Tättärärää!!!!!
Nyt vedetään korkeelta ja kovaa. Satakuntalaisen osakunnan kulttuuritoimikunta kutsuu
teidät kaikki kuulemaan nousevia tähtiä uudistettuun Kiltasaliin (Lapinrinne 1A 00180 Helsinki)
perjantaina 13.5 klo 20 alkaen. Lavalle astelee muun muassa Sibelius-Akatemian
opiskelijoista koostuva "Joy-Joy" ja neljä muuta nousevaa bändiä!! Bändit aloittavat soiton noin klo 21. Kuultavana on
genrejä laidasta laitaan, ketään ei jätetä kylmäksi. Paikalla baari palvelee virvoketta
kaipaavaa rokkaajaa.
Tule mukaan isolla kaveriporukalla (kyllä yksinkin saa tulla) luomaan fantastiset bileet!!
Liput:
Myynti klo 20 alkaen paikan päällä
Opiskelijat (opiskelijakortti) 3e
Muut 5e
Satakuntalaisen osakunnan jäsenet ILMAISEKSI!
Lippuvaraukset osoitteeseen [email protected], varaa lippusi heti
Tervetuloa!!!
Menovinkki 13.5 Helsingissä
minnada
0
58
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512