Olen sinua älykkäämpi enkä ole suomalaisluuseri. Olet tyhmä kun asut Suomessa. Ölykkäät muuttavat Suomesta ulkomaille vauraampiin ja mukavampiin maihin.
Esim. Uusi Volkswafen golf 1.8 moottorilla Suomessa 24.000 euroa, Kanadassa 11.000 euroa.
Hyvää ollanjatkoa Suomeen luuserit, Venäjä hyökätköön pian Suomeen. Minä olen mahtavan Kanadan armeijan suojeluksessa ja tänne ei Venäjä uskalla hyökätä. Sinnepä se iskee aikanaan, iljettävien typerysten maahan hahaahahahah. Nautin silloin katsellessani tv:stä kokoomuslaisia ruumiitanne.
Suomessa asuessani odotin vian sitä hetkeä jolloin pääsen paskasta maasta pois. On lottovoitto syntyä Suomeen? Olen kertonut Suomesta täällä asuville ja he eivät ole uskoakseen kun kerron Suomesta mm. millaisia vankilatuomioita rikolliset saavat ja muutenkin millaisia pellejä olette. Pitäkää hauskaa rikollistenne ja somalienne kanssa.
Olen Kanadalainen
9
55
Vastaukset
- Moikka ja hei
Onko Kanadassa naiset usean eri miehen nussimia? Totta, Suomi on paska maa monella tavalla ja Kanadaa jäljessä sivistyneessä ja oikeudenmukaisemmassa elämäntavassa. Minua kiinnostaa ovatko naiset siellä samanlaisia kuin Suomessa, usean eri miehen nussimia vai siveitä?
- pohjasakkamaastapois
Eivät ole. Asun Vancouverissa ja täällä treffit eivät sisällä seksiä. Esiaviollista seksiä ei hyväksytä. Pääsääntöisesti näin. On täällä huoriakin mutta miehet eivät heitä paljonkaan käytä sillä täällä kunniantunto on tärkeässä asemassa toisin kuin Suomessa, jossa miehet nussivat huoria maksusta ja lutkia maksutta.Olen asunut Vancouverissa 6 vuotta ja taatusti mun parhaat 6kk mun elämästä. Tätä sanovat muutkin täällä asuvat, että parempaa maata ei ole olemassa.
Oikeasti, Suomi on epäoikeudenmukainen maa. - pohjasakkamaastapois
pohjasakkamaastapois kirjoitti:
Eivät ole. Asun Vancouverissa ja täällä treffit eivät sisällä seksiä. Esiaviollista seksiä ei hyväksytä. Pääsääntöisesti näin. On täällä huoriakin mutta miehet eivät heitä paljonkaan käytä sillä täällä kunniantunto on tärkeässä asemassa toisin kuin Suomessa, jossa miehet nussivat huoria maksusta ja lutkia maksutta.Olen asunut Vancouverissa 6 vuotta ja taatusti mun parhaat 6kk mun elämästä. Tätä sanovat muutkin täällä asuvat, että parempaa maata ei ole olemassa.
Oikeasti, Suomi on epäoikeudenmukainen maa.Kirjoitin 6 vuotta, 6 kuukautta olen täällä elellyt. Suosittelen matkustamaan kerran vaikkapa Kanadaan. Ilmapiiri on sellainne ettei pois ole kiirettä mulkoilijoiden maahan takaisin.
pohjasakkamaastapois kirjoitti:
Kirjoitin 6 vuotta, 6 kuukautta olen täällä elellyt. Suosittelen matkustamaan kerran vaikkapa Kanadaan. Ilmapiiri on sellainne ettei pois ole kiirettä mulkoilijoiden maahan takaisin.
Noh, yksi tutun tuttu eksyi lumipyryssä yliopistorakennusten välillä ja löytyi seuraavana päivänä hangesta paleltuneena. Se tosin oli tottumaton pohjoisiin oloihin (Ranskasta) ja silloin oli ennätyskylmät säät.
Koska minä asun täällä, niin Suomi on huomattavasti parempi maa kuin Kanada.
- niinmut silti:
*ottaa housut pois ja pärryyttää suullaan persposkia*
niinmut silti: kirjoitti:
*ottaa housut pois ja pärryyttää suullaan persposkia*
Kuulostaa sangen akrobaattiselta.
Laittanet palstalle tuosta kuvan.
Ahah. Että tämmöinen poliittinen kannanotto tällä kertaa, joo-o jep jep.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1462479Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot96994- 64871
- 60733
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273691Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18667Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637