Erosin n. 1,5v sitten kihlatustani, avomiehestäni, jonka kanssa oltiin yhdessä pari vuotta ja asuttu yhdessä puolisen vuotta.
Juttu meni niin, että toin uuden ystäväni (n) vierailulle kotiimme. Kyläily tiivistyi, sillä halusin auttaa häntä, hän joutui asumaan ilkeän exänsä kanssa ja minä kilttinä, hellänä ihmisenä tarjosin yöpaikkaa.
Lopulta avomieheni petti ja jätti tämän "ystäväni" vuoksi. Jouduin sairaalaan vakavan romahduksen vuoksi. Tänä aikana hän lähetteli viestejä, että tahtoisin yrittää uudestaan. No, sanoin sitten jonkin ajan kuluttua, että en halua jatkaa suhdetta (sillä tiesin että hän oli tämän toisen kanssa sen ajan, kun olin sairaalassa).
Hän oli että "ok". Nykyään olen kihloissa unelmieni miehen kanssa, ja hän on yhä tämän naisen kanssa, "kihloissa" ja menossa naimisiin.
Silti kun tavataan esim. baarissa, hän vonkaa kuinka ikävöi mua. Myös ollessani vielä sinkku, harrastimme usein seksiä hänen naisensa tietämättä. Eli hän petti.
Vielä tänäkin päivänä hän selittää kuinka haluaisi olla mun kanssa, yrittää suudella ja tulla lähelle. Tämä ärsyttää ihan sikana. Haluaisin pistää välit poikki, mutten oikein tiedä miten. Hän on kova juomaan ja todella väkivaltainen, ja hänellä on kytköksiä alamaailmaan ja hänellä on aseita ym.
Mitä teen? Olen yrittänyt sille naikkosellekin selittää että hän petti. Mutta ei usko.
Ero kaivertaa vieläkin...
eroon exästä
0
205
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot981030- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648