netissä omalla nimellään, niin miksi ei sitten täällä?
Jos on munaa esiintyä ...
5
51
Vastaukset
- tsirra
Tää on sikahelppo:
Tämä osio maailimankaikkeudessa on varattu sielun pimeille voimille, joita ilman maailman hyvyys ei pysy tasapainossa, vaan kaatuu omalle nenälleen.
Kerro minulle yksikin Urpo, joka haluaisi olla kaikessa kuvottavuudessaan oma itsensä.- tsirra
Cuul
Tämä on historiallinen hetki. Sä olet ensimmäinen ihminen Telluksella, joka "komppaa" mua.
Muuten mä otan vastaan vain avaruudellisia viestejä. - tsirra
tsirra kirjoitti:
Cuul
Tämä on historiallinen hetki. Sä olet ensimmäinen ihminen Telluksella, joka "komppaa" mua.
Muuten mä otan vastaan vain avaruudellisia viestejä.Foliohattu
(reps) - c'babe
tsirra kirjoitti:
Cuul
Muuten mä otan vastaan vain avaruudellisia viestejä.Komppaan myös, mut kova paikka tunnustaa '´:)
Tuntuis parempi olla parempi..
Metric - Combat Baby
http://www.youtube.com/watch?v=6rMfPvv3BMs
Täh? Mistäs netistä nyt puhut, missäs tää meidän virtuaalinen vittuilukotomme sitten sijaitsee?
Loppujen lopuksi koko netissä kaikista kirjoittajista vain murto-osa esiintyy omalla nimellään/naamallaan ja niistäkin suurin osa työnsä puitteissa.
Ja kun miettii kuinka "hyvin" tälläkin palstalla käyttäydytään, niin täytyy vain ihmetellä kuinka vmäinen paikka maailma olisi jos kaikki käyttäytyisivät samoin irl:ssä. Jos siis oikeasti uskaltaisivat tehdä niin, omalla nimellään ja naamallaan, kasvotusten.
Oikeastaan palstavittuilu on nk. raukkamaisuuden syvintä ydintä, vain siihen riittää aktiivivittuilijan kantti ja rahkeet; nimettömänä, naamattomana, rekisteröitymättä, täysin vailla vastuuta ja velvoitetta seistä sanojensa takana ja kantaa vastuunsa seurauksista.
Jep, juurikaan syvemmälle omaan (itse)säälittävyyteensä ei pääse ilman kemiallista nirvanaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011591
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581011Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85912
- 61896
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11770Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t266766Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75717Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61712Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä342711