c'baben ja dazun keskustelu geniosta ja pohdinnat on poistettu?
miksi dazun töherrykset silotetaan?
Miksi viimeöiset
7
79
Vastaukset
- känkkäränkkä
On parempi siivota ajoissa kun sitten kun hukkuu peehen :)
Heh... Vai sellaisia tässä on pohdiskeltu yön tunteina...
Säästän pohdiskelijoilta vaivan ja kerron, että täältä löytyy ainostaan kaksi ihmistä, joilla on kapsiteettia arvioida minua. Muilla sitten juuri sen verran, mitä olen itsestäni näyttänyt ja lopuilla ei edes senkään vertaa...
Mutta kiva, kun joillakin on harrastuksia. Mitä minäkään tekisin ilman omiani...?- c'babe
Aaa.. vain niin. Ilmeisesti dazu teki sen, mut syyn ymmärrän kyllä. Se oliajattelevaisesti tehty. ps. Joko ne höyryt on purettu dazu? :)
Siinä meni kuitenkin stirran terveiset: kiitokset, anteeksipyynnöt ja seliseliselitykset jotka olin vähintäänkin velkaa. Häntä ei ole taaskaan kyllä näkynyt...
Olin eilen tyytyväinen, et nikkeli on closed. Ei auta kuin jatkaa :)
ps. Oli siinä meni myös gentsun terveiset. :)
Ainakin mainitsin mukavaksi kaveriksi.
Ainiiin. Huomenta! :D- c'babe
En ymmärtänyt hevosen vittua sekavasta inside? läpästäsi, tuskin kukaan muukaan. Äläkä käytä nikkiäni.
- c'babe
c'babe kirjoitti:
En ymmärtänyt hevosen vittua sekavasta inside? läpästäsi, tuskin kukaan muukaan. Äläkä käytä nikkiäni.
Käytän omaani. Sulla on mahdollisuus rekata se. Turha kiukkuilla. Ei auta mitään jos itse sähläät tällä nimmarilla :)
- huolestunut yksilö
siis näiltä palstoilta saisi siivota kaikki, kuvaako nämä todella miehenlogiikkaa, jos näin niin olkaamme todella huolissaan
- c'babe
Nooh.. Olen nainen niin ei se ehkä kuvaa :) Pallopään sukuelimistä en osaa sanoa mitään. Enkä osaa olla huolissani :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760