Ketä ärsyttää c'babe

'äö'äö

edes vähäsen?

55

150

Vastaukset 55

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ?

omituinen höpöttäjä. Mutta toisaalta joskus tulee sammakoiden sijasta asiaakin. Roikkuu ja tivaa miesten kimpussa.

• c'babe

Onneksi et maininnut femakoista mitään, tai olisin pitänyt sua Anzyraattorina :)
        Nooh, miten sen roikkumisen nyt ottais.. jos pitää miehistä, niin onhan se helvetillinen kirous naisenkin kestää :D

• ....

ai kuka?

• c'babe

ööö. Kuka olet? :)

• En oo lukenu montaakaan kommenttia, mutta eipä tuo nyt ainakaan ärsytä.

Haittaako täällä taas jotaki vanhaa harppua se jos joku uus mimmi tulee keskustelemaan tänne miesten kanssa? Vai miksi tälläne aloitus?

• ?

Luulen, että ap on mies

• c'babe
        ? kirjoitti:

Luulen, että ap on mies

Höps. En ole. Olen vain vanha harppu ja ajattelin vähän relata! :D

• ?
        c'babe kirjoitti:

Höps. En ole. Olen vain vanha harppu ja ajattelin vähän relata! :D

Olet siis ap.? No oletko Lottis?

• c'babe
        ? kirjoitti:

Olet siis ap.? No oletko Lottis?

En ole. Tulin just takaisin. Lottis on joku mukava ja puhuu paljon. Lottiksella on pieni vihreä mini. Ja en tiedä kuka hän on :)

• c'babe

ai sa haluat et mä ärsyttäisin sua vähän enemmän? :)

Oukei.... hmm ...mm.. noo tuota...

APUA AUTA!!!
      Joku uhkasi mua tyhjällä aukolla!! ´´:o

• c´babe on ovela ja taitava feikkaaja, joku vakkari ja paljastuu pian.

En nyt mitään ärsyttävää voi nähdä pelkässä nikissä

• ---,,----
        anzzy kirjoitti:

c´babe on ovela ja taitava feikkaaja, joku vakkari ja paljastuu pian.

En nyt mitään ärsyttävää voi nähdä pelkässä nikissä

c´babe on Lottamari, narsismi palstalta.

• ---,,---- kirjoitti:

c´babe on Lottamari, narsismi palstalta.

En oikein usko
        epäilen yhdestä pikkuseikasta erästä, jota en halua paljastaakaan

• Osa Elävää Luontoa:.

.

Aukko maapallossa on osa elävää luontoa

.

• c'babe
        anzzy kirjoitti:

En oikein usko
        epäilen yhdestä pikkuseikasta erästä, jota en halua paljastaakaan

Minäkin epäilen sinua kaikesta Anzy! :D

• c'babe
        Osa Elävää Luontoa:. kirjoitti:

.

Aukko maapallossa on osa elävää luontoa

.

HAH! TEITKÖ OIKEIN! (:o

Jouduin käymään lenkillä rauhoittaakseni mieltä. Maata riitti jalkojeni alla, mut nyt on suu multaa ja hiekkaa täynnä, kun jouduin vetämään hetkittäin maihin suudellakseni maata jalkojeni alla!

• No voe:.!1%#?+
        c'babe kirjoitti:

HAH! TEITKÖ OIKEIN! (:o

Jouduin käymään lenkillä rauhoittaakseni mieltä. Maata riitti jalkojeni alla, mut nyt on suu multaa ja hiekkaa täynnä, kun jouduin vetämään hetkittäin maihin suudellakseni maata jalkojeni alla!

.

sori se ei ollut tarkoitus aiheuttaa paniikkia

.

• c'babe
        No voe:.!1%#?+ kirjoitti:

.

sori se ei ollut tarkoitus aiheuttaa paniikkia

.

No tarkoitippas (:( Mut niin minäkin sinulle, jos vaan saan tilaisuuden :) eiKUN ei juu. Tiedän ettet tarkoittanut :)

• c'babe kirjoitti:

Minäkin epäilen sinua kaikesta Anzy! :D

I CATHA THE FAKE

HAHHAAA

• c'babe
        anzzy kirjoitti:

I CATHA THE FAKE

HAHHAAA

Yes please.. Let it be my kotsi.

:P

• Kylmät Faktat:.!1%#?
        c'babe kirjoitti:

No tarkoitippas (:( Mut niin minäkin sinulle, jos vaan saan tilaisuuden :) eiKUN ei juu. Tiedän ettet tarkoittanut :)

.

parempi hyväksyä kylmät tosiasiat että maapallossa on reikä mitä pikemmin sen parempi

.

• Heh... Ei hän ole vielä onnistunut mua ärsyttämään. Hänestä voi olla montaa eri mieltä, mutta minä muistan hänestä aina sen, että hänen kanssa on mahdollista keskustella. Samaa ei voi sanoa monesta muusta täällä...

http://www.youtube.com/watch?v=Y21gkEw_8Ls

• Olet oikessa

"samaa ei voi sanoa kaikista................gentsuista"

• anzzy kirjoitti:

Olet oikessa

"samaa ei voi sanoa kaikista................gentsuista"

Samaa ei voi sanoa ikinä sinusta. Sinä osaat vaan paasata kaikkea jonninjoutavaa. Keskustelutaito ei ole sinun vahvimpia puolia. Tuskin tulee ikinä olemaankaan. Mitä muuta voi odottaa joltain urpolta, jonka parhaat kaverit on tietokone, netti, google ja ML-palsta...?

• Genio.Mente kirjoitti:

Samaa ei voi sanoa ikinä sinusta. Sinä osaat vaan paasata kaikkea jonninjoutavaa. Keskustelutaito ei ole sinun vahvimpia puolia. Tuskin tulee ikinä olemaankaan. Mitä muuta voi odottaa joltain urpolta, jonka parhaat kaverit on tietokone, netti, google ja ML-palsta...?

On vähän laajemmat ympyrät sentään wikipediaa vilauttelen, kun teksi on valmiina siellä.
        Montako kerta gm on kiertäny vaikkapa maapallon ilman LSD:tä

Onko hyvä muisti ja yleistietoyeni joten nimenomaan sinulle

traumaattista

• gENIO ON TAAS PAHASTI PIELESSÄ
        EI SEN KUSIPÄÄN KANSSA VOI KESKUSTELLA JÄRKEÄ LAINKAAN
        TÄYSIN HÖYNÄ JA TYHMA
        TAIKAUSKOIN JA NAIIVI KAIKKEEN
        AINA PUSKISSA EIKÄ GENIO NÄE SAMASSA PUSKASSA VIELÄ

GENIO´ON SUOERHYOERTYHMÄ

• Naisissakin on kiinnostavia aukkoja, joista voi tulla postimerkinnäköisiö Chiita tarroja ja
      vauvoja

• ???? kui???

• c'babe

No kui :D

Kyllä Anzy on nyt oikeilla jäljillä postimerkkiensä kanssa.. Jos genio ärsyttäisi minun päätä sillä minkä voisi tietää, niin postimerkkien olisi syytä riittää Siperiaan asti! :P

Teoreettinen vaihtoehto ois tietty voinut olla Bruno Banana, mut ei päästy - eikä ollut tarkoituskaan päästä ihan niin pitkälle asti :)

• No mua...

mua ärsyttää täällä kaikki, NIIN!

: )

• En kai minä sentään söpöläiseni, pupuseni

Ruskeat silmäsi ovat kyynelissä

miksi?

• anzzy kirjoitti:

En kai minä sentään söpöläiseni, pupuseni

Ruskeat silmäsi ovat kyynelissä

miksi?

Heh... varmaan siksi että ne on jonkun toisen...

Mulla on ne vihreät smaragdit... muistat varmaan?

• Cinnamon.Girl kirjoitti:

Heh... varmaan siksi että ne on jonkun toisen...

Mulla on ne vihreät smaragdit... muistat varmaan?

Elähän ny!
        Kenen kuva sitten tidostossani on?
        Vihreät silmät ovat kiehtovimmata tummaveriköllä, kuten Jazulillakin

Milla Magia valittiin sexikkäimmäksi sarjakuvanaiseksi.
        Miestä kiehtoo salaperäisen näköiset sulottaret

• anzzy kirjoitti:

Elähän ny!
        Kenen kuva sitten tidostossani on?
        Vihreät silmät ovat kiehtovimmata tummaveriköllä, kuten Jazulillakin

Milla Magia valittiin sexikkäimmäksi sarjakuvanaiseksi.
        Miestä kiehtoo salaperäisen näköiset sulottaret

Tiedä sun tiedostoista, seilori...

Mä vältän sellaisia karkeita värianalyysejä, värit kun näkee kantajansa päällä ne vasta todella heräävät henkiin ja mikä sopii yhdelle ei sovikaan toiselle... Sen vaan tietää kun näkee. Poikkeuksena tähän on sellainen ihana eloveenablondi, hitusen pisamia ja sinisenä järvenä välkehtivät tuikkivat silmät... sellaisesta on päähäni juurtunut kuva joka ei millään poislähde : )

mutta joo... tummalle miehellekin käy vihreät silmät, joskus sellaiset olen nähnyt, olivat kyllä ihanat

• Cinnamon.Girl kirjoitti:

Tiedä sun tiedostoista, seilori...

Mä vältän sellaisia karkeita värianalyysejä, värit kun näkee kantajansa päällä ne vasta todella heräävät henkiin ja mikä sopii yhdelle ei sovikaan toiselle... Sen vaan tietää kun näkee. Poikkeuksena tähän on sellainen ihana eloveenablondi, hitusen pisamia ja sinisenä järvenä välkehtivät tuikkivat silmät... sellaisesta on päähäni juurtunut kuva joka ei millään poislähde : )

mutta joo... tummalle miehellekin käy vihreät silmät, joskus sellaiset olen nähnyt, olivat kyllä ihanat

Sinä Eloveena?
        Kenen kuva on?
        Ellet ole taas gentsu, tule ja katso silmliini

sängyn edessä, että kaadut pehmeästi laivasin sinisiin satiinilakanoihini
        Kaiken vriset naiset voivat olla kovin kauniita.
        Esittelen kaksi erivärista, mutta samannimistä iahlemaani naista:
        blondi ja tummasiminen
        http://www.youtube.com/watch?v=OtV9G6dq6KI

http://www.youtube.com/watch?v=p1HgeNouO8w

• anzzy kirjoitti:

Sinä Eloveena?
        Kenen kuva on?
        Ellet ole taas gentsu, tule ja katso silmliini

sängyn edessä, että kaadut pehmeästi laivasin sinisiin satiinilakanoihini
        Kaiken vriset naiset voivat olla kovin kauniita.
        Esittelen kaksi erivärista, mutta samannimistä iahlemaani naista:
        blondi ja tummasiminen
        http://www.youtube.com/watch?v=OtV9G6dq6KI

http://www.youtube.com/watch?v=p1HgeNouO8w

Eijeijei... kaatuilehan nyt mitenpäin mielit niihin lakanoihisi ja muista nukkuakin, tekee hyvää mielelle ja sielulle, eikä ärsytä : )

mä lähden kylpyyn hoitamaan paahtunutta, väsynyttä kehoani, unohdan turhat mietteet ja vajoan tunnelmaan....

Mukavaa lauantai-iltaa karvoihin katsomatta ihan kaikille!

the last dance... http://www.youtube.com/watch?v=eFT8gT1eDM0

• c'babe
        Cinnamon.Girl kirjoitti:

Eijeijei... kaatuilehan nyt mitenpäin mielit niihin lakanoihisi ja muista nukkuakin, tekee hyvää mielelle ja sielulle, eikä ärsytä : )

mä lähden kylpyyn hoitamaan paahtunutta, väsynyttä kehoani, unohdan turhat mietteet ja vajoan tunnelmaan....

Mukavaa lauantai-iltaa karvoihin katsomatta ihan kaikille!

the last dance... http://www.youtube.com/watch?v=eFT8gT1eDM0

Kiitos :) Ilta on vasta alussa. Saisit jutella ja soitella täällä musaasi täällä vähän enemmän. Sua näkee aika harvoin.

• Genio Mente.
        c'babe kirjoitti:

Kiitos :) Ilta on vasta alussa. Saisit jutella ja soitella täällä musaasi täällä vähän enemmän. Sua näkee aika harvoin.

juu pössyttelen jointinsillvällee
        me ollaaan yhdessä oikin kova parivaljakko
        parempi ku kirpela

• Joooooooo. Ärsyttää, samalla tavalla kuin huoneistossa pörrääävä kärpänen jonka tietää aiheuttavan aamuyöstä huitomista päättäessään käydä henkilökohtaiseksi.

• c'babe

;(

Arvasin! Jätin sulle ihan kaiken varalta varauksia. Sun ystävällisen höpönaaman alla piileksii ihmisieluja kepakollaan tökkivä Kukkomies!

Pitääkä se paikkansa? :D

Todellinen pommituskohde puuttuikin...

• c'babe kirjoitti:

;(

Arvasin! Jätin sulle ihan kaiken varalta varauksia. Sun ystävällisen höpönaaman alla piileksii ihmisieluja kepakollaan tökkivä Kukkomies!

Pitääkä se paikkansa? :D

Todellinen pommituskohde puuttuikin...

*sörk*sörk*

• c'babe

JEEEEEE :DDD

Minua ärsyttää aika tavalla. Haluaisin päästä eroon, mut se tyyppi ärsyttää minua kaikin tavoin!

:)

• No eipä ärsytä :)

Enemmän kuin kukaan täällä, ärsyttää tällä hetkellä toi facebook ja ihmisten jonnin joutavat jorinat siellä päivästä toiseen ja silti niitä käy lukemassa siellä.. Tää palstakin alkaa vaikuttaa järkevämmältä. Pitäiskö olla huolissaan :D

• c'babe

No pitäisi! :) Normaalit ihmiset hoivaa ja pitää yllä live-suhteitaan. Tämä mitä täällä tapahtuu on ihan jotakin muuta. Ja nimi paperiin ettet syytä siitä meitä ;)

• camoon baby
        c'babe kirjoitti:

No pitäisi! :) Normaalit ihmiset hoivaa ja pitää yllä live-suhteitaan. Tämä mitä täällä tapahtuu on ihan jotakin muuta. Ja nimi paperiin ettet syytä siitä meitä ;)

Et ole kirjoittanut vielä ainuttakaan viestiä josta ymmärtäisin yhtikäs mitään. Minussako vika..

• c'babe
        camoon baby kirjoitti:

Et ole kirjoittanut vielä ainuttakaan viestiä josta ymmärtäisin yhtikäs mitään. Minussako vika..

ymph `':)

Niin, Mistä oli tarkoitus jutella?

• Tuo nyt viimeistään todistaa että EI tarvi olla huolissaan. Maailma on juuri sellainen kuin millaisena olemme sen oppineet tuntemaan ;)

• c'babe
        Kukkomies kirjoitti:

Tuo nyt viimeistään todistaa että EI tarvi olla huolissaan. Maailma on juuri sellainen kuin millaisena olemme sen oppineet tuntemaan ;)

Jaaha :)

Ja mistä helvetistä hiippailet tähän aikaa kotia!!!???
        Mut maailma on pelastettu nyt kun näin sut :)

Amen!

http://www.youtube.com/watch?v=HQAWVaIU9Uw

Ja minun on syytä mennä nyt nukkumaan

:)

• pissaasi

heh olenk mä nero virolaisexi diileriksi

JUKRA KOSSURYYPPY ÄKKIÄ

• PULA-AJAN FATIMA

• c'babe kirjoitti:

Nimenomaan live-suhteita! Ei se facebook ole mitenkään verrattavissa siihen, että tapaat ystävän, jonka kanssa keskustelet ihan naamakkain höpöhöpöjä tai syvällisiä juttuja. Ja miten ennen ystäviltä sai sähköpostia, tai vielä aikaisemmin kirjeitä postitse. Kyllä sellainen yhteydenpito on oikeasti vähentynyt. Nyt on se facebook.. Miulla on ystäviä/tuttavia ketä tapaan melkein joka päivä mutta sitten on sellaisia joiden kanssa pidettiin aiemmin yhteyttä ja tavattiin..nyt näkee ja kuulee vain facebookin kautta mitä niille kuuluu ja ne jutut on paljon pinnallisempia. Mie haluun keskustella kahdestaan, enkä lukea jotain statuspäivitystä, jonka lukee vähintään 100 muutakin. En tiedä ymmärrätkö mitä ajan takaa? On siinä fb:ssä se hyvä puoli, että tietää selliastenkin ihmisten kuulumisia keihin ei ole ollut yhteyksissä vuosiin.

Tämä palstakin tuntuu järkevämmältä siinä mielessä koska täällä ollaan tuntemattomia toisilleen..juttujen ei tarviikaan olla samalla lailla intiimejä ja keskusteluitten syvällisiä.

Enkä mie ketään täällä mistään syytä :) Vähemmän saisi olla toisten henkilökohtaisiin asioihin puuttumista tosin.

• c'babe
        pistaasia kirjoitti:

Nimenomaan live-suhteita! Ei se facebook ole mitenkään verrattavissa siihen, että tapaat ystävän, jonka kanssa keskustelet ihan naamakkain höpöhöpöjä tai syvällisiä juttuja. Ja miten ennen ystäviltä sai sähköpostia, tai vielä aikaisemmin kirjeitä postitse. Kyllä sellainen yhteydenpito on oikeasti vähentynyt. Nyt on se facebook.. Miulla on ystäviä/tuttavia ketä tapaan melkein joka päivä mutta sitten on sellaisia joiden kanssa pidettiin aiemmin yhteyttä ja tavattiin..nyt näkee ja kuulee vain facebookin kautta mitä niille kuuluu ja ne jutut on paljon pinnallisempia. Mie haluun keskustella kahdestaan, enkä lukea jotain statuspäivitystä, jonka lukee vähintään 100 muutakin. En tiedä ymmärrätkö mitä ajan takaa? On siinä fb:ssä se hyvä puoli, että tietää selliastenkin ihmisten kuulumisia keihin ei ole ollut yhteyksissä vuosiin.

Tämä palstakin tuntuu järkevämmältä siinä mielessä koska täällä ollaan tuntemattomia toisilleen..juttujen ei tarviikaan olla samalla lailla intiimejä ja keskusteluitten syvällisiä.

Enkä mie ketään täällä mistään syytä :) Vähemmän saisi olla toisten henkilökohtaisiin asioihin puuttumista tosin.

Ok :) Saman syyn takia olen itsekin täällä. Oman työn kannalta on ollut parempi etten facebookkeja rustaile. Jos avaisin, niin en sinne edes vois mitään ihmeitä kirjoitella ja muuhun olen aivan liian laiska. Olen kyllä harkinnut sitä jonkun aikaa tuon 'ei ole tullut oltua yhteyksissä vuosiin' helppouden vuoksi. Nämä jutut täällä saavat todellakin jäädä tänne :) Toivon että tämä paikka pysyy tällaisena..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?

Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.
      Maailman menoa
      299
      2026
    2. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      98
      1450
    3. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      266
      1361
    4. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      67
      1045
    5. Mikä on kaivattusi

Nimi väärinpäin🤔🙃
      Ikävä
      81
      1037
    6. Mikä kaivatussasi

on niin erityistä?
      Ikävä
      58
      992
    7. Mitkä on kaivattusi

Nimen kolme ensimmäistä kirjainta Mar....
      Ikävä
      64
      761
    8. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      61
      744
    9. Miten J sitten tehdään se?

Varaanko kumin?
      Ikävä
      45
      625
    10. Muiden vaikutus

Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?
      Ikävä
      80
      572
    Aihe