Baarissa on totuus

Baarit on perseestä

Tai sitten ei ole. Ihmiset menee kuin ohjelmoituina aina viikonloppuisin baariin muka pitämään hauskaa. Monellako oikeasti on hauskaa baarissa? Joillain saattaa olla, mutta aika paljon siellä on niitä juopuneita mököttäjiä jotka toivoo ja odottaa että "jotain tapahtuisi". Baareihin liittyy ihan ihmeellisiä odotuksia ja toiveita. Toivotaan ja etsitään jotain suurta seikkailua ja rakkautta ja ties mitä. Kännin sieltä kyllä saa, ja rahat lähtee ja pää tulee kipeäksi ja jotkut onnekkaat pääsee ehkä vähän ähkimään jonkun toisen humalaisen päälle/alle. No oliko hienoa? Kannattiko? Tätäkö halusitkin, tähänkö tähtäsit, tätäkö elämältäsi kaipasit?

Baareihin liittyy joku myytti siitä että sinne kun menee niin todella ELÄÄ. Paskan vitut. Tylsää siellä on.

34

902

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies1985

Naisilla voi ollakkin hauskaa. Aika harvassa miehet varmaan joilla on oikeasti hauskaa, ellei siellä sitten olla tyttöystävän kanssa.

• 6gfh

Miehelläkin voi olla hauskaa, jos on luontainen naistenmies tai muuten vaan käy järjetön flaksi. Mulla tämä avautui viimekesänä ulkomailla baaritellessani, kun totesin, että hitto nämä muijathan viihtyvät oikeasti seurassani.

• Älyn haamu

Ei mua ainakaan kapakat kiinnosta. Liian kova kilpailu niistä harvoista säällisen näköisistä naisista.

• fgmfgfj

Baarissa on mukavaa jos naiset kiinnostuu, jos ei niin mitä siellä tekee? Pakko olla jotain tekemistä, muutakin kun joku väsynyt d ja discolattiaj. Lautapelit on kivoja, bändit on ok, lätkän mm screeni on ok. Perus baari ilta on tylsä,

• Reipas Poikamies

Baareissa on se huono puoli että jos ei itse nauti siitä mallista mihin väki siellä on ehdollisettu, ei siitä jää mitään käteen- pitkä lasku ja kallis ohimenevä känni useimmin.

Kohautan palstaa, karaoke on mihin voin osallistua baareissa (jos on), minulla on kohtuullinen äänikin.

Kavereiden kanssa pääsee halvemmalla kun menee vaikka jonkun mökille viinasten kanssa saunomaan.

Niin, on hyvä että joku uskaltaa sanoa baari kulttuuria vastaankin. Vapaiden naistenhan takia siellä moni mies yrittää käydä, naisille lienee kivempaa tavata ystäviään siellä ja tanssia. Noh, puhdasta tanssiakin olisi kiva katsella, mutta sitä diskon jytkeessä tapahtuvaa pyllyjen hetkutusta ei taitolajiksi voi sanoa. Kiihottavaa kyllä kun on sopivan niukasti pukeutunut misu.

Ap on oikeassa myös että liian onnen kauppaa luottaa baari-lottovoittoon että sopivan naisen bongaisi jonka jopa ihan treffeille saisi. En siellä useinkaan tapaa oman tyyppistä naista, vapaata, tai edes oman ikäistä (täällä) korvessa. Noh Hesassa luulisin että asianlaita on valoisampi.

Noh onneksi tämä naisasiani on sillä hyvällä mallilla nyt etten käy kun juhannus kokkoa katsomassa, ehkä parin lonkeron ja snapsin kera menee iltamme.

• laulutaidoton

Karaokepaikoissa ohjelmisto vaan tuntuu usein pyörivän pappasarjan iskelmissä tai haikeissa valitusvirsissä, joista ei tule sellaista hyvävireistä fiilistä, jota ravintolaillalta odotan. Harvoin siis eksyn sellaisiin paikkoihin. Viimeksi kun niin kävi, joku ennestään tuntematon nainen kylläkin tuli pöytään ja rupesi yllyttämään kanssaan laulamaan. Kun olen kehno laulaja niin ahdistuin tästä sen verran, että luikertelin vaan tilanteesta kohteliaasti kieltäytyen pois, ei tullut selvitettyä olisiko naista muuten vaan huvittanut tutustua tai jutella.

• Mulla on yleensä oikeasti hauskaa baarissa, koska menen sinne tanssimaan ja jutustelemaan kavereideni kanssa, en juopumaan tai rakkautta etsimään.
      Mulla ei oo mitään odotuksia baarien suhteen, koska tiedän että siellä on niitä juopuneita ihmisiä. ja tiedän senkin etten sieltä itselleni rakkautta löytäs vaikka sitä etsisinkin.

• kiva ilta

Niin on mullakin, juon illan aikana muutaman ja pääsääntöisesti tanssin kavereiden kanssa. Välillä käydään bändejäkin katsomassa. Sitä en tiedä löytyisikö se oikea mies sieltä, yleensä juttelemaan tulevat ovat kännissä kuin käet ja juttu on ala-arvoista. Siispä keskityn tanssimiseen ja hauskanpitoon.

• Free Fanny

Käyn baarissa/pubissa vain silloin kun oikeasti haluan, en todellakaan lähtisi vapaa-ajallani jonnekin vastoin tahtoani. Jos yksin menen niin menen yleensä vain nappaamaan yhden kaljan ja lukemaan iltapäivälehdet töiden jälkeen.

• Sinäkin läski?

Kalja lihottaa.

• Sinä finninaama?
        Sinäkin läski? kirjoitti:

Kalja lihottaa.

Ja suklaasta tulee finnejä.

• Sinäkin läski?
        Sinä finninaama? kirjoitti:

Ja suklaasta tulee finnejä.

En ole. Enkä syö suklaatakaan yleensä.

• n 19

Minusta baareissa on kiva käydä tyttökavereiden kanssa tanssimassa. En läähde sinne etsimään ketään ja TODELLA harvoin miestä olen baarista löytänytkään.Joten ei naiset sieltä aina seuraa löydä.
      Joskus käy kyllä niin että kaverit tanssivat poikaystävien/säätöjen kanssa ja itse tuntee olonsa vähän ulkopuoliseksi. Kai sitä on sitten niin ruma naama ettei miehet viitsi tulla tanssimaan...

• Tyhymä

Baareista ei löydä ketään eikä mistään muualtakaan. Mistä ihmeestä muut ihmiset ovat löytäneet toisensa? Kaikki tutut ja kaverit ovat suhteessa niitä paria lukuunottamatta, jotka eivät halua muuta kuin yhdenyön juttuja.

• Ktb

Minusta on mukava käydä baareissa, tapaamassa ystäviä ja tuttuja, tutustua uusiin, höpötellä hauskoja, tanssia.

Eilen kummatkin " draamapariskunnat" mukana, ja draamahan siitä tuli. Poistuin paikalta.

Näin kivanäköisen miehen, mutta kun hetken tarkkailin, oli joku nainen häntä kovasti pokaamassa. En halunnut punkea väliin, joten en tehnyt aloitteita.
      Nainen ilmeisesti hävisi hetkeksi, mies tuli juttelemaan kanssani.. ja taas oli nainen toisella puolella käsivarressa kiinni.. Kärppänä paikalla.. :)

Vähän noloa tuollainen(kin)..
      Joten lähdin kotiin nukkumaan. En draamojen kanssa jatkoille.
      Ja mitä tekisin jatkoilla, joissa vain pariskuntia? Menisin väliin nukkumaan?
      No en.

• Gordon Gekko

Baarissa olemisen hauskuus riippuu seurasta, jossa sinne menee. Ja silloinhan heidän kanssaan voisi olla hauskaa vaikka kotona vetämässä kalsarikännejä? Saatan kyllä tykätä myös baarissa soivasta musiikista, ihmisten toilailujen katselusta ja onhan se joskus hauska tyttöjäkin jututtaa.

• Tylsää mun mielestä. Mut aika harvoin muutenki käyn et samapa se oikeastaan on jos yhden illan tuhlaa tylsyyteen ja ihmisten kyttäämiseen.

• pienet baarit

joissa on biljardi, karaoke ja baaritiski, on mukavia. Myös livebändit on mukavia. Tahtoisin löytää porukan, jonka kanssa viettää aikaa niissä. Mutta kun tytöt harvemmin tahtoo pelata biljardia. Ensimmäinen kommentti on "en mä osaa, nyyh." Tytöt kyhjöttää vieressä ja katsoo kun pojat pelaa. Tosi tylsää.
      Isot yökerhot on tylsiä. En pidä tanssimisesta, ellei olisi joku todella iso bilereivi, jossa muut ei kyylää tosia, vaan ihan oikeasti antaa mennä free stylellä biisien mukaan. Ei Suomessa sellaisia olekaan.

• Jätkä 25

Itseasiassa kyllä niitäkin on. Ainakin pari sellaista tai että minkälaisissa paikoissa sellaista meininkiä on! :) Mutta en asiaa tosin täällä viitsi mainostaa.

• jenniiina

Baarit on jees, käydä juomassa vaikka kahvit ettei tarrtte aina kotona keittää.
      Musta sellaiset sopivan hiljaiset baarit on paljon viihtyisämpiä kuin vaikka joku trendikäs lasikoppikahvila :P

Vaikka taisi olla niin, että aloittaja ja jatkajat puhuivat lähinnä yökerhoista/kännäysbaareista eikä kunnon pubeista joiden toimintaidea on eri; tarjota viihtyisä "public house" tavata ystäviä ja tulla kevyeen humalaan.

Yökerhoihin sen sijaan en mielelläni mene kuin ehkä isossa porukassa ja valmiiksi toosassa. "musiikki" särkee korvia, maksuja peritään millloin mistäkin ja juomavalikoimakin on tehty lähinnä teinejä miellyttämään.

No, seurastahan se baareissakin loppujen lopuksi on kiinni, viihtyykö vai ei. Seurasta, ja omasta suhtautumisesta/mielialalsta.

• nyt kun pääsis baariin ja ehkä jopa tekis mieli lähtee baariin ni en taida jaksaa..

• 07sweden

Pakkohauskaa. Aloittaja tarkoitti varmaan yökerhoja ja muita pintapaikkoja. Tosi hauskaa ihmisillä näyttää olevan niissä, jep jep. Kaikki koittaa olla niin coolisti. Kukaan ei uskalla aloittaa mitään juttua tuntemattomien kanssa ennen kuin kaikki on kauheessa kaasussa, joskus klo 2.00 jälkeen. Sitten se jutustelukin on sellaista tekopirteää, ai että meillä on hauskaa täällä.

Tässä ketjussa aika hyvin tulee esille naisten ja miesten odotusten ero baarissa käynnille. Naiset menee tarkistamaan oman markkina-arvonsa. Siksi ne tälläytyy. Heille riittää että riittävä määrä miehiä katselee vähän pidempään. Jos joku komee mies tulee juttelee niin ah että. Miehet menee etsimään seksiseuraa.

• Nyhhhh

"...aika paljon siellä on niitä juopuneita mököttäjiä jotka toivoo ja odottaa että "jotain tapahtuisi"

Miksi mitään tapahtuisi, jos ei pistä tapahtumaan.

Minua oikeasti vituttaa tuollaiset möllit, jotka tulevat paikalle vain mököttämään ja luulevat että se on muiden velvollisuus jotenkin viihdyttää heitä ja tehdä asiat heidän puolestaan. Mököttäkää kotonanne jos on niin kauhean tylsää.

• Idzzie

No kyllä ainakin mun mielestä baareissa voi olla ihan hauskaakin. Yksin en jaksaisi mennä, mutta kaveriporukassa on mukavaa; voi jutella ja heittää läppää, rentoutua, kuunnella hyvää musaa, pelata vaikka blackjackia, kännätä jos siltä tuntuu ja tavata naisia.

Tiedän kyllä että kaikki eivät ole baari-ihmisiä enkä ole todellakaan sitä mieltä että baareissa käynti tarkoittaisi sitä että on ELÄMÄ eikä ole nolifer.

• Joo mä en kans

tykkää bingosta, siks en me.

• ----

Voiko mies oikeasti tutustua baarissa vielä aiemmin täysin tuntemattomaan naiseen?

• :)

Mä tykkään käydä baareissa, koska se on kivaa vaihteluu koti-illoille, joita suurin osa illoistani on :D

Tekis mieli nytkin lähtee, mut en saa kaveria mukaan, enkä tiiä uskaltaisko sitä yksin lähteä :) Vaikka tuskin siellä yksin tarttis ollakaan, jos niin haluaa :)

• harvoin käyn niissä

en ole koskaan viihtynyt. ei ole mun ympäristö ei. saisivat olla paljon siistimpiä eikä tollasia juottoloita. henkilökuntakin on jotain ns. huippupaikkoja (tosiaankin suhteellinen käsite!) lukuunottamatta vastenmielistä ja pikkasen säälittävääkin.

• sir_eino

Riippuu baarista, seurasta ja mahdollisesta oheistoiminnasta (onko vaikka joku hyvä bändi soittamassa).

• ei pubiruusu

Mä haluaisin, että baari olisi pubi-tyyppinen kokoontumispaikka, jossa voisi jutella ja tehdä jotakin. Eli sellainen paikka, johon olisi helppo tulla ihan itsekseenkin sinkkuna. Että olisi pelejä, jukeboksia, päivän lehdet jne, jotta olisi tekemistä. Itse inhoan sinkkuna sitä, että baarissa ei ole mitään muuta tekemistä kuin juominen.

Tykkään kuunnella bändejä ja karaoke-esityksiä, mutta jostakin syystä niitä ainakaan omalla paikkakunnallani ei ole juurikaan. Samoin biljardipöydät on aika lailla hävinneet pois.

Moni baari on joko räkälä tai pintaliitopaikka, mutta sellainen sopivan pieni ja intiimi paikka, jonne on helppo tulla, niin sellaisia on tosi vähän. Itse asiassa tällä hetkellä en ole löytänyt sopivaa baaria, joka täyttäisi omat kriteerini. Tällaisten vanhempien ihmisten paikat on usein lähiöpubeja, joissa on aikas alkoholisoitunutta porukkaa eikä niissä ole ns. normaalit ihmiset.

• iddqd1985

Mulla on baarissa oikeasti hauskaa se on oikeastaan jopa viiko kohokohta ku pääsee pitämään hauskaa, tutustumaan uusin ihmisiin ja pokailemaan naisia. Toi pokailu on semmonen taiteen laji ettei mitään rajaa.

Vittu ku on koeviikot ni ei kerkee mennä baariin perkele. Vittu mä vihaan teekkariutta koeviikoilla. Ois pitäny mennä johonkin helppoon kouluun eikä tällästä vitun aamusta iltaan lukemis paskaa ottaa. Anyways sit ku sä osaat lähestyä naisia oikein se tunne mikä siinä tulee ku kaikki naiset tykkää susta on mahtava.

Jos sä osaat tehä sen oikein ni sä saat hiplata naisten perseitä ja tissejä ja kaikkia muitakin paikkoja niin paljon kun sielusietää. Siin on semmonen pieni jännitys aina päällä. Vittu ku ois jo perjantai tai lauantain ni pääsis pitämään hauskaa.

• näin onnnn

Joo kyllä se niin on että jos sinulla on hyvää seuraa niin miksi sen kanssa baariin lähdet, varsinkaan silloin jos kotonasi on kaikki viihdepelit ja musiikkivehkeet y.m.s, drinkitkin voit sekoittaa kotona itse niinkuin mitä huvittaa. Tuleehan tällainen ilta kotona vielä paljon halvemmaksikin kuin mitä baari-ilta.
      Jos taas olet yksinäinen mies ja seuraa haluaisit etsiä niin chanssisi saada baarista vähänkään siedettävää ja itsellesi sopivaa seuraa ovat ainakin useimman tällaisen yksinäisen miehen osalta lähes olemattomat. Siis vittuako yksinäinen mies baariin menee rahojaan törsäämään, kun ei sieltä mitään rahojen vastineeksi ole saatavissa muuta kuin yleensä saatanan tylyä kohtelua.
      Yksinäisenä miehenä minä törsään baari-iltaa vastaavan rahan ennemmin vaikka nettimallien kanssa chattailuun oman sekoittamani vodkadrinkin kanssa, saa siinä edes katsella kauneita naisia jotka vielä käyttäytyvätkin mukavasti.

• pöeoiapägd

Eräänlaista huoraamista tuokin.

• Minä en ole käynyt ikinä baarissa. En kertaakaan elämäni aikana. Eikä ole suunnitelmissakaan käydä ensimmäisenkään kerran.

Se on ärsyttävää, että ihmissuhteet keskittyvät baarikulttuurin ja alkoholinkäytön ympärille. Toisenlainen ihminen jää syrjään.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7838
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3752
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1886
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1210
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1053
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      1003
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      837
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      792
    9. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      10
      750
    10. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      749
    Aihe