Kuinka paljon tuntipalkkaa saa tekninen piirtäjä nykyään?
Aikaisemmin oli5 v. sitten 10-12 €/h .. onko palkat tuossa pysyneet samana vai mikä on uusi tilanne?
Aion hakea ja jos kysyvät niin pitäisi sanoa joku palkkatoivomus! Mitähän sitä löisi pöytään?
tekninen piirtäjä
4
324
Vastaukset
- fdafdsf
Minä saan 1800, mutta teen vähän muitakin hommia, toimistohommia ja tallennusta. Piirtämistä on ehkä 20 %, sen piti alunperin kyllä olla päähomma, mutta firmalla on hommat mennyt toisin kuin on suunniteltu.
- ffsafasdf
siis kuussa, en tunnissa tietenkään. Ei ole häävi palkka ja olen työhöni ylikoulutettu, mutta eipä ollut paljon varaa valita.
- Koa
Kyllä tuo tuntipalkka kuulostaa suht hyvältä, toisaalta riippuu paljonko sinulla on kokemusta. Itselläni näin vastavalmistuneena tuntipalkka on vajaa 13 €/tunti.
- rapeltaja1
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288371375096.html Tämän sivun listauksen mukaan. Tekninen piirtäjä, (yksit.), 3 444e/kk,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018044- 564922
- 244577
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni274490Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364300Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h594170- 623773
- 423425
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on342696- 452419