Miten tuo treffisysteemi toimii?

dazu

Lähettää viestiä jollekin naiselle, niin tämä vastaa, mutta katoaa samantien. Ihan, kuin itseni kanssa lähettelisin viestejä.

*olen epätoivoinen*

:D

5

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cs

Ulkomaalaiset maksulliset treffipalvelut toimivat paremmi ja niissä on myös vaikkapa tamoerelaisiakin naisia.

Juoruttakoon nyt myös
      jollain on ainakin sama kuva, kuin cof.illa ja Suomesta

Ei tällä palstalla kannata Genion ja Serpico saastuttamia pyydystellä

Kysy ziseliltä numeroni

• Kuka mahdat olla ja mistä tiedät jonkun coffin kuvasta. Olet Kukkomies ja olet kiinnostunut minusta homoeroottisessa mielessä? *haaveilee*

Pystytkö linkittään mulle siihen coffiin? Ja, jos kyse on siitä Cofin palstalla olleesta kuvasta, niin se ei ollut Cofin kuva, vaan se linkitteli jotain mallien kuvia tänne muka omana kuvanaan.

• Ainakaan et ole nainen, koska puhut saastuneista naisista... olet siis anzzy. *vetää jo viiksestä*

En ole oikeastaan ollut täällä naisia etsimässä... asiat vaan on menneet niin, kuin on menneet. Piti siis olla vaan juttelua alunperin.

• dazu kirjoitti:

Kuka mahdat olla ja mistä tiedät jonkun coffin kuvasta. Olet Kukkomies ja olet kiinnostunut minusta homoeroottisessa mielessä? *haaveilee*

Pystytkö linkittään mulle siihen coffiin? Ja, jos kyse on siitä Cofin palstalla olleesta kuvasta, niin se ei ollut Cofin kuva, vaan se linkitteli jotain mallien kuvia tänne muka omana kuvanaan.

En ole kukkis:) en vain vastoin yleistä luulo pidä tukinikkejä ja ylläpidon
        hullu-Risto ei anna privata tsaárin kuriirin tarkastamattomia viestejä.
        Kiitos monten

Olen ziselin kanssa kirjoitellut välillä ja hän tietää prvaosoitteeni ja kännynumeroni..............ei kyllä sinulla ole yhsta heleää naisen ääntä, kuten vili luulee.
        En sanonut että cofin kuva, vaan tarkoita samanlainen sukankuva

Niistä palveluista saa ainakin mukavia penpalystäviä kielitaidolla
        esim Tukholmassa minu on helppo käydä livelläkin, kun lauttamatka hytillä maksaa vain KAKSI EUROA

• dazu kirjoitti:

Ainakaan et ole nainen, koska puhut saastuneista naisista... olet siis anzzy. *vetää jo viiksestä*

En ole oikeastaan ollut täällä naisia etsimässä... asiat vaan on menneet niin, kuin on menneet. Piti siis olla vaan juttelua alunperin.

No, dazu
        Tosissani minä tarkoitan, en minä sinua mitenkään vihaa enää, vaikka alussa olitkin kiusankappaleena...........ehkä mustis ziselistä?
        Hän on VAIN ystävä, ei kummempaa.
        Vitntutta minuakin tuon omahyväisyys
        Narkkareilla oma tunne-elämä latistuu ja siksi gentsu vihaa itseäänkin, eikä pysty nauttimaan enää edes toisia kiusaamisestaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4188
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3163
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      929
    6. 134
      921
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe