Olen miettinyt teltan hankkimista. Aika vähän tulee liikuttua kotimaassa, mutta JOS nyt tulisi lämmin kesä niin olisi ihan hauskaa kierrellä myös leirintäalueita. Mökkejä ei parhaaseen sesonkiaikaan välttämättä ole vapaana (ilman etukäteisvarausta jo paljon aikaisemmin ja minulla on tapana lähteä spontaanisti) eikä minulla olisi mitään telttayöpymisiä vastaan.
Se vain mietityttää että kuinkahan teltan saa yksin pystytettyä. Meneekö hermot?
Telttailetko?
19
151
Vastaukset
- en todellakaan
En missään tapaukses 1970 jälkeen..
Haluu tulla ammutuks telttaan..tai puukotetuks.- häh?
Mitä tapahtui 1970? Armeija päättyi?
Minä olen telttaillut viimeksi joskus lapsena kotitaloni pihalla, mutta eipä tuota ole tullut enää aikuisena harrastettua. Isoveljeni telttailee todella paljon, sillä hän harrastaa vaellusta ja jotain ihmeen erämatkailua. - jep jep
lue muutaki ku Aku Ankkaa =)
- teltta yksin pystyyn
Jos hankit helposti pystytettävän teltan, mitään ongelmia ei pitäisi tulla vaikka olisit yksin liikkeellä. Katso vaikka täältä esimerkkivideo: http://www.youtube.com/watch?v=lfwyLYcL1zo
- eplll3
Hei Fanny, kiitos hyvästä vinkistä. Voisin käväistä eräkaupassa kysymässä, että minkä hintaisia ovat sellaiset 2 hengen teltat, jollaisen saa pystyyn tumpelompikin naisihminen. Itselläni on aika niukka lomabudjetti (kiitos auton hajoamisen!), joten telttailu voisi olla hauska tapa nähdä Suomea ja miksei muutenkin Pohjoismaita.
Mahtaakohan tuo aiempi kirjoittaja viitata vuodella 1970 Bodomjärven surmiin? Mutta sehän tapahtui jo aiemmin. - Hulvatonta
Kerrankin kysymys mikä kohdistettu ATM:ien ydinosaamiseen! Jos eivät nämä miehet osaa vastata miten saada yksinään teltta pystyyn, niin ei sitten kukaan! Näillä kun ei muunlaisia kokemuksia olekaan. XD
- Teltta pystyyn!!!
Juuh telttan saa pystyyn hyvin helposti.
- aaaaateeeeämmmmmmmmm
Mene sinä vain hotelliin senkin rikas emakko.
- Rietas Poikamies
Tosimiehellä on aina teltta pystyssä.
- Reipas Poikamies
Tosi hauskaa, ja minä en ole tämä alter ego.
- Rietas Poikamies
Reipas Poikamies kirjoitti:
Tosi hauskaa, ja minä en ole tämä alter ego.
Niin onkin. Enkä minä tämä.
- Reipas Poikamies
Kyllä telttailen. Ajelen usein Suomen kesässä telttakamat matkassa ristiin rastiin suvea motskarilla (tämä kesä nyt saattaa olla sen suhteen muutos) ja toki leirintäalueet on tuttuja, tosin ihan luontookin olen majoittunut reissussa. Ruuanlaitto trangialla aamuraikkaassa luonnossa on sitä parhautta.
Ns. paremmat teltat ovat helppoja pystyttää, ei se nyt ole kummoinen asia opetella. - mr_groove
Helppoja nykyteltat on pystyttää kun et osta ihan halvinta merkettitelttaa. Ehdottomasti kannattaa ostaa 2-kerrosteltta. Ne pitävät hyvin vettä ja ilma vaihtuu hyvin. Harjoittelet vaan pari kertaa kotipihalla, kuivassa säässä, jotta homma käy ripeäst siitten kaatosateessa. Hyvässä teltassa saa kyllä parhaat unet kesällä.
Ei ole armeijan jälkeen ollut kiinnostusta telttailuun, ei tosin ollut ennen armeijaakaan.
Ehkä voin kokeilla kun olen saanut prätkän hankittua.- halukas mies
Mulla on aina teltta pystyssä..vink vink .
- White wolf
Telttailen. Yritän päässä kesällä Kilpisjärvelle patikoimaan koiran kanssa tunturiin, siellä ei tartte puukotuksia pelätä. Mutta maisemat on henkeäsalpaavan upeat
- stadin m
Joo., teltassa on tullut vietettyä yhteenlaskettuna varmaan jokunen kuukausi. Tosin viime vuosina lähinnä sormilla laskettavia määriä.
Joka tapauksessa pikkuisen olen elätellyt ajatusta, jos polkisi parin-kolmen päivän matkan mökille ja yöpyisi reissun päällä teltassa. Saa nyt nähdä, ehtiikö kunto karttua sanoista tekoihin.
Milloinkas lähdetään koestamaan telttaa? ;) - jackaroo
Telttailu voisi olla kyllä ihan hauskaakin, jos vain sää ja seura olisivat kunnossa. Armeijassa on tullut viimeksi telttailtua ja sitä ennen joskus lapsena takapihalla tuli vietettyä jokunen yö.
Mutta eipä tuota telttaa varmaan ihan mihin tahansa uskalla alkaa pystyttämään ja siinä nukkumaan, ei ainakaan täällä pk-seudulla. Pyöräreissu halki Suomen teltassa nukkuen voisi olla varmasti ihan mukava kokemus. - Muistakaa
Telttailevalla naisella ei tee mitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19311626
- 585499
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462797- 402415
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131881Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441865Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k141839Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291764Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61516Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421498