Kuinka pitkä pesä pallo mailan pitäisi olla?
Vastaukset 5
- pesisboy
D-pojista alaspäin metrinen/97 / 95 riippuu tietenki siitä kuinka pitkä kaveri on ja
C-pojista ylöspäin metrinen - pellle
napaan asti
- khyllä
pesäpallomaila
yhdyssana (: ihan vaan vinkkinä tulevaisuutta ajatellen
Mutta pesäpallomailan pituus riippuu ihan iästä/pituudesta. c-ikäisestä ylöispäin pitäisi olla ainakin 97/100cm pitkä maila.
Mailaa ostaessasi, kysy myyjiltä apua niin löydät oikean painoisen/pituisen mailan itsellesi (. - d-poika
Oon noi 152cm pitkä ni kysyn vaan ett minkä pitusella mailalla kannattaa lyödä ku oon nytte lyöny 90cm/95cm pitusella mailalla
- pesismaila1
se on sulle varmaan ihan hyvä mailan pituus :) kannattaa kuitenkin tarkistaa se pituus vielä valmentajalta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511041- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et36629- 41568
- 39532
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht318495- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19441