Sheivauksen jälkeen pilkkuja jaloissa..

Pilkkujalka

Voi kertokaa mulle, mistä noita pilkkuja oikein tulee? Ne siis on todennäköisesti sisäänkasvaneita ihokarvoja. Nyt kun alkaa shortsikelit, ja sääret on esillä, niin pitääkö minun kulkea pitkissä farkuissa päivät läpeensä. Tuntuu että kaikilla muilla on tasaiset ruskettuneet sääret ja mulla tollasia shokeeraavia pilkkuja täynnä. ne on siis niillä kohtaa mistä karva kasvaa, punaisia pisteitä vähän kuopallaan. Ärsyttää todenteolla.. Miten niistä pääsisi eroon nopeasti??

9

2133

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hurtyou

Mulle tulee tommosia pisteitä, jos ei oo ollu esim. tarpeeks jtn saippuaa kun on sheivannu.

• jlwhdqjhjf

Mullakin on tuopllaisia mutta johtuvat varmaankin hyvin kuivasta ihostani.

jos karvat kasvavat sisäänpäin kannattaa kokeilla HairHelperiä. RFSU:n kehittelemä voide auttaa karvoja kasvamaan ulos eikä jäämään ihon sisälle :)

• Sokerisääri

Säärikarvojen sokerointi on parasta mitä tiedän näille mun säärikarvoille. Sheivaamalla alkoivat karvat tunkea esiin jo 2 vrk kuluttua ja viikon päästä olin taas karvajalka. Sokerointi auttaa noin 4-5 viikkoa ja sen avulla karvojen kasvu lakkaa vähitellen. Eron huomasi jo ekan sokerointikerran jälkeen. Suosittelen!

• luomua olla pitää

Kiskoo vaan rohkeasti ne shortsit jalkaan. Kyllä nuo miehet näyttävät karvasäärineen shortseissa hilluvan, miksei naisetkin?

Joo, olen varmaan kasvanut tämän yhteiskunnan ulkopuolella, kun en näitä ihmisten päähän kasvaneita normeja ymmärrä...

• 32

liity muslimi uskontoon ei tartte murehtia ulkokuoresta,muutako lakana päälle ja menoksi

• Ei auta ei...

... Et ilmeisesti tiedä, että ainakin Saudi-Arabiassa ja kai muissakin muslimimaissa on iän kaiken tuolla sitruunamehusta ja sokerista keitetyllä vahalla poistettu kaikki ylimääräiset ja häiritsevät karvat, myös pimpsasta ja ihan kaikkialta, mistä nykyisin on muotia poistaa.

• arrggh

mulla on sama homma että sääriin tulee punaisia pisteitä ajon jälkeen kamalia punaisia pisteitä ja kokeilen rasvata, pestä ja melkein kaikkea olen kokeillut mutta ei ole auttanut! mitä voin tehdä, ne näyttävät kamalilta!

• löllllööö

miten sokeroidaan sääret?? haluun tietää!

• pippa4444

sokerointiin kannattaa mennä kosmetologille.. googlesta löytyy paikkoja ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      23
      3690
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      540
      2702
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      53
      2260
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      212
      2241
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1709
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1519
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      52
      1491
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1389
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      62
      1221
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1184
    Aihe