Oletko koskaan ollut homobaarissa

GayKay

tai voisitko mennä? Miksi/miksi ei?

14

114

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Outoja hemmoja:.!1%#
      • Pitempi long play:.!

    • Joo, monastikin yhteen aikaan. Yks heteromies-kaveri sinne aina veti mukaansa, kun sillä oli siellä paljon kavereita (naisia, älä kysy :P).

      Nytkin jos menisin, olis varmaan paljon tuttuja siellä (Turussa on periaatteessa vain yksi "virallinen" homobaari)itelläkin, . Ja siellä on yleensä paras meininki, jotenkin välitön. On nyt ollut vaan hiljaisempaa itellä baari-rintamalla. Sitä se vanhuus teettää..

      • Siis kuinka se oli:.

        .

        siis sillä miehellä oli paljon miesten miehiä eikun naisia

        .


      • y.b kiillottaa
        Siis kuinka se oli:. kirjoitti:

        .

        siis sillä miehellä oli paljon miesten miehiä eikun naisia

        .

        He, joo, heteromies, jolla on paljon lesbo ja bi-naiskavereita meidän hetero-naiskavereiden lisäksi :D On sillä mieskavereitakin, mutta ne taitaa olla enempi hetskuja. Mulla taas ehkä enempi homokavereita, jaa no, on lepakkojakin..

        Tää vissy toimii hyvin hanojen ja peilien kiillottamiseen, kannattaa kokeilla :)


      • cs
        y.b kiillottaa kirjoitti:

        He, joo, heteromies, jolla on paljon lesbo ja bi-naiskavereita meidän hetero-naiskavereiden lisäksi :D On sillä mieskavereitakin, mutta ne taitaa olla enempi hetskuja. Mulla taas ehkä enempi homokavereita, jaa no, on lepakkojakin..

        Tää vissy toimii hyvin hanojen ja peilien kiillottamiseen, kannattaa kokeilla :)

        Olen Turussa ollut homojen bileissä TÖISSÄ


        aiai, keitä siellä näinkään:) blondi naisiakin..........................yb?



        :D


    • noin 30v mies

      Olen ollut. Ihmettin että ompa täällä naisia ja sitten ikävä kyllä valkeni että olen gaybaarissa :( Otettiin siinä sitten pari olutta silti, mutta sitten oli pakko lähteä johonkin missä olisi varmemmin hetero naisia. Ihan mukava oli ja vähän pari lesboa kyttäsi ensin vähän, mutta mitä sitten. Kyllähän minäkin vähän saatan kytätä jos homoja tulee käsi kädessä johonkin kaljajuottolaan.

    • Käykö heti kiinni

      .

      käykö ne homot heti kiinni ensimmäiseen uhriinsa

      .

    • En ole, enkä menisi. Normibaarissakin on tullut törmättyä homoihin ihan liiaksi.
      Ei jaksa kuunnella sitä jaktkuvaa vonkaamista...

      • helenapillu2

        No nyt Richartti tiedät miltä useimmista naisista tuntuu heterobaarissa. Ei jaksa kuunnella sitä jatkuvaa vonkaamista...


    • c'babe

      Juu kai. Näin olen epäillyt joskun, mut tarkoituksella en ole mennyt. Olen kyllä ollut homon kanssa baarissa, tosin heitä olen kutsunut koulukaveriksiksi tai työkaveriksi tai tuttavan veljeksi ja ihan heidän omilla nimillä :)

    • Yhtä baaria mainostettiin joskus heteroystävällisenä homobaarina. Siellä käynyt muutaman kerran ja eipä niitä homoja kovin montaa silloin silmiini pistänyt. Henkilökunta saattoi olla vähän poikiin päin kallellaan, mut kyllä se muuten ihan normi keskustan baarilta vaikutti.

      Kaikenlaisia mainoskikkoja ne keksiikin...

    • Olen käynyt ja voisin mennä uudestaankin.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1685
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1332
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      283
      1237
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      112
      1072
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      917
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      865
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      229
      824
    8. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      20
      749
    9. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      739
    10. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      39
      722
    Aihe