Morjens Oulun seudulla asuvat!
Onko kellään tietoa onko Oulun alueella mitään harraste "joukkuetta" mikä olisi kesän ajaksi käynnissä. Myös nuorille?
Tarkoitan sellaista tiimiä, mikä pelailee 1-2 krt viikossa harraste pohjalta, myös kesän aikana?
Salibandy harraste oulu?
säbäilijä
5
2956
Vastaukset
- säbä000
Merikoski sbt:llä osa joukkueista pelaa myös kesällä ja nimen omaan harrastesäbää. Riippuu, minkä ikäsistä on kyse. Kannattaa kysellä oman ikäluokan joukkueiden yhteyshenkilöiltä suoraan. Toivottavasti tärppää: salibandy on kiva laji!
- olstyttö
Moi! Kannattaisi alkaa pelaamaan olssalibandyssä :) itse ilmoittauduin just, koska nyt on ilmoittautuminen käynnissä :)
- www.ofbc.fi
Oulun FloorBallClub (www.ofbc.fi) tarjoaa harraste ja kilpatoimintaa lapsille, nuorille ja aikuisille. Kannattaa käydä tutustumassa seuran sivuilla.
- nussutu96
www.ols.fi/salibandy
- tietämätön
pääsiskö 98, 97:n joukkueeseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3638123Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592462Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60843- 71836
- 25806
- 64802
- 55793
- 46766
- 11746
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68693