Mittatilausfarkut netistä: http://www.makeyourownjeans.com/

ownjeans

Onko kukaan tilannut kyseisestä paikasta farkkuja tai muuta vaatetta? Eli siis ideana on että voit teettää farkut haluamastasi kankaasta omilla mitoilla ja yksityiskohdilla ja hintaa about 50 €/housut. Löysin sivun hieman vahingossa ja nyt houkuttaisi testiksi tilata farkut kun sopivan mallisia on kaupoista vaikea löytää.

Löysin kaupan siis The New York Timesin sivuilta: http://www.nytimes.com/2011/05/12/fashion/on-the-web-design-your-own-clothes.html?pagewanted=1

Kellään kokemuksia tai tietoa?!

2

664

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osta laatufarkut

Tuossa paikassa kangaslaadut ovat aika heikkolaatuisia ja halpoja 10oz tai 12oz denimiä, laadultaan vastaavat tarjoustalo-farkkuja. Ei kannata odottaa pitkää käyttöikää ja kestävyyttä ja niitä ominaisuuksia joita kunnon farkuilta odotetaan.
      Garageland viisikulmassa myy huomattavasti parempia ja kestävämpiä farkkuja 15oz denimistä.

Nykyään maailman parhaita farkkuja ovat Iron Heart merkkiset 21oz farkut, samanlaisia kuin esim. 50-luvun levikset. http://www.ironheart.co.uk

• oxox

Sieltä saa myös 15oz kankaita, farkun kankaan voi valita paksuuden mukaan. Itse tilaan kerran vuodessa 15oz farkut sieltä. Itse en ehkä ostaisi 21oz farkkuja, alkaa kangas olla jo aika paksua. Jo tuo 15 oz on liian kuuma kesällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2463
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1638
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1376
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      157
      1205
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      120
      1126
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1115
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1061
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1054
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      929
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      892
    Aihe