Miehelläni ja hänen äidillään on ollut hyvin läheinen suhde. Mikä on normaalia äidin ja pojan välistä läheisyyttä, mikä menee insestin puolelle? Aikuisikään ehtinyt mieheni tapasi viettää viikonloppuja äitinsä luona yötä ja vielä minut tavattuaankin yöpyä siellä, vaikka hänellä oli omakin koti. He kävivät yhdessä saunassa, kun taas minut laitettiin eri pukuhuoneeseen kuin mieheni, kun kävin saunassa, ja saunassakin oltiin mieheni kanssa eri aikaan, siis silloin kun seurusteltiin. Mieheni äiti kutsui miestäni Kultaseni nimellä ja kirjoitti tälle, että olet ilma, jota hengitän! Äitinsä myös hipelöi miestäni minun nähtenikin, keimaili ja flirttaili miehelleni. Mieheni sai raivokohtauksen, jos arvostelin äitiään ja meinasi käydä kimppuuni ja kävikin pari kertaa. Mieheni kutsui äitiään Pikku-Maijaksi (etunimi muutettu). Minua ei kutsu noin hellillä nimillä, vaan nimestäni väännetyllä lempinimellä, joka ei ole järin kaunis.
Äidin ja aikuisen pojan välinen suhde
8
10059
Vastaukset
- on kuin onkin!
Sukurutsaukseksihan tuota on tapana sanoa.Vai jäikö se vain puheasteelle?
- nainen
Se, että yöpyy joskus äitinsa luona ei liene
mitenkään epänormaalia, mutta tuo saunajuttu
kuulostaa jo oudolta, mikäli kyse ei ole siitä,
niinkuin nähtävästi ei ole, että äiti olisi niin huonokuntoinen, että tarvitsisi apua.
Äidillä ja lapsella voi olla hyvinkin läheiset suhteet, hellittelynimiäkin voi käyttää ja tuollaiset reilut normaalit halaamiset ovat joillekin ihmisille ihan tavallisia. mutta
kyllähän raja on olemassa. Vähän tuossa oli liioittelun makua siinä suhteessa. Voi olla, että olet oikeassa.- n27
on normaalia!
- nelikymppinen aikapoika
n27 kirjoitti:
on normaalia!
Saunominen on paitsi normaalia, myös hauskaa ja erinomainen tapa viettää aikaa yhdessä ikään, sukupuoleen ja sukupolveen katsomatta, mutta mielestäni tuollainen käytös ei ole:
"He kävivät yhdessä saunassa, kun taas minut laitettiin eri pukuhuoneeseen kuin mieheni, kun kävin saunassa, ja saunassakin oltiin mieheni kanssa eri aikaan, siis silloin kun seurusteltiin."
Minulla on vanhempieni kanssa yhteinen rantasauna ja siinä ei katsota kuka kenenkin kanssa löylyttelee. Periaatteessa kylvetään pariskunnittain, mutta käytännössä lauteilla istuu ne, jotka kulloinkin tuntevat tarvetta nakella löylyjä. Jutun sekoittaa somasti kymmenen vuoden kahta puolta olevat lapseni, jotka tietenkin uivat ja saunovat saman verran kuin me aikuiset yhteensä... Aikanaan seurustelin viitisen vuotta myös sellaisen naisen kanssa, jolle oli itsestäänselvyys, että hänen perheensä mökillä on kaksi saunaryhmää: hän, minä ja hänen isänsä ja sitten "anopinkokelaani" erikseen yksinään. Loogista, kun ottaa huomioon, että meitä oli kolme kovaa saunojaa ja yksi, joka kävi vain peseytymässä ja vähän lämmittelemässä. - ei mamman poika
n27 kirjoitti:
on normaalia!
siinä on jos poika saunoo Äitinsä kanssa eikä morsiamensa ? Jos Äiti tarvitsee apua saunassa olisi normaalia jos morsian samaa sukupuolta olevana auttaisi. Kyllä minusta kuulosti aika pervolta. Ihmettelen myös morsiamen valintaa. Mikä tuollaisissa miehissä vetää puoleensa kun tarjolla on itsenäisiä ja ihan kohtuullisen näköisiäkin ?
- valkovuokko
ei mamman poika kirjoitti:
siinä on jos poika saunoo Äitinsä kanssa eikä morsiamensa ? Jos Äiti tarvitsee apua saunassa olisi normaalia jos morsian samaa sukupuolta olevana auttaisi. Kyllä minusta kuulosti aika pervolta. Ihmettelen myös morsiamen valintaa. Mikä tuollaisissa miehissä vetää puoleensa kun tarjolla on itsenäisiä ja ihan kohtuullisen näköisiäkin ?
Se on epänormaalia jos mies saunoo äitinsä kanssa,eikä morsiamen kanssa.Minä laittaisin sinuna kyllä miehen valinnan eteen,kumpi on tärkeämpi miehelle tärkeämpi morsian vai äiti ja lähtisin sinuna kyllä kävelemään tuosta perheestä.On kyllä sairasta touhua.
- Pelle Peloton
valkovuokko kirjoitti:
Se on epänormaalia jos mies saunoo äitinsä kanssa,eikä morsiamen kanssa.Minä laittaisin sinuna kyllä miehen valinnan eteen,kumpi on tärkeämpi miehelle tärkeämpi morsian vai äiti ja lähtisin sinuna kyllä kävelemään tuosta perheestä.On kyllä sairasta touhua.
Ei tainnut mennä jakeluun eh? Siis en ole väittänyt että se olisi normaalia vaan nimenomaan kysynyt että mitä normaalia siinä on ? Joko et ymmärtänyt viestiäni tai vastaus viestisi oli tarkoitettu jollekulle muulle!
- Jesse
Miehesi?Sanot tommosta olentoa mieheksi?
Mikä siinä "miehessäsi" aikoinaan sytytti sinut?
Ja että kaveri sai vielä raivokohtauksia jos vähän kyselit asioita?
Ei hyvä Jumala mikä näitä naisia vaivaa.Antaisit sen mammanpojan saunoa sitten äitinsä kanssa lopub ikäänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537790- 614360
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1403983Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233902Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423300Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383208Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253195- 482913
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422721- 492484