Vatsanahka roikkuu... :(

Vatsanahka 86

Olen 24.vuotias ja olen painanut 130kg ja raskaana ollessani painoin pahimmillaan 140kg... Olen nyt 79 kg/168cm ja ravannut jumpalla vuoden ajan vähintään kolme kertaa viikossa ja yläkropassa on selvästi tapahtunut kiinteystä mutta vatsa roikkuu ja pahasti... Kun laitan farkut jalkaan niin maha jää roikkumaan farkkujen yli.. Napa roikkuu alas päin ja kauheat rutut...Ja rahaa minulla ei ole leikkauksiin... en enää tiedä mitä tehdä?...Oon jo miettinyt että jos rupeis vaan lihottaan vähä takas niin ois ainaki kiinteä maha..

9

727

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Severina<3

Älä nyt itseäsi tahallasi lihota, kun olet jo nyt lievästi ylipainoinen.

Osta sellaiset muotoilevat korkeavyötäröiset alushousut tai vyötäröliivi, alusvaateosaston myyjä neuvoo kyllä.

Tai pyydä lääkäriä arvioimaan, onko löysästä nahasta terveydellistä haittaa, jolloin voisit ehkä saada vatsan muotoiluleikkauksen julkisella puolella.

• Mahtava pudotus! :)

Aivan, hyviä alusvaatteita.

Mutta ei kannata jättää arviota lääkärille ;). Käy valittamassa, että poimut haisevat ja kuinka se sua ahdistaa ja kaikkea mahdollista valivali, kutiaa, tulee ihottumaa... Kaikkea superkamalaa. Jos ei kirjoita lähetettä, valita seuraavalle.

Ekaksi kuitenkin laihduta itsesi normaalipainoiseksi ja jatka liikumista. Jonkin verran se nahka voi vielä palautua.

• .
        Mahtava pudotus! :) kirjoitti:

Aivan, hyviä alusvaatteita.

Mutta ei kannata jättää arviota lääkärille ;). Käy valittamassa, että poimut haisevat ja kuinka se sua ahdistaa ja kaikkea mahdollista valivali, kutiaa, tulee ihottumaa... Kaikkea superkamalaa. Jos ei kirjoita lähetettä, valita seuraavalle.

Ekaksi kuitenkin laihduta itsesi normaalipainoiseksi ja jatka liikumista. Jonkin verran se nahka voi vielä palautua.

Totta! Ja napakin voi tulehtua, jos se on kamalan ihopoimun peitossa. Jos korjausleikkaukselle on lääketieteelliset perusteet, niin Kela korvaa sen. Sama juttu kuin rintojen pienennysleikkauksessa.

• lajitoveri---

HIENO SUORISTUS! Hyvä hyvä! :)
      Itsellä sama ongelma, vatsa ja kädet! Kirjoitin äsken uudet ketjun ja sitten huomasin tämän.

• Palautuu kyllä

Tuota noin, sullahan on vielä kymmenisen kiloa ylipainoa - onko varmasti ihan nahkaa vaan? Olen sinua huomattavasti kevyempi, ja mulla roikkuu kyllä ihan ehtaa rasvaa farkun yli.

Olet tosi nuori, joten kyllä se siitä vielä palautuu ihokin. Valtava pudotus, joten vuosi on vielä lyhyt aika.
      Onnittelut pudotuksesta ja lapsesta.

Nauti elämästä, kyllä masukin vielä pienentyy ja pinkeytyy.

• vatsanahka86

Kävin lääkärillä ja lähete tuli heti :) ei se muutaku vilassu sitä ja sano että jos laitan lähetteen plastiikkakirurgille :D olin niin shokissa ja kysyin että niinkö? sitte se kysy multa että onko mulla sitten jotain muuta ehdotusta asiaan millä sen pois sais? sanoin vain että ei... en vaan voinut uskoa että se kävisi noin helposti, oli varmaan niin kauheen näkönen roikku nahka :/ ja kauheemmaks se vaan tässä tulee kun kuntoilee mutta nyt on motivaatiokin kohdillaan kun tietää että voi kuntoilla ja saa joskus sen nahan pois :) ja kauheemmaks se kyllä vaan näyttää menevän kun laihtuu lisää :/ on varmaankin toisella puolella vatsaa enemmän lihaksia kun näkyy kun napa roikkuu toiseen suuntaan enemmän kuin toiseen. Iloinen laihduttaja :)

• liikuntaa

• Onneks

Hieno homma!

Lääkäri ei moittinut, vaikka tällä palstalla riittää näitä tietäjiä liikunnan lisäämisestä ja hitaammasta laihduttamisesta. Joillain vaan jää roikkumaan kun ikää on eikä geenit suosi.

• skåååålsille

Onneksi olkoon! Oli hyvä lääkäri. Ihanaa elämää toivotan sinulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      27
      3019
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe