Niin, pakkohan jonkun on olla se rumin. Kuka se on sinun mielestäsi?
Rumin palstalainen -gallup
18
110
Vastaukset
no minä tietenkin
- lölö
No etkös sä oo hoidellu puolet palstan naisista (näin sanoi dazu). Kyllä siihen kai naamaa jonkin verran tarvitaan. Kaunein (vartaloltaan) on yb, pikku-murri ja ariella ei ainakaan kaikissa kuvissaan ole ollut edustavan näköisiä...
lölö kirjoitti:
No etkös sä oo hoidellu puolet palstan naisista (näin sanoi dazu). Kyllä siihen kai naamaa jonkin verran tarvitaan. Kaunein (vartaloltaan) on yb, pikku-murri ja ariella ei ainakaan kaikissa kuvissaan ole ollut edustavan näköisiä...
Dazun puheet kuin kissanpaska.
- rose18
tarviiko?? onko tämä tarpeellinen aiheellinen aihe.
minä voi ilmoittautua rumimmaksi,
ettei tarvi ruminta etsiä.
en julkaise kuvia - Ryssät häviiiiii
Miehistä richartti, naisista pikku-murri. Toki ei tiedä kuvattomista.
no voin mää vaikka ollakki :)
ja helppohan se on toisia arvostella kun ei kehtaa omaa naamaansa näyttää,
mur
Kautta raitasukkieni, kyllä se olen minä.
- Kysymyksenasettelu:?
.
Voiko rumuuteensa kuolla??????????
. Kysymyksenasettelu:? kirjoitti:
.
Voiko rumuuteensa kuolla??????????
.Ei suinkaan ja asian voi varmistaa piilottamalla peilit.
- alv-liskot
ne ovat tennissukat, osa niistä vaaleanpunaisia
alv-liskot kirjoitti:
ne ovat tennissukat, osa niistä vaaleanpunaisia
On niissä osassa raitojakin.
*tarkentaa*
- känkkis :)
*istuu hiljaa nurkassa*
- määmy
Sull onl kaksoislasileuka.
Ai niin.
Olen niin ruma, että rastaat keräsivät addressin jossa vaativat pelättejä takaisin mansikkamaalle.- Näin!
Papu ja rela.
Ja kukaan ei ole nähnyt y.b? - rumin on
pikkumurri! :D
- Iaskin..väärin
Murri on ihanin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770