Onko sullakin muuten hyvä duuni, mutta ääliö pomona, niinkuin tässä:
http://www.egorazzi.com/2011/05/david-brent.html
Onko sullakin davidbrent pomona?
4
169
Vastaukset
- mattseason
On! Narsisti ja melkolailla epävakaa persoona . Sosiaalisissa tilanteissa pelaa samalla tavalla omilla säännöillään kuin Brentkin. Kertoo mukahauskoja juttujaan kerta toisensa jälkeen vaikkei kukaan jaksaisi kuunnella. Takertuu pieniin yksityiskohtiin, jotta saisi tuntea itsensä tärkeäksi. Uutena työntekijänä luulin että vika on omassa huumorintajussa, mutta ei - kyllä tätä narsistia näyttää karttavan kaikki tervejärkiset.
- narsistipelle...
Meillä suht uutena lähiesimiehenä mies, joka on koko ajan suuna päänä. Rasittavaa omakehuista puhumista, naurunhohotusten purskahtelua ja levotonta adhd-tyyppistä liikkumista tauotta. Hänellä on ns. erivapaus eli ei tartte osallistua kirjallisiin pomon hommiin yhtä paljon kuin muut lähipomomme, on saanut senkin puhuttua naispomoille.
Itsekehuiset juttunsa ovat lapsellisia mutta tyhmä hyväuskoinen osa työntekijöistämme ovat hänen pauloissaan. Mukana paras työkaverini jolle ei enää uskalla jutella entiseen malliin.
Muutenkin sairas työyhteisö. Ottaisin loparit heti jos saisin edes vastaavan homman muualta. - höhtyvä11
Jollakin tapaa on, ainakin sairaan pelottava!! Huomenna taas töihin, onneksi pomon ei pitäisi olla paikalla... kauhulla odotan päiviä,kun on paikalla ja olen ainut työntekijä ( ilmaiset harjoittelijat). Olenhan tehnyt töitä tässä firmassa kohta 4 vuotta ja viikottain mietin irtisanoutumista.
Työni on täydellinen, unelma alani, mutta jotta mikään olisi ihan täydellistä niin pomoni on kauhea ja hän itse luulee olevansa niin mukava ja reilu pomo.
Odottaa vielä, että viettäisin vapaa aikaani hänen kanssaan,siis yök ei!!!!!!!!!!! - kammopomo
david brent, buhahahahaha.
jos ois sellainen pomo loppetaisin heti duunit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711893- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96942
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73899Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691