Asunnoton alkoholisti huusi apua kulkiessani ohi.
Menin siltä seisomalta kauppaan ja ostin paketillisen vaippoja, pilttiä ja pillimehua ja menin takaisin asunnottoman alkoholistin luokse ja laitoin hänelle vaipat, syötin pilttiä ja juotin pillimehua ja jatkoin matkaani.
ETTÄ JOS TE MUUTKIN VIITSISITTE VÄHÄN VAIVAUTUA???!
Asunnoton huusi apua
14
60
Vastaukset
- suihin :)
Mikset vienyt häntä kotiisi ja peitellyt omaan sänkyysi?
- frost-free
himot olisivat käyneet liian suuriksi :D
- z.zzZZZZzz
Näinkö kävi, neiti frost *en keksi mitään hyvää aihetta* free?
- hölmö :)
Voi bimboa.
frost-free = dazu - frost-free
Ai onko täällä sellaisiakin kun hyviä aiheita sori en ole koskaan osannu ottaa paineita. :)
- voih....
hölmö :) kirjoitti:
Voi bimboa.
frost-free = dazuNiin genio, aivan niin genio...
- hölmö :)
frost-free kirjoitti:
Ai onko täällä sellaisiakin kun hyviä aiheita sori en ole koskaan osannu ottaa paineita. :)
dazu, olemme kyllä huomanneet sen.
Käytkö koskaan missään vai vaaniiko paniikkihäiriö edelleen sinua? - hölmö :)
voih.... kirjoitti:
Niin genio, aivan niin genio...
Valitan, en ole pieni kalju viirolaismies joka myy huumeita.
- frost-free
dazu, olemme kyllä huomanneet sen.
Käytkö koskaan missään vai vaaniiko paniikkihäiriö edelleen sinua?Ehkä siksi olenkin menestynyt allani jolla olen.. ;)
Paniikkihäiriön oireita olen kysynyt useammin kuin kerran mutten ole saanut vastausta joten anteeksi, bimbo ei myönnä! :) - hmm..
Valitan, en ole pieni kalju viirolaismies joka myy huumeita.
Niin, sitähän me EI tiedetä...
Babe, sä tarvit selvästikin siemeniä sisääsi.
- frost-free
Näin on.
hähä! :) frost-free kirjoitti:
Näin on.
hähä! :)Yarrrrrr! *Merirosvo-naurua*
http://www.youtube.com/watch?v=ec5QQ9486jo&feature=related
- mee töihin
Minähän vaivauduinkin. palasin takaisin ja potkasin sitä vitun pummia turpaan. Hiljeni se saatanan uikutus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117