Hain avioerohakemus (1 vaihe), meillä on 1 lapsi 2v.Voitin lotto 14.000e vimme vuonna kun olemme naimisissa. ostin auton ja se on mun nimi, käytin vähän raha ja antoin mun tyttölle 5.000e pankkille, jää 1000e mulle. Haluaisin kysyä että onko avioero jakaminen on 50-50? mitä tahpahtu mun tyttön raha? voisitteko neuvoa mulle. mulla on kiire!
mulla on iso kysymys
anhyeuem
2
206
Vastaukset
- Näin käy
Jos teillä ei ole avioehtoa, teidän omaisuutenne ositetaan. Omaisuudet pannaan yhteen ja jaetaan puoliksi. Käytännössä rikkaampi maksaa köyhemmälle.
Tyttären omaisuus on hänen omaisuuttaan. Siihen ei avioeronne vaikuta mitään. - mk
ensin lasletaan kumankin omaisuus yhteen ja siitä vähennetään velat ja se kummalle puolisolle jää enemmän nettovarallisuustta maksaa tasinkoa köyhemälle eli jos sinin nettovarallisuus on 50000€ ja toisen 25000€ niin maksat köyhemälle 12500€ tasinkoa joko rahana tai muuna omaisuutena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455060Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481239Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101179- 131123
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3875Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753