sitä haluaisi tai olisi itse siihen valmis.

    • "Kun te saatte jatkuvasti aloitteita ja seksiä niinkuin ihan normaalielämässä niin oletteko koskaan ajatelleet antaa hyvän kiertää." - Kyllä, toki, jos se jotakuta ilahduttaisi. - Mutta kun miehet vain eivät tahdo aloitteita enää yli 4-kymppisiltä naisilta... ;)

      • nuorempi mies

        Kyllä voisin amatsooni puuman kanssa kerran kokeilla sänkyjumppaa jos tilaisuus tulisi.


      • joxer-180

        Kyllä halutaan.


    • "Mitä se henkilö on tehnyt sinulle jotta ansaitsee totaalisen dissaamisen? Ei siinä tarvitse mitään jutella kunhan jotenkin edes huomioi. Jos itse en pidä jostakin henkilöstä seksuaalisessa mielessä niin en minä sitä kuitenkaan totaalisesti dissaa, katson silmiin ja muuta kohteliasta käytöstä. "

      Jos samassa pöydässä istuis esim. baarissa, niin kyllä mä nyt moikkaisin, mutta en siltikään tuntisi huonoa omaatuntoa siitä, etten enempiä ole keskustellut tai huomiota osoittanut.
      Ja mä en tarkoittanut seksuaalisessa mielessä, vaan ihan kaikessa mielessä.
      En mä mene tutustumaan vaan sellasiin ihmisiin, jotka kiinnostavat mua seksuaalisesti, vaan sellasiin, jotka kiinnostaa mua muutenkin.

    • ei helppoa käytännös

      Aha. Kyllä varmasti annan heti vastinetta kun kohtaan vapaan mieleisen miehen joka minusta kiinnostunut. Aloite kuitenkin tehtävä että saa homman rullaamaan.

    • totuussssssss

      Aloitus on tämän palstan joillekin miehille tyypillistä VAINOHARHAISTA SOOPAA.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1665
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1322
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      283
      1237
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      112
      1072
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      917
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      855
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      227
      820
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      739
    9. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      20
      729
    10. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      721
    Aihe