Näyttää teinitytön vartalolta ja y.b on omien sanojensa mukaan varsonut nelikymppinen nainen.
Ei mene läpi.
http://www.aijaa.com/v.php?i=007927959208.jpg
Onko tämä muka y.b?
10
79
Vastaukset
- Hähä!
y.b hiljaa :D
- c'babe
y.b on samalainen henkilö kuin timanttia.
Molemmat haluaisvat olla niin kovasti parrasvaloissa, mutta rahkeet eivät riitä.- c'babe
No täh? Joskus on nm. timanttia kommentoinut, mut paremmin kyl tunnen ybiksen tältä palstalta :)
- arvioija.
Naisen vartalohan tuo, mutta hyvin muodostunut ja säilynyt jos on yli 30v.-
- Marjelie
y.b on sanonut olevansa yli nelikymppinen.
- Pagasgumma
Maisemasta näen, että tuo anorektikko on kuvattu Paraisilla
- naurettavaa.
On tai ei ole y.b, ei sillä sinänsä ole väliä, mutta miksi jotkut yrittävät saada huomiota palstalaisilta?
Ensin kerrotaan suu vaahdossa uudesta suhteesta tai yritetään vakuutella olevansa oikein kaunis ja sitten kun joutuu naurunalaiseksi, niin ruvetaan syyttelemään toisia kateelliseksi.
y.b on tosin esiintynyt aika hillitysti vaikka onkin kieltämättä todella perso huomiolle.
Aivan varmasti hän on lukenut tämän aloituksen, mutta ei kehtaa vastata mitään. - cs
Laitetaan yybeen tarkat tiedot, ettei tarvitse jatkuvasti jauhaa ybeestä
http://fi.wikipedia.org/wiki/Rebecca_De_Mornay
Nykyään Paraisten tyttöjä ja puhuu vain pargassvenskaa
Entinen tu´rkulainen- uusi tieto----
Oho, y.b on seurustellut Leonard Cohenin kanssa .........
- cs
On juu ja monta muutakin tuttua Ryynäsen Arska pakalt oli kaummin
melkei 2kk
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634