Kertokaas mulle millä teette vaikutuksen meikäläiseen???
-sun työpaikkas / ihan sama
-sun ulkonäkös / ihan sama
-sun omaisuutes /ihan sama
Otetaan hypoteesi eli maallinen ei tehnyt vaikutusta
ja olet pukeutunut koko peittävään säkkiin kuten sata muuta
baarissa.
Mikä on se lause/teko millä saat multa jonkun muun
reagtion kun jäätävän hyvästit?
Mikä on se millä teet vaikutuksen täydelliseen jääprinssiin?
No niin Ladyt
19
217
Vastaukset
- sä oot ihan sama
Miksi minun pitäisi tehdä vaikutusta sinuun? Ei viitsi vaivautua kun helpommallakin pääsee.
- lady=arvo syntaxi
Epäilen ...Surullisempaa on, että et pystynyt edes vastaamaan.
Täytynee tarkentaa, että "Lady" merkitsi tässä naista ei miestä tai
keskenkasvuista =) - ihan sama mullekin
lady=arvo syntaxi kirjoitti:
Epäilen ...Surullisempaa on, että et pystynyt edes vastaamaan.
Täytynee tarkentaa, että "Lady" merkitsi tässä naista ei miestä tai
keskenkasvuista =)Hymiöt ja tuo "reagtio" tekee sinusta niiiiiiiin vastustamattoman että luovun suosiolla edes yrittämättä.
- Lady Life
"Jäähän" ei voi millään tehdä minkäänlaista vaikutusta, jää on kylmää ja kovaa, ei ota mitään vastaan. Lämmitä ittes, lämpö luo vastakaikua, elämästä tulee helpompaa - ja vaikutuksen tekemisestä.
- Kylmääkin kylmempi
Mietihän itse sitä miten saat täydellisen jääprinsessan sulaksi..
- Ei silti kiinnosta
Oleksä koskaan nähnyt puhalluslamppua näin läheltä?
- ihan totta hei
En niin mitenkään. Varsinkin jos on ennakko-odotus asenteella:ihan sama. Näytätkö happamalta?
Vai kivikasvolta jolla ei ilmekään värähdä? Ainakaan ihan sama-persoonan seurassa. - päivänsäde,
Täydellinen jääprinssi? Sori, ei kiinnosta.
- ---?---
Miksi ihmeessä haluaisin ikinä tehdä vaikutuksen ihmiseen, joka kirjoittaa "reagtio"?
- Veikkaaja M
Olet pillua vailla, joten siinä se. Menikö oikein?
- lady who
Mä nielen..
- Ap
Täytyy sanoo, et toi viimenen oli ainakin omaperäsempi ku muut.
Mut ehkä tähän on vaika suhtautua ihan okein ja saatta olla,
että ajatustanikaan ei saanut tässä kiinni kukaan...
Tietäs viel itsekkin mitä koitti sanoa...
Nyt ei ollut kyse pillusta vaan vaikutuksen tekemisestä...
Sen pillun ehtii sit joskus. - Kiemuraisella,
tummahkolla ja tilannetajuisella huumorillani.
Älyggyydellä höystettynä.
Siihen viimeistään lankeavat.- ap
Hmm...kieltämättä...älykkyys on seksikästä.
Saa kyl olla aika älykäs, mut ei huono...laisinkaan...
saattaisin langeta. =/
- eojnsl
Jos nyt yrittää miettiä lähtötilannetta, että menee baariin ja siellä on useita miehiä ja naisia, niin miksi kukaan lähestyisi sellaista miestä, joka on kivikasvoinen eikä osoita millään lailla olevansa kiinnostunut yhtään mistään tai kenestäkään? Kyllä minä ainakin lähestyisin miestä, joka vilkuilee minua ja hymyilee, joten niistä voi päätellä, että minä miellytän häntä ulkoisesti. Ihmisen tärkein aisti on kuitenkin silmät, jota kautta ensivaikutelma luodaan.
Sorry AP, mutta en lähestyisi sinua. Kylmä käytös antaa vaikutelman, että et ole kiinnostunut juuri minusta. Itse etsin baarista kivaa sinkkumiestä elämänkumppaniksi enkä mitään haasteellista masennuspotilaalta näyttävää miestä, joka lähinnä näyttää miettivän päiviensä päättämistä.- ap
Baari nyt sen takiat et ihmiset käy siellä...suurinosa.
En mitenkään. Ei mun ole mikään pakko yrittää tehdä mitään vaikutusta enkä siihen ikinä edes pyri. Samaten muhun ei voida tehdä vaikutusta vaan minä kiinnostun jos kiinnostun ei siinä toisen tarvi mitään apinateppuja tehdä eikä niillä edes onnistuisi mun kiinnostusta nostattaan.
Noi jutut loksahtaa paikoilleen ihan itestään, jos loksahtaa.- kyllä**
komppaan kyllä täysin papua tässä.
- Ap
Ei huono tämäkään =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2719647- 766640
- 286296
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni996075Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv435929Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h1015821- 635235
- 454950
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on604290- 503900