Tullut vanhemiten

Ostetaan kissoja

Liian krantuksi.

Oman ikästä naista ei tarvi ja nuorempaa ei halua.

Sellainen älyllisesti tasavertainen sielunkumppani,
on mahdoton etsimällä löytää.Kyllä hän sit tippuu taivaalta tai
ajaa sun yli, tahi törmää suhun kaupassa... Jos täällä jotain
suunnitelmallisuutta on olemassa.. Ja jos taas ei, niin ei sen väliä =)

Keskinkertaista naista ei vaan enään tule, eikä minkäänlaista komprommissia. Ymmärrän kyl hyvin myös naisia.

Tällaisen ajatuksen suhteen.
Nykyään se on mennyt jo siihen ,että jos ei jokaiselta vastaantulevalta
kysy niin ei onnistu ja sit pitäis ryyppämällä ja facebook-kavereista
koittaa se uus mettästää.. Ei ihme, ettei naistakaan jaksa kiinnostaa...
Kun ainoat vaihtoehdot on humalainen tai jonkin muun sortin vässykkä,
niin en kyl jaksais panostaa enää millään tavalla.

6

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämmöstähän tää on

      Totta puhut.
      Tai sitten ei oo mitään saumaa siihen kenet tapaa, en oo ite vieläkään päässyt yli perjantaista, voi miks se on niin pahuksen vaikeeta?

    • Ap

      Naisiin tehoaa kolme asiaa.
      Eikä tarvi kuin kolmesta kohdasta täyttää yks,
      tosin nyt ei taida just täl hetkel täytyy niistä mikään.
      Mut kyl se sit täyttyy kun on sen aika.

    • On tää naisenkin näkökulmasta niin hankalaa. Kaikenmaailman pervoja ja vässyköitä olis tarjolla pilvin pimein, mut sellasta fiksua tasavertaista kumppania ei osu kohille. Ei sitten millään. Olen kai väärän ikäinen tai jotain. Vanhempaa ukkoa olis tarjolla, mut kun en niistä jämähtäneistä ukoista tykkää. Ja sitten pikkupojat puumahuumassa kuvittelet mun olevan joku seksin jumalatar joka innosta vinkuen haluu panna niitä. juu ei. Baarissa ukot sitten silmät harittaen ilmestyy vierelle huojumaan ja niistä nyt ei tiedä onko ne lintuja vai kaloja ennenkun ne simahtaa. Ei kiinnosta.
      Välillä epäilen että kuivun luumuksi.

      • AP

        Joo niin mä tuossa epälinkin...Tosin koita ees baareista enää.
        Sen kerran kun käyn, juon humalanhakuisesti ja katson seinää.
        Pakko se on jostain muualta löytää,
        kun ei toi bensakaan parantutnut kun sitä lantras viinalla. Niin on
        vaikee uskoo et baarista sais ketään..ainakaan alkotonta.
        Vähän kun alottais parisuhteen lyömällä tai pettämällä
        joista kumpikaan ei istu...Kun hakisi baarista sitä elämänsä prinsessaa/prinssiä.

        Tietenkin jokainen tavallaan.


    • En ymmärrä tätä lausetta ´oman ikästä naista ei tarvi ja nuorempaa ei halua´
      Tarvi?

      Ja mitä iällä on ylipäätään tekemistä sielunkumppanuuden kanssa?

      • AP

        Kaikki ja ei mitään ...en usko riskisynnyttämiseen koska sen tulevan ex:än pitäis puskee mulle komppanian verran miehiä...

        Omanikäset siis alkaa oleen vähän ...vanhoja.
        Ja moni nuori EI KAIKKI...LÄHESKÄÄN...oavt yllättävän naiiveja vielä
        ainkaan niin että heitä haluaisi parisuhteeseen.

        Mutta kyllä kyse oli siis sielunkumppanuudesta...
        Eikä se katso ikää, sukupuolta, etnisyyttä tai uskontoa...
        Tietenkin järjen ja hyvän maun rajoissa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe