Huonoimmat nimimerkit

näin on.

Olisko taas aika katsastaa niitä läpi. Surkein on ylivoimaisesti "niuhis :)". Että osaakin olla kuvottava nikki (sori niuhis:). Muita huonoja vois olla sykiattrii-dazzuu, orpana-67 ja... no sanotaan vaikka tinka_tiger.

19

137

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puskia ei lasketa, toim. huom.

• c'babe

Hahmotelmasta tulee mieleen jotain keskeneräistä.
      (ja tuleekohan siitä valmista edes koskaan?)

;)

• c'babe

En kyllä kysynyt tuota itse, mut ihan kiva kysymys jonka olisin voinut itsekin tehdä. Hitsi näiden nimmarien kanssa :\

• c'babe
        c'babe kirjoitti:

En kyllä kysynyt tuota itse, mut ihan kiva kysymys jonka olisin voinut itsekin tehdä. Hitsi näiden nimmarien kanssa :\

Eikun ööö, KORJAUS - en siis ihan noin olis kysynyt :)
        Nyt kyl lähden nukkumaan ja et näen edes lukea oikein..

• Ehdottomasti huonoimmat nikit on ne likimain hauskahkot ja noin suunnilleen sinnepäin samanoloiset kuin jollakulla muulla on, usein jollakulla rekatulla. Osoittaa käsittämätöntä viitseliäisyyden puutetta, melkoista oman mielipiteen muka-julkituonnin uskaltamattomuutta ja kohtalaista epäkypsyyttä toisen nikin soveltava lainaaminen, jonka koomisella tavalla luovasta puolesta tosin täytyy antaa pisteitä rippusen. Tai ainakin se ala-asteelta tuttu papukaijamerkki läpsähtää.

• Töljäke

Lässyti-lää. Ite niitä kumminkin väsäät.

• "se koira älähtää johon kalikka kalahtaa"

Kerron kyllä sitten jos aion alkaa puskista kirjottelemaan. Sitä odotellessa...

• Toljake kirjoitti:

"se koira älähtää johon kalikka kalahtaa"

Kerron kyllä sitten jos aion alkaa puskista kirjottelemaan. Sitä odotellessa...

Perhana... Korjaus... Justiinsa muistin, että olenhan mä kirjottanut puskista yhdellä tietyllä nimimerkillä jokusen ohdennetun viestin...
        No kerron jos aloitan uudestaan.

• muovinen kosketus :D

PapuSparrow (eli siivoojaperse) on surkein ja junttimaisin nikki ikinä ja sen jälkeen hyvänä kakkosena Ratikkakuski.

hahmotelma on myös perseestä.

• Omani, sillä olen pyrkinyt sillä juuri erityisesti huonouteen.

• Tarpeeksi huono:?!1#

.

Kun on tarpeeksi huono niin se alkaa olla itse asiassa taas hyvä

.

• Tarpeeksi huono:?!1# kirjoitti:

.

Kun on tarpeeksi huono niin se alkaa olla itse asiassa taas hyvä

.

Pyrin siis maksimoimaan kaikinpuoleiseni huonouteni, joka erinomaisuuteni takia on suorastaan velvollisuuteni.

• hullu_Risto

Ratikkakuski osoittaa halveksuntaa työläiseen

Genio Mente.........esittää viinahuuruista "älykköä" omasta mielestään

Yakov...................mielisairas PYHIMYS jo eläessään

vili.......................haisevia sukkahousuja pureskeleväen koiranpentu

• Nosiis oikeesti:.!11

.

huonoja on nämä "klooni" nimimerkit pisteellä tai ilman jotka peustuu palstalla aikanaan vaikuttaneisiin hahmoihin kuten oikea vili ja hossi, surkeaa jos kaikki toiminta peilautuu vain muiden kautta

.

• lässyti.lää.

Lässyti-lää. Ite niitä kumminkin väsäät.

• känkkäränkkä

*no voih*

Sinulla ei sitten ole oikeita murheita. Olisit onnellinen!

• ...

kateellinen mieli, onko kiva omistaa sellainen? Tiedätkö mitä onni on? Mitä on mielenrauha, tyytyväisyys?

• Ole hiljaa siinä. Kyllä lapsellisten ainakin pitäs tietää mikä se tinka_tigeri on...Jos ei tiedä niin hävetkää.

• No siitä en tiedä, mutta mulla on kuitenkin aina ollut paras.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5060
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1594
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1229
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1169
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1113
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1007
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      875
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      779
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      753
    Aihe