Miksi ton nais juontajan pitää dissata koko ajan?? "Toivottavasti ei kukaan saanu migreeniä, Tuo biisi oli varmaankin jostain laatikon pohjalta poimittu, pelottava ja ahdistava; kuin vampyyrilinnassa"
Pliis.. Mä saan ton äänestä migreenin.. Asko tilalle thanks!!! Vai mitä te tykkäätte??
Juontaja!?!?
8
284
Vastaukset 8
- Mariiiiia
Juu, aivan samaa mieltä! harmi kun ei saa mykistettyä.. paras oli kommentti venäjän viisuun viitaten "jämälaatikosta poimittu" voe voe voe.. Toivottavasti linjat menis kokonaan poikki lauantain finaalissa :)
- selostuksen saa pois
Tottahan digitelevisiosta saa juontajan äänen mykistettyä. Menet tv:n ääniasetuksiin ja valitset viisujen ajaksi äänen kieleksi "saksa", niin pystyt kuuntelemaan koko ohjelman alkuperäiskielellä ilman selostusta.
- -huokaus-
Joo, on se uskomatonta kuinka lahjattomat idiootit on vuodesta toiseen pilaamassa typerillä kommenteillaan näitä viisuja...
- peeping...
Äänitekniikka, saksalaisten osaaminen, petti eikä minkään maan yhteydet pelanneet vaan selostus tulee kännykän välityksellä. Ei teiltäkään onnistuisi kun työkalut ovat mitä ovat.
- HUohuihouhuo
Eihän se äänenlaatu, vaan ne kommentit!!!!!!! Hänhän vain kaikista esityksistä sanoi jotain pahaa. Todella ärsyttävää. Olisi sitten vaikka hiljaa. Ja itsekin toivon, että äänitekniikka pettää selostajien osalta kokonaan :D
- rehellisyyttä kehiin
no oikeessahan se olikin, ihan surkeita esityksiä olivat Suomen rinnalla.:)
- pyyyh-
rehellisyyttä kehiin kirjoitti:
no oikeessahan se olikin, ihan surkeita esityksiä olivat Suomen rinnalla.:)
Just joo...biisi on ihan yes mutta onhan Oskar yks kisojen huonoimpia laulajia. Se on fakta.
- Anonyymi
Juontajat on NIIIIN suuria tähtiä, suurempia kuin ohjelman vieraat. Samat tyypit tuottajan vaimoo ym. Ja miksi juontajan pitää huutaa ? Onko sama juttu kuin musiikissakin että jos taito ei riitä niin lisätään volyymia. On hyviäkin esim. Antti Holman ei tarvii huutaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän511001Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll16881Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501799- 46737
- 42664
- 37619
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37540Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan57518