oikeastikin sitä mitä olet täällä kertonut olevasi?
Oletko
16
52
Vastaukset
- alv-liskot
jo vain !1!11!
*vihreät lättäjalat* Tietenkin, ja enemmänkin. Livetapaamiset on hoitanut palkkaamani ammattinäyttelijä joka opetteli roolinsa pieetillä :)
- alv-liskot
pieteetillä
alv-liskot kirjoitti:
pieteetillä
Jospa se onkin pipetillä (ehkäpä kemiallinen muistinsiirto kyseessä).
:)alv-liskot kirjoitti:
pieteetillä
Kiitos korjauksesta, hienot sanat ovat olleet aina vieraita.
Kukkomies kirjoitti:
Kiitos korjauksesta, hienot sanat ovat olleet aina vieraita.
Tunnetko kuvassa esiintyvän miehen?
http://iloverubbish.files.wordpress.com/2007/12/man_with_huge_cock.jpg
- känkkis :)
Jaa-a. Riippuu keltä kysyy :( mut mielestäni olen.
kyllä vain
tosin kotioloissa olen rauhallisempi
enkä murise yhtä paljon,
mur- y.b. ei kirj.
Kyllä omasta mielestäni. Mutta riippuu tietysti siitä, mitä muut ovat kokeneet mun kertoneen :D
Ongelma on karannut käsistä jo aikoja sitten ja on niin häkellyttävä ja pulmallinen, että ainoa vaihtoehto on heittää kaikki nämä normit roskakoriin, aloittaa puhtaalta pöydältä ja ottaa järeät aseet käteen – eli kivekset!
- oh,
onhan täällä sentään joku Mies (isolla ämmällä)!
oh, kirjoitti:
onhan täällä sentään joku Mies (isolla ämmällä)!
Olen sinkku ja mahdollinen tuleva ämmä ei tule olemaan kovinkaan iso, koska pidän pienistä ja siroista naisista.
- tinka..
Olen ja en ole. Riippuu asiasta, tilanteesta ja hahmosta. Mut periaatteessa kaikki se kumpuaa minusta, minuudesta. Jopa roolit syntyy mun päässä. Se miten ne lukija tulkitsee on taas eri juttu.
- c'babe
Sua vaan kehottaisin, "kosketelkaa toisianne" :P
Olen oikeasti vielä mulkumpi...
Livessä ujo ja pää ihan pehmee, sellainen vähäsanainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv292377Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141503- 321473
- 291199
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021193- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015