pitkä, hoikka lujarakenteinen, suorissa housuissa olveva, sänki leuassa, tummat hiukset, ei saa olla kalju eikä poninhäntää hyi...kohtelias ja töissä, rikas, auton omaava, hyvä tanssimaan, ahkera, lahjakas, musioiva, laulaa, runoilee, tuo kukia, kävleekauniisti, huumoriveikko, vhän puhelias, lapsirakas, koirarakas, kissarakas, ei saa uhreilla paljon, eikä käyttää verkkareita, ei lasika eikä holtiton.
Ei saa hiihtää, mut luistella saa, tykkää siivota, tiskata kaäydä kaupassa, maksaa osotkset, ahertaa leikata ruohoa, hoitaa metsää, pilkkoa puita, lakasta lattaiaa, maalata remontoida, laitttaa ruokaa, hoitaa lhemiä, sikoja ja kanoja, juoksuttaa laamoja, hoitaa strutseja.
Mulla on siis iso maatila, metsää ja peltoa. Mansikamaa ja omenapuita, marjoja, ja perunaa.
Iso kartano, jossa 30 huonetta ja kuntosali. Iso tilallinen.
Sinne mies joka tykkää töiden ohessa vielä hoitaa tilaa.
Mun ihanne mies on
5
253
Vastaukset
- joku roti sentään
Oisin täydellisesti sun ihannemies, mutta en tykkää juoksuttaa laamoja :(
- elmerhelmer
Hmm... Pitäiskö sen vielä olla äidinkielen opettajakin..?
Varmaan kirjuutit kiireellä, mutta sai tuota listaasi muutamaan kertaan tavailla, että tolkun sai.
En vaan oikein osaa nähdä itseäni suorissa housuissa laulellen hoitamassa possuja, possut haiseekin ikävälle. Siksi toiseksi, miten muka ehdin duuniin 8-16, kun pitäisit minua kotiorjana?
Ja hiihtäminen, se on viimeinen tikki - siitä en luovu, joten ei minusta tule mussukkaa sinulle...- Huumoria kehiin
Kai tänne saa laittaa haavekuvan ihannemiehestä, se ei kaikissa näissä viesteissä tarkoita asioita ja piirteitä, joita KUMPPANILTA toivoo tai vaatii.
Kai nyt jokainen haluaisi miehen, joka olisi sekä huippukokki, ammattiviulisti, taitava purjehtija, boheemi mutta siisti, huolellinen mutta huoleton, sitä tätä ja tuota, ja silti sillä olisi aina aikaa naiselleen. Ja toisaalta se olisi omissa touhuissaan juuri silloin kuin naiselle sopii.
Ja aloittaja: vältä allergikkoja :)
Kyllä sinullekin vielä sopiva kumppani löytyy!
- vastaan puskana
Täällä hiukan sama tilanne tilan kanssa ja emäntä puuttuu.
- uskovainen nainen
ihannemieheni olis ok näkönen mies, joka ois uskos tai ei ainakaa tyrmäis mun uskoo.Sosiaalinen,hellä ketä tykkää istuu sohvalla ja katsella leffoja ja pitää mua kainalos.180cm pitkä ja tumma suomalainen, tykkää lapsista,rehellinen ja luotettava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632162Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51815Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381324En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71970Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.88950Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?178906Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21895- 19746
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39740Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93719