Mietin tässä hiustenvärjäystä. Minulla on vaalea iho, tummanruskeat silmät ja hiukset ja mustat kulmakarvat! Haluaisin kovasti vaalentaa hiuksiani, mutten tiedä, että minkälaisiksi. Juuri noiden MUSTIEN kulmakarvojen kanssa.
Olen miettinyt jotain tällaista: http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://2.bp.blogspot.com/_uhYCLfqom1c/SYr5gOttkTI/AAAAAAAABec/zkoHZPaB9aw/s400/shenae-grimes-caramel-brown-wavy-half-up-half-down-hairstyle.jpg&imgrefurl=http://annashtina.blogspot.com/2010_10_01_archive.html&usg=___R6v6wh3ovVWsZlQE73mmNhYfGs=&h=400&w=311&sz=25&hl=fi&start=0&zoom=1&tbnid=PB7IecFELdMZ8M:&tbnh=134&tbnw=104&ei=hjzKTfalF4SEswbJzPXgAw&prev=/search?q=ruskeat hiukset&um=1&hl=fi&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official&biw=1280&b...
http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://www.celebrity-fashion-style.info/wp-content/uploads/2010/07/CSH-057297.jpg&imgrefurl=http://www.celebrity-fashion-style.info/tag/audrina-patridge-hair&usg=__QW0IQLgDHb4AOim97nE-HBlZm8g=&h=600&w=400&sz=278&hl=fi&start=0&zoom=1&tbnid=A3wuoY2YpTAEdM:&tbnh=136&tbnw=91&ei=yTzKTfzTIsKxtAaZqYiQAw&prev=/search?q=audrina patridge hair&um=1&hl=fi&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official&biw=1280&bih=579&tbm=isch&um=1&itbs=1&iact=hc&v...
En haluaisi näyttää mitenkään typerälle. Otsatukkaa en suostu leikkaamaan. Olen koko ikäni omistanut jonkinlaisen otsatukan (lyhyt, tasainen, vino, pitkä vino jnejne) ja vihdoinkin kasvanut niistä yli! :)
Joten kertokaapa mitä mieltä itse olette? Ehdotelkaa myös jos keksitte jotain! En nyt siis halua mitään blondia vaan jotain rusehtavaa.
Mielipiteitä
kaipaisin!
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437