Moi! Olen 14-vuotias, ja harrastan jääkiekkoa, haluaisin alkaa panostamaan siihen enemmän, eli voisitteko kertoa, mitä kannattaisi tehdä kuntosalilla, miten lenkkeillä (yms), eli tehdä minulle kunto ohjelman. Vinkkejä vaan tulemaan heti :)
PS. saa olla todella haastavakin ohjelma!
kunto ohjelma 14-v.
4
78
Vastaukset
Joo, elikkä... Itse suosittelen 4 salitreeniä viikkoon esim. pv 1= Hauis ja reidet pv2= olkapäät, pohkeet ja rinta pv 4= Ojentajat ja vatsat ja jalat ja 4pv= selkä ja kädet..,. tms... Kannattaa treenata tasaisesti saman verran viikossa kutakin lihasryhmää ja muistaa treenin jälkeen hiilihydraattia sisältävä palautusjuoma ja mahd. proteiinilisät, jos sä et syö paljon lihaa jne.. Siitäpä se lähtee :D
- 2 pojan Äippä
Itse olen sitä mieltä että nämä kaikenmaailman "palautusjuomat" voisi tuon ikäinen jättää ottamatta,niillä ei ole mitään merkitystä-paitsi kauppiaiden kukkarolle.
jos ei verenmaku suussa treenaa-niinkun ei noin nuoren kannatakkaan,palautusjuomaksi riittää ihan muu kun ne lisäainecoctailit.
Syöt aivan normaalia kotiruokaa ja jätät kokikset sipsit yms pois ja juot vettä ja maitoa-siinä vinkkiä. - Weight gainer 4000
Hanki kahvakuula ja tulee tehtyä koko kroppa kerralla. Tulee voimaa , kestävyyttä ja hapenotto paranee. Ja tosiaan ne palautusjuomat on aika henkimaailman juttuja. Proteiini jauheen vielä tunnustan, mutta miksi vitussa siihen ei voi syödä banaania perään niin vattassa siitä tulee "palautusjuomaa". Kaikki muutkin mass gainerit ja tehonlisääjät kannattaa ottaa yhtä tosissaan kuin homeopatian.
- ravintoluennoitsija
joo siis aina kun urheilet , niin muista heti sen jälkeen syödä jotai proteeiinipitoista (rahkaa, raejuustoa ym. Itse tosta kunto-ohjelman tekemisestä en oikein tiiä ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770