Vittu!

Heh... Oikeesti... Nyt alkoi vaan huvittaa se juttu, et aina joku ämmä kyselee sellaista, että osaako mies rakastaa. Mut osaako yksikään nainen rakastaa? Siinäpä pulma...

105

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alv-liskot

mitä hauskaa tossa on, ja mitä väliä koko asialla edes on

• Ebenizer

Ei niin.

Jos osaa siivota, pyykätä, tiskata ja edes joskus olla hiljaa niin ollaan jo aika pitkällä.

• On sillä Jos joku ämmä kyselee, että osaako mies rakastaa, niin siitä vo päätellä sitä, et se ämmä on rakastamisen piirimestari vähintään. Mua vaan kiinnostaa, että osaako yksikään ämmä rakastaa ja miten se käytännössä ilmenee?

• Mies.
        Genio.Mente kirjoitti:

On sillä Jos joku ämmä kyselee, että osaako mies rakastaa, niin siitä vo päätellä sitä, et se ämmä on rakastamisen piirimestari vähintään. Mua vaan kiinnostaa, että osaako yksikään ämmä rakastaa ja miten se käytännössä ilmenee?

Ämmät luulee osaavansa rakastaa ja jos mies ei rakasta silleen, kuin ämmä rakastamisen käsittää, niin mies ei ämmän mielestä tietenkään osaa rakastaa.

Ämmät luulee olevansa rakkauden asiantuntijoita, mutta todellisuudessa ne on omien ajatustensa peilaajia toisen kautta.

• pakastin_lassi (IV)

Menkää tänne selvittelee http://bit.ly/3D-Chat
        Tämä on tärkeä kysymys ja vaatii kenttätutkimuksia.

• lasienkeli.

Osaako rakastaa, onko rakkaus joku oppitunti sinulle? rakkaus on vuorovaikutusta eikä ehdollistamista.

• Lasienkelille. Vuorovaikutus on kaupustelua. Rakastaminen ei ole kaupustelua

• lasienkeli.
        Genio.Mente kirjoitti:

Lasienkelille. Vuorovaikutus on kaupustelua. Rakastaminen ei ole kaupustelua

Kerro miten sähkömagneettinen vuorovaikutus, voisi olla kaupustelua?

• lasienkeli. kirjoitti:

Kerro miten sähkömagneettinen vuorovaikutus, voisi olla kaupustelua?

Ei se ole vuorovaikutusta. Se on ihan jotain muuta...

• c'babe

Voitaisko kokeilla? ;)

• Tarviiko sitä kokeilla?

• KirpeIa

lasketko Genoinkin MIEHEKSI?

Huono testattava

• c'babe
        Genio.Mente kirjoitti:

Tarviiko sitä kokeilla?

No mutta mistä sen muuten tietää? :0 Voisin osallitua empiirisiin tutkimuksiisi. Voitaisiin
        kirjoitella siitä tieteellinen artikkeli ja ehkä jopa hakea eu:lta tukirahaa. Huonompiikin tarkoituksiin niitä on haettu. Ajatteleppa nyt sitä! :)

• c'babe kirjoitti:

No mutta mistä sen muuten tietää? :0 Voisin osallitua empiirisiin tutkimuksiisi. Voitaisiin
        kirjoitella siitä tieteellinen artikkeli ja ehkä jopa hakea eu:lta tukirahaa. Huonompiikin tarkoituksiin niitä on haettu. Ajatteleppa nyt sitä! :)

Sellainen tutkimus on tuhoon tuomittu jo ennen alkua...

• mielisairasta
        Genio.Mente kirjoitti:

Sellainen tutkimus on tuhoon tuomittu jo ennen alkua...

ei saa käyttää seksuaalisiin juttuihin, laki kieltää sellaisen

• mielisairasta kirjoitti:

ei saa käyttää seksuaalisiin juttuihin, laki kieltää sellaisen

Häh? Ihan pihalla...

• c'babe
        Genio.Mente kirjoitti:

Häh? Ihan pihalla...

Ei kun pilalla. Juttu oli ennen alkuaan ihan pilalla jos ei saa köyttää ;(

• c'babe kirjoitti:

Ei kun pilalla. Juttu oli ennen alkuaan ihan pilalla jos ei saa köyttää ;(

:)

Saahan sitä yrittää, mutta musta on kehittynyt kohtuullisen hyvä solmujen avaaja...

http://www.youtube.com/watch?v=qHYOXyy1ToI

• ethän sä
        Genio.Mente kirjoitti:

Saahan sitä yrittää, mutta musta on kehittynyt kohtuullisen hyvä solmujen avaaja...

muuten olisi pöpilästä karannutkaan, vain köyden puuttesta

• c'babe
        Genio.Mente kirjoitti:

:P

Eeh! Tulipa vilpilliset keinoni selville. Lopussa hommalla on tapana mutkistua, mut kehottaisin osallitumaan kokeeseen positiivisella asenteella.

nm. posiitiivisyys on persiistä.

• c'babe kirjoitti:

Eeh! Tulipa vilpilliset keinoni selville. Lopussa hommalla on tapana mutkistua, mut kehottaisin osallitumaan kokeeseen positiivisella asenteella.

Saako kysyä suoraan?

• c'babe
        c'babe kirjoitti:

Lisätään tähän nyt vähän draamaa. Lupaus kuin taivas pimeä :)

Jippu - Tuonelan koivut
        http://www.youtube.com/watch?v=Y4_FAh-1nNY

• c'babe
        Genio.Mente kirjoitti:

Saako kysyä suoraan?

Mitäh? ´´:)

• c'babe kirjoitti:

Mitäh? ´´:)

Heh... Aina vähän edellä...

Mutta asiaa... Miksi sinä pidät minusta? Minusta ei lopulta koidu kuin harmia(lievästi ilmaistuna...)

• c'babe
        Genio.Mente kirjoitti:

Heh... Aina vähän edellä...

Mutta asiaa... Miksi sinä pidät minusta? Minusta ei lopulta koidu kuin harmia(lievästi ilmaistuna...)

Nooh.. arvelet itse että minä olen harmiton :) Pidän koska.. pidin. Se mitä kirjoitit ja mitä ajattelit asioista. Jalkasi pysyivät maassa. Kuvittelin että tunnemme toisemme. Tai siis kuuntelit sellaista musaa jonka äänimaailma oli tuttua. Sellaisia asioita joista pitää miehissä ihan livessäkin. Kaipa nyt on paljon muutakin :) Kelpasiko vastaus, vai haluatko että ylistän sinua lisää? :)

• c'babe kirjoitti:

Nooh.. arvelet itse että minä olen harmiton :) Pidän koska.. pidin. Se mitä kirjoitit ja mitä ajattelit asioista. Jalkasi pysyivät maassa. Kuvittelin että tunnemme toisemme. Tai siis kuuntelit sellaista musaa jonka äänimaailma oli tuttua. Sellaisia asioita joista pitää miehissä ihan livessäkin. Kaipa nyt on paljon muutakin :) Kelpasiko vastaus, vai haluatko että ylistän sinua lisää? :)

Tämäkin oli ihan liikaa...

Oletko muuten varma, että et ole tavannut minua ja jopa yrittänyt laulaa kanssani(jostain syystä tuli mieleen...)?

http://www.youtube.com/watch?v=ftjEcrrf7r0

• c'babe
        Genio.Mente kirjoitti:

Tämäkin oli ihan liikaa...

Oletko muuten varma, että et ole tavannut minua ja jopa yrittänyt laulaa kanssani(jostain syystä tuli mieleen...)?

No kai.. :) Ihan kaikki laulettiin silloin jonkun kanssa. Tunnelma oli erittäin tiivis. Useimmat ajattelivat jotakin. Minä ajattelin sinua mutta paikkani oli muualla kuin omasi. Jossakin lähellä olit ja olisit ollut ja vain yhden pyynnön päässä :) Olisit voinut tavata tai jättää tapaamatta. Mutta minä en voinut olla varma kuka olet. Mietin sitä pitkään. Se vaivasi minua. En sitten uskaltanut. Olitpa kuka hyvänsä, niin opin tuntemaan sinua ainakin täällä :)

• c'babe kirjoitti:

No kai.. :) Ihan kaikki laulettiin silloin jonkun kanssa. Tunnelma oli erittäin tiivis. Useimmat ajattelivat jotakin. Minä ajattelin sinua mutta paikkani oli muualla kuin omasi. Jossakin lähellä olit ja olisit ollut ja vain yhden pyynnön päässä :) Olisit voinut tavata tai jättää tapaamatta. Mutta minä en voinut olla varma kuka olet. Mietin sitä pitkään. Se vaivasi minua. En sitten uskaltanut. Olitpa kuka hyvänsä, niin opin tuntemaan sinua ainakin täällä :)

Pari viikkoa sen keikan jälkeen...Noh,. Antaa olla...

Heh... Mä en oikein tiedä mit sinulle pitäisi kirjoittaa. Pidän sinusta, mutta pidän aika vitusti yhdestä toisestakin. Itseasiassa aivan saatanasti... Pä'hkäile nyt siinä näitä...

http://www.youtube.com/watch?v=NyAY18soi3k

Olen todella pahoillani...

• c'babe
        Genio.Mente kirjoitti:

Pari viikkoa sen keikan jälkeen...Noh,. Antaa olla...

Heh... Mä en oikein tiedä mit sinulle pitäisi kirjoittaa. Pidän sinusta, mutta pidän aika vitusti yhdestä toisestakin. Itseasiassa aivan saatanasti... Pä'hkäile nyt siinä näitä...

http://www.youtube.com/watch?v=NyAY18soi3k

Olen todella pahoillani...

Niin. Ymmärsin jossakin vaiheessa että erehdyit henkilöstä enkä tehnyt elettäkään korjatakseni sitä.. mutta niin erehdyin itsekin pitämään sinua aluksi ihan toisena ihmisenä :) Ei sun tarvitse tehdä mitään :)

• c'babe kirjoitti:

Niin. Ymmärsin jossakin vaiheessa että erehdyit henkilöstä enkä tehnyt elettäkään korjatakseni sitä.. mutta niin erehdyin itsekin pitämään sinua aluksi ihan toisena ihmisenä :) Ei sun tarvitse tehdä mitään :)

:) hyvää yötä

http://www.youtube.com/watch?v=ETg05l-WGkQ

• c'babe
        Genio.Mente kirjoitti:

:) hyvää yötä

http://www.youtube.com/watch?v=ETg05l-WGkQ

noh. Tuota mainetta en olisi halunnut kyllä ottaa, mut pidän sen tällä kertaa kohteliaisuutena. Hyvää yötä :)

.. ja mukava tuntea sinut kaikesta huolimatta.

• !!
        Genio.Mente kirjoitti:

Aukaise nyt edes ne omat "solmus " niin ei tarvitse täällä ruikuttaa!!

• c'babe
        !! kirjoitti:

Aukaise nyt edes ne omat "solmus " niin ei tarvitse täällä ruikuttaa!!

ööö. Oot sä aidosti huolissasi? :) En usko että genio olis tuosta pahastui. Solmuja ei voi sekoittaa pieneen flirtiiin :P

NIIN :)

• pelimies-hei

Hmm, ehkäpä annat itsestäsi epävarman vaikutelman.

• Siis... Heh.. Mähän kaikista epävarmin ihminen, mitä palsta on ikinä nähnyt...

• HILJAA!!!!!

SOITA PARANOID!!1!!

• niin no,

'rakkaus' on jokaisen omassa päässä, käsitys siitä ja toiselta halutaan juuri sitä samaa, koska sehän on se "oikea" käsitys. Ja Rakkaus taas on ihan jotain muuta.... kun sen näkee, ei tarvitse enää koskaan kysellä. Kun Rakkaus hyväilee sielua, niin.... ei siihen sanoja ole tietenkään. Kaikki vain valaistuu. Lopullisesti.

• Rkkaus päässä on vahingollinen, rakkaus sydämessä on tuskaa, mutta rakkaus siellä missä sen kuuluu olla, on sitten sitä jotain muuta...

• soita gentsuni

VITT* MITÄ TÄÄLLÄ HUUTELET, KESKUSTELLAAN ASIA SELVÄKSI!!

• Sori, dazu... Ei käy...

• Kehottaja.

Mene hoitamaan draumasi.

• 13 perjantai

Itket siellä huvittuneesti!

• No onhan se Iso Pulma...

en osaa sanoa miten se on mahdollista...

mutta mä olen rakastunut nainen, varmaan johtuu siitä, ei tietoa...

• Mies.

Taitaa Suomi-Venäjä olla edelleen 0-0.

• Aivan vitun sama. Lätkä on tylsää. Ei kiinnosta.

• En ole tähän ikääni mennessä kysynyt rakkauden taitoja, sen kyllä nainen tuntee ja aistii sen rakkauden.
      Luulisi että mieskin aistii ja tuntee, mitä pulmaa tuossa on?

• No miten gentsu-kultia pitäis sitten kohdella, että se tuntuis omasta pikku höpönassusta sellaiselta Rakkaurelta?

Eihän se katsos välttämättä niin sanottua ole, että olisit edes naisiin päin...

• Heh... Luuletko, että tämä aloitus liittyy jotenkin mun rakkauselämään?

• Genio.Mente kirjoitti:

Heh... Luuletko, että tämä aloitus liittyy jotenkin mun rakkauselämään?

Mutjoo... Voikkuleivät ja kuoritut perunat olis aika kova juttu. Sit vois vastapalvelukseksi harkita vaikka orgasmitakuuta...

• Genio.Mente kirjoitti:

Heh... Luuletko, että tämä aloitus liittyy jotenkin mun rakkauselämään?

Ei tämä aloitus, mutta hyvin usein olet viitannut/viittaat naisten kyvyttömyyteen rakkausasioissa. Ei kai sitä nyt kukaan vuosia tuollaisia asioita ilman palkkaa lämpimikseen pohdi.

• relaxed_eyes kirjoitti:

Ei tämä aloitus, mutta hyvin usein olet viitannut/viittaat naisten kyvyttömyyteen rakkausasioissa. Ei kai sitä nyt kukaan vuosia tuollaisia asioita ilman palkkaa lämpimikseen pohdi.

Mä pohdin kaikkea pohtimaani lämpimikseni ja ilman palkkaa. Palkkani eteen joudun tekemään jotain. Pohtiminen ei riitä, koska se ei lopulta johda mihinkään...

Ja sitäpaitsi... Ellet ole huomannut sitä, niin otan puheeksi tämän täällä aina silloin, kun miehen kykyä rakastaa kyseenalaistetaan.

• Genio.Mente kirjoitti:

Mä pohdin kaikkea pohtimaani lämpimikseni ja ilman palkkaa. Palkkani eteen joudun tekemään jotain. Pohtiminen ei riitä, koska se ei lopulta johda mihinkään...

Ja sitäpaitsi... Ellet ole huomannut sitä, niin otan puheeksi tämän täällä aina silloin, kun miehen kykyä rakastaa kyseenalaistetaan.

Ok, mut silti... Tai ok, olen mäkin joskus ollut vittuuntunut siitä, jos täällä joku harppu epäillyt miesten kykyä rakastaa, mutta olisko tuo nyt sitten kuitenkin sellainen 'aivan sama'-asia? Tai mulle se ainakin nykyään niin on, johtuiskohan tuo sitten siitä, että saan kokea nykyään niin suurta rakkautta naisen taholta, jotta se on muuttunut sellaiseksi 'aivan sama'-asiaksi.

• huvittunut....
        Genio.Mente kirjoitti:

Mutjoo... Voikkuleivät ja kuoritut perunat olis aika kova juttu. Sit vois vastapalvelukseksi harkita vaikka orgasmitakuuta...

Oukki doukki, vastaus oli jo aloituksessasi.

Vittu!

Ok, mut silti... Tai ok, olen mäkin joskus ollut vittuuntunut siitä, jos täällä joku harppu epäillyt miesten kykyä rakastaa, mutta olisko tuo nyt sitten kuitenkin sellainen 'aivan sama'-asia? Tai mulle se ainakin nykyään niin on, johtuiskohan tuo sitten siitä, että saan kokea nykyään niin suurta rakkautta naisen taholta, jotta se on muuttunut sellaiseksi 'aivan sama'-asiaksi.

Mun mielestä sinä olet nykyisin tossun alla ja sä viihdyt siinä. Mut saatan mä erehtyäkin. Olen tehnyt johtopäätökseni palstan perusteella(mikä on aika heikkoa). Ehkä se on sun mielestä rakkautta. Toisaalta jos se on sun mielstä sitä, niin sitten se on...

• huvittunut.... kirjoitti:

Oukki doukki, vastaus oli jo aloituksessasi.

Vittu!

Heh... Sori, mutta vittukin muuttui aika epäkiinnostavaksi jossain vaiheessa elämää. Ne naiset sen vitun ympärillä paljastui paljon kiinnostavimmaksi otuksiksi...

• Genio.Mente kirjoitti:

Mun mielestä sinä olet nykyisin tossun alla ja sä viihdyt siinä. Mut saatan mä erehtyäkin. Olen tehnyt johtopäätökseni palstan perusteella(mikä on aika heikkoa). Ehkä se on sun mielestä rakkautta. Toisaalta jos se on sun mielstä sitä, niin sitten se on...

Heh, kyllä. Mun elämä näyttää varmasti ulkopuolisesta tossun alla olemiselta. :)

Heh, kyllä. Mun elämä näyttää varmasti ulkopuolisesta tossun alla olemiselta. :)

Se joka näyttää ulkopuolisesta just tossun alla olemiselta on usein sitä rakkautta :)

• yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Se joka näyttää ulkopuolisesta just tossun alla olemiselta on usein sitä rakkautta :)

Joo... tai kyllähän se osittain pitää paikkansakin. Esim. mä en tässä hiljattain saanut lupaa laittaa autotalliin telkkaria, koska kuulemma viihdyn siellä muutenkin ihan liian paljon. Omasta mielestäni viihdyn siellä ihan liian vähän. Koska, olen nk. tossun alla, ni en sitten alkanu akalle vittuilemaan tyyliin, että vittu mähän laitan sen sinne, sano mitä sanot, vaan annoin asian sitten olla.

No, sain kuitenkin tuosta keskustelusta 10 minuuttia myöhemmin luvan laittaa sen telkkarin ulkorakennukseen tekemääni pubiin ja siitä ei ole kuin 8 metriä autotalliin. Aika hyvä kompromissi. Tai se oli jopa vaimon ehdottama kompromissi, ei tarvinnu edes ottaa puheeksi, saati kerjätä.

Nii, että onhan se rakastaminen tosiaan kompromissejakin. Ja mä sanoisin, että miehet itsekkäämpänä sukupuolena ovat huonompia kompromissien tekijöitä ja se sitten saattaa naisesta näkyä rakastamattomuutena... mitä se itseasiassa onkin.

Joo... tai kyllähän se osittain pitää paikkansakin. Esim. mä en tässä hiljattain saanut lupaa laittaa autotalliin telkkaria, koska kuulemma viihdyn siellä muutenkin ihan liian paljon. Omasta mielestäni viihdyn siellä ihan liian vähän. Koska, olen nk. tossun alla, ni en sitten alkanu akalle vittuilemaan tyyliin, että vittu mähän laitan sen sinne, sano mitä sanot, vaan annoin asian sitten olla.

No, sain kuitenkin tuosta keskustelusta 10 minuuttia myöhemmin luvan laittaa sen telkkarin ulkorakennukseen tekemääni pubiin ja siitä ei ole kuin 8 metriä autotalliin. Aika hyvä kompromissi. Tai se oli jopa vaimon ehdottama kompromissi, ei tarvinnu edes ottaa puheeksi, saati kerjätä.

Nii, että onhan se rakastaminen tosiaan kompromissejakin. Ja mä sanoisin, että miehet itsekkäämpänä sukupuolena ovat huonompia kompromissien tekijöitä ja se sitten saattaa naisesta näkyä rakastamattomuutena... mitä se itseasiassa onkin.

Ja tässä se totuus rakkauresta kuitenkin on:

Tuvas oli pahemman luokan perheriita, krakkyä oli tuvan ilima sakiana. Isäntä ryntäs rantahan ja alakoo vihoosnansa soutamahan poispäin. Emäntä juaksi peräs ja huusi rannalta: -Entä taloo? -Myy jumalauta. -Entä karija? -Lahtaa perkele. -Entä mettät? -Hakkaa ristous pois kaikki. Emäntä nosti tanttunsa helemaa ja huusi: -Entäs tämä? Isäntä käänty takaas ja mutisi: -Ristus, joskus mä vielä lähären!

Ja tässä se totuus rakkauresta kuitenkin on:

Tuvas oli pahemman luokan perheriita, krakkyä oli tuvan ilima sakiana. Isäntä ryntäs rantahan ja alakoo vihoosnansa soutamahan poispäin. Emäntä juaksi peräs ja huusi rannalta: -Entä taloo? -Myy jumalauta. -Entä karija? -Lahtaa perkele. -Entä mettät? -Hakkaa ristous pois kaikki. Emäntä nosti tanttunsa helemaa ja huusi: -Entäs tämä? Isäntä käänty takaas ja mutisi: -Ristus, joskus mä vielä lähären!

:D :D

Miten tuossa oli..... jotain tuttua ;D

Pitää kertoa tuo vitsi joskus, sopivassa tilanteessa..

• Ei mut tosissaan. Onko joku tosissaan sitä mieltä, että rakastaminen on taitolaji?

• Rakastaminen on taitolaji. Mitä muuta se voi olla?

Rakastaminen on taitolaji. Mitä muuta se voi olla?

Taito on treenattavissa ja opeteltavissa. Ei rakastaminen ole sitä. Ei ainakaan minun mielestä.

Mut mitä sitten sen taitolajin taitaja tekee, kun onkin yhtäkkiä sen opitun taidon ulottumattomissa? Jossain yllättävässä tilanteessa, mihin ei taidot enää riitä? Loppuuko rakastamisen taito?

• Genio.Mente kirjoitti:

Taito on treenattavissa ja opeteltavissa. Ei rakastaminen ole sitä. Ei ainakaan minun mielestä.

Mut mitä sitten sen taitolajin taitaja tekee, kun onkin yhtäkkiä sen opitun taidon ulottumattomissa? Jossain yllättävässä tilanteessa, mihin ei taidot enää riitä? Loppuuko rakastamisen taito?

Missä tilanteessa voi joutua sen taidon ulkopuolelle?

ps. Kerro mitä se rakastaminen sitten on. Olet tosi huono sanaseppo jos et osaa tunnetta sanoiksi muotoilla.

http://www.youtube.com/watch?v=KofosWccOBg

ps. Kerro mitä se rakastaminen sitten on. Olet tosi huono sanaseppo jos et osaa tunnetta sanoiksi muotoilla.

eiku ei siis tunnetta, vaan tekemistä.

Osaanhan minä, mut miksi mun pitäisi pilata se tunne pukemalla se sanoiksi?

Pieni ja hento kosketus.

• tinka_tiger kirjoitti:

Pieni ja hento kosketus.

Kuka tahansa osaa sen. Ei se nyt mitään tähtitiedettä ole...

• Genio.Mente kirjoitti:

Osaanhan minä, mut miksi mun pitäisi pilata se tunne pukemalla se sanoiksi?

Rakastuminen on tunne, rakastaminen on tekeminen. Ymmärrätkö eron?

Rakastaminen on taitolaji. Mitä muuta se voi olla?

Oikeasti se on sitkeys- ja kestävyyslaji.

• tinka..
        Genio.Mente kirjoitti:

Kuka tahansa osaa sen. Ei se nyt mitään tähtitiedettä ole...

Ei osaa, kaikki ei kosketa.

Rakastuminen on tunne, rakastaminen on tekeminen. Ymmärrätkö eron?

Ai tarkoitatsä sillä, että jos ei tee mitään, niin silloin ei rakastakaan?

• Genio.Mente
        tinka.. kirjoitti:

Ei osaa, kaikki ei kosketa.

Ei uskalla, on kenties oikeampi ilmaisu...

• buddy-love kirjoitti:

Tässä olen samoilla linjoilla. Tosin sekään ei ihan riitä...

• Genio.Mente kirjoitti:

Ai tarkoitatsä sillä, että jos ei tee mitään, niin silloin ei rakastakaan?

En.

• buddy-love kirjoitti:

Joo.

En.

Mitä sä sit tarkoitit?

• c'babe
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Joo.

Liityn kuoroon :) Suhteen pituus on suoraan verrannollinen kestävyyteen! :)

• Genio.Mente kirjoitti:

Mitä sä sit tarkoitit?

Siis vastasin hätäisesti "En", vaikka oikiasti tarkoitin sanoa "Joo", koska jäkispeli kesken.

Nyt mä en oikeen enää jaksa jauhaa tästä asiasta. Totean vain tähän loppuun oman näkemykseni asiasta. Rakastaminen on tekoja yhteisen hyvinvoinnin eteen, joka on samalla tekoja yksilön hyvinvoinnin eteen ja myös oleminen lasketaan tekemiseksi. Riippuu sitten sen olemisen ajankohdasta ja pituudesta, että onko se tekemistä yhteisen hyvin- vai pahoinvoinnin eteen. Sitä on rakastaminen.

Siis vastasin hätäisesti "En", vaikka oikiasti tarkoitin sanoa "Joo", koska jäkispeli kesken.

Nyt mä en oikeen enää jaksa jauhaa tästä asiasta. Totean vain tähän loppuun oman näkemykseni asiasta. Rakastaminen on tekoja yhteisen hyvinvoinnin eteen, joka on samalla tekoja yksilön hyvinvoinnin eteen ja myös oleminen lasketaan tekemiseksi. Riippuu sitten sen olemisen ajankohdasta ja pituudesta, että onko se tekemistä yhteisen hyvin- vai pahoinvoinnin eteen. Sitä on rakastaminen.

Äh...

"Näetkö levottomat kasvot jotka harhailevat
        pienet yksinäiset sielut, jotka odottaa...
        että tulis joku helvetin ihme
        ja korjais ne mukaan...
        Tääl on liian monta kättä ilman taluttajaa
        tääl on liian monta suuta ilman sanottavaa..."

Hänelle tämä(ei mettikselle)

http://www.youtube.com/watch?v=FUK3nKxBb5E&feature=related

• tinka..
        Genio.Mente kirjoitti:

Ei uskalla, on kenties oikeampi ilmaisu...

Voi sen noinkin ajatella. Mun mielestä vaan vaikka uskaltaiskin, niin kaikki ei kosketa (tarkoitan sisintä).

• tinka..
        buddy-love kirjoitti:

On se taitolajikin, jos valitsee kumppanin jonka kanssa pitää temppuilla.

• tinka..
        tinka.. kirjoitti:

Voi sen noinkin ajatella. Mun mielestä vaan vaikka uskaltaiskin, niin kaikki ei kosketa (tarkoitan sisintä).

Ajatus lähti liikkeelle pieni ja hento ote kappaleesta. Ehkä osa ainakin sen biisin tietää. Rakkaudessa toisella on susta pieni ja hento ote. Olet otteessa, mutta se ei likistä ei kurista, se on hento. Mutta se ote on olemassa.

Kaikki ei vaan susta saa otetta, koska ne ei kosketa sua. Ne ei pysty siihen vaikka ne haluis ja vaikka sä haluisit. Se jokin puuttuu.

• : )
        buddy-love kirjoitti:

Juuri näin! Sitkeys ja kestävyys, ei kilpailu mielessä, vaan taipuisuus ja sinnikkys ja sisumielessä on tärkeää, jos haaveilee pitkästä parisuhteesta, jossa asutaan yhdessä.

Liityn komppauskuoroon : )

• Eiku nyt keskitytään peliin!! :)

• Shaibu!!! Shaibu!!! Shaibu!!!

• Joo, mutta vastataan nyt jotain.

Siis en tiedä "osaanko", mutta tunnen. se riittää miulle. Jos toinen tuntee samoin, niin se on vielä parempi :)

• Ei tod.

Jääkiekko on .. :C

Ei tod.

Jääkiekko on .. :C

Ei ole pakko katsoa kiekkoa jos ei kiinnosta..mutta nyt riitti miulle tämä..
        kolmas erä alkoi jo..eli takas katsomaan. siellä se kultakin on, niin eikun kainaloon, niin voi testata käytännössä osaako vai ei, niin ei tarvii täällä miettiä :D

• pistaasia kirjoitti:

Ei ole pakko katsoa kiekkoa jos ei kiinnosta..mutta nyt riitti miulle tämä..
        kolmas erä alkoi jo..eli takas katsomaan. siellä se kultakin on, niin eikun kainaloon, niin voi testata käytännössä osaako vai ei, niin ei tarvii täällä miettiä :D

Joo, tais tulla kultaa tai jotain..

Mie en oo kainaloinen :)

Enkä mieti täällä mittään :D

Joo, tais tulla kultaa tai jotain..

Mie en oo kainaloinen :)

Enkä mieti täällä mittään :D

Toivotaan, että tulee..huomenna sen vasta tietää :)

Mie en muitten kainaloista tiedä.. ja mietinnätkin on pääasiassa muualla kuin täällä.

Ihmissuhteista sen verran..että kyllä se rakkaus tulee luonnostaan jos on tullakseen. Miun mielestä se ei ole verrattavissa työntekoon tai urheiluun.. Urheilulajit on useimmiten yksilö- tai joukkuelajeja, joissa tärkeintä on yrittää voittaa. Parisuhteessa on kaksi ihmistä jotka arvostaa ja tukee toisiaan, voi olla omia itsejään ja haluaa olla yhdessä. Ei siinä mitään palkintoja saavutella. On vähän väärin sanoa, että suhteen eteen pitää tehdä töitä että se kestäisi. Miun ei ainakaan ole "töitä" tarvinnu tehdä, vaan se on omaa halua myötäelää ja kokea asioita yhdessä, jopa kasvaa yhdessä. Suhde voi myös päättyä joskus..syitä on vaikka kuinka monia. Eihän sitä kukaan toivo omalle kohdalleen mutta elämässä kun ei koskaan tiedä. Pitää nauttia siitä mitä toiselta saa ja mitä toiselle voi antaa ja jättää vähemmällä se toisen huonompien puolien arvostelu. Jokaisessa niitä huonojakin puolia on. Parasta on varmaan se, kun huomaa että vastoinkäymisetkin lähentää lisää ja vain vahvistaa suhdetta. Silloin ainakin tietää, että ihan vähästä suhde ei pääty.

Ehkä omalla kohdalla on vaikuttanut sekin, että on ollut pelko toisen menettämisestä, ei toiselle ihmiselle vaan ihan lopullisesti. Ymmärsi miten suuresta asiasta siinä on kysymys ja miten tärkeä se ihminen on itselle ja läheisille ja sen, miten paljon arvostaa yhdessä elämistä. On se arvostus joskus aiemmin ollut vähän hukassakin, sitäkään en voi kieltää. Mutta tuo kokemus menettämisen uhasta oli sen verran vahva ja pelottava, että on se sitä arvostusta lisännyt tosi paljon.

Mutta jokainenhan nämä asiat näkee ja kokee omalla tavallaan..ei kai siinä yhtä oikeaa tapaa ole.

• y.b ei kirj.
        pistaasia kirjoitti:

Toivotaan, että tulee..huomenna sen vasta tietää :)

Mie en muitten kainaloista tiedä.. ja mietinnätkin on pääasiassa muualla kuin täällä.

Ihmissuhteista sen verran..että kyllä se rakkaus tulee luonnostaan jos on tullakseen. Miun mielestä se ei ole verrattavissa työntekoon tai urheiluun.. Urheilulajit on useimmiten yksilö- tai joukkuelajeja, joissa tärkeintä on yrittää voittaa. Parisuhteessa on kaksi ihmistä jotka arvostaa ja tukee toisiaan, voi olla omia itsejään ja haluaa olla yhdessä. Ei siinä mitään palkintoja saavutella. On vähän väärin sanoa, että suhteen eteen pitää tehdä töitä että se kestäisi. Miun ei ainakaan ole "töitä" tarvinnu tehdä, vaan se on omaa halua myötäelää ja kokea asioita yhdessä, jopa kasvaa yhdessä. Suhde voi myös päättyä joskus..syitä on vaikka kuinka monia. Eihän sitä kukaan toivo omalle kohdalleen mutta elämässä kun ei koskaan tiedä. Pitää nauttia siitä mitä toiselta saa ja mitä toiselle voi antaa ja jättää vähemmällä se toisen huonompien puolien arvostelu. Jokaisessa niitä huonojakin puolia on. Parasta on varmaan se, kun huomaa että vastoinkäymisetkin lähentää lisää ja vain vahvistaa suhdetta. Silloin ainakin tietää, että ihan vähästä suhde ei pääty.

Ehkä omalla kohdalla on vaikuttanut sekin, että on ollut pelko toisen menettämisestä, ei toiselle ihmiselle vaan ihan lopullisesti. Ymmärsi miten suuresta asiasta siinä on kysymys ja miten tärkeä se ihminen on itselle ja läheisille ja sen, miten paljon arvostaa yhdessä elämistä. On se arvostus joskus aiemmin ollut vähän hukassakin, sitäkään en voi kieltää. Mutta tuo kokemus menettämisen uhasta oli sen verran vahva ja pelottava, että on se sitä arvostusta lisännyt tosi paljon.

Mutta jokainenhan nämä asiat näkee ja kokee omalla tavallaan..ei kai siinä yhtä oikeaa tapaa ole.

Ahaa. Ymmärsit vähän kaikki väärin, mitä sanoin, mutta sellaista sattuu, täällä :)

Ensinnäkään en luullutkaan, että viittasit mun "kainaloon". Tarkoitin vain etten ole kainalo-tyyppiä. En tykkää olla kainalossa, en ole koskaan tykännyt, kenenkään kanssa, etenkään tv.tä katsoessa ja vielä etenkään jääkiekkoa :D

Ja ei musta suhde ole ollenkaan työtä. Tarkoitin vain että se on kestävyys ja sitkeyslaji. Kaiken se kestää jne. Jopa jääkiekon katselun :P

Arvostelusta olen samaa mieltä ja kaikesta muustakin mitä mainitsit, vastoinkäymisistä jne.. Tarkoitin vain, että en eilenillalla ollut mitään pohtimassa vaan ihan aikaa tappamassa, viihteellä, kaikessa sovussa :) En ymmärtänyt noita palkintojuttuja, mutta et suunnannutkaan sitä ilm. erityisesti mulle?

Tosi ikävää, että sinulla on ollut vaikea vaihe elämässä, toisen menettämisen pelko, lopullisesti. Vähän kokemusta tuosta itselläkin, vaikka vain tosiaan vähän. Mutta ymmärsin, että nyt kaikki on nyt hyvin, hienoa :)

Kiitos kommentistasi, vaikka ensin ihmetelinkin, oliko se minulle? No oli tai ei, kivoja ja kannatettavia ajatuksia :)

• y.b ei kirj. kirjoitti:

Ahaa. Ymmärsit vähän kaikki väärin, mitä sanoin, mutta sellaista sattuu, täällä :)

Ensinnäkään en luullutkaan, että viittasit mun "kainaloon". Tarkoitin vain etten ole kainalo-tyyppiä. En tykkää olla kainalossa, en ole koskaan tykännyt, kenenkään kanssa, etenkään tv.tä katsoessa ja vielä etenkään jääkiekkoa :D

Ja ei musta suhde ole ollenkaan työtä. Tarkoitin vain että se on kestävyys ja sitkeyslaji. Kaiken se kestää jne. Jopa jääkiekon katselun :P

Arvostelusta olen samaa mieltä ja kaikesta muustakin mitä mainitsit, vastoinkäymisistä jne.. Tarkoitin vain, että en eilenillalla ollut mitään pohtimassa vaan ihan aikaa tappamassa, viihteellä, kaikessa sovussa :) En ymmärtänyt noita palkintojuttuja, mutta et suunnannutkaan sitä ilm. erityisesti mulle?

Tosi ikävää, että sinulla on ollut vaikea vaihe elämässä, toisen menettämisen pelko, lopullisesti. Vähän kokemusta tuosta itselläkin, vaikka vain tosiaan vähän. Mutta ymmärsin, että nyt kaikki on nyt hyvin, hienoa :)

Kiitos kommentistasi, vaikka ensin ihmetelinkin, oliko se minulle? No oli tai ei, kivoja ja kannatettavia ajatuksia :)

Kaksi ekaa lausetta oli siulle, muut oli vaan pohdintaa aloitukseen ja aiempiin viesteihin ketjussa :)

Sillä kainalolla tarkoitin vaan, että miun intressit on vaan yhden henkilön kainalossa. Muut saa olla, tai olla olematta "kainaloisia". Eihän se miulle kuulu enkä voi tietääkään kuka täällä kenenkin kainalossa viihtyy :D

Niin ja nyt on kaikki hyvin onneksi siltä osin mitä tuossa aiemmassa viestissä kerroin.
        Ei ollut tarkoitus kohdistaa siuun mitään kritiikkiä..paitsi tuon jääkiekon osalta ehkä vähäsen ;D

• pistaasia kirjoitti:

Kaksi ekaa lausetta oli siulle, muut oli vaan pohdintaa aloitukseen ja aiempiin viesteihin ketjussa :)

Sillä kainalolla tarkoitin vaan, että miun intressit on vaan yhden henkilön kainalossa. Muut saa olla, tai olla olematta "kainaloisia". Eihän se miulle kuulu enkä voi tietääkään kuka täällä kenenkin kainalossa viihtyy :D

Niin ja nyt on kaikki hyvin onneksi siltä osin mitä tuossa aiemmassa viestissä kerroin.
        Ei ollut tarkoitus kohdistaa siuun mitään kritiikkiä..paitsi tuon jääkiekon osalta ehkä vähäsen ;D

Niin ja noi palkinnot.. Buddy-love mainitsi kestävyyslajin ja miulle siitä tulee mieleen urheilulaji, jossa vaaditaan kestävyyttä. Aattelin vaan, että urheilulajeissa kestävyys on sitä, että jaksaa mahdollisimman pitkään ja mahdollisimman hyvin tuloksin..mutta urheilussa aina koitetaan saavuttaa jotain lisää ja koitetaan voittaa jotain (jos ei muuta niin itsensä aina vaan paremmilla tuloksilla) ja toisaalta olla parempi kuin muut. Ei miusta parisuhde ole sillä lailla kestävyyslaji. Voi olla, että Buddy tarkoitti sillä vertauksella jotain muuta, mutta miulle siitä tuli ihan toisenlainen mielikuva.

Mutta ei olis ensimmäinen kerta jos ymmärsin jotain väärin :)

• känkkäränkkä

Osaa. Tietenkin. Nainen vain ei osaa tulkita oikein, kuten ei mieskään naista.

• rakastaa mitä???miulle on yks nainen sanonut ettei ole ikinä kuullut kenenkään miehen puhuvan yhtä kauniisti naisista ku mie prätkistä, mut se onkin tosirakkautta pprrrruuuumm

• naistenpuolestaN

Rakastaminen on toisesta välittämistä, tunne joka syntyy itsessään ja todentuu sanoin ja teoin.

• <:)

Ei naiset tietenkään osaa. miesten yksinoikeus.

• nainen(((

mä tiiän et miehet ei osaa rakastaa :D kyl se on jo nähty

t. pettynyt miehiin

• GenioMenet´

Eikö ollut hieno yksinpuhelu lapset

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      62
      1942
    2. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      14
      1742
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      135
      1283
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      134
      1187
    5. Mistä löytää kadonnut motivaatio?

Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että
      Sinkut
      110
      965
    6. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      83
      817
    7. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      169
      780
    8. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      173
      755
    9. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      422
      684
    10. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      592
    Aihe